Plan de cariera – Cartea esti Genial OricumDacă-ți dorești un plan de cariera strălucit, cartea de față te poate ajuta să descoperi în ce măsură statutul de angajat ți se potrivește mai mult decât cel de antreprenor. Astfel, dacă-ți dorești un plan de carieră, secțiunea a 2-a a acestei cărți va fi foarte utilă pentru tine. Totodată, dacă dorești să apuci drumul antrepreneriatului, secțiunea a 3-a îți va oferi o serie de instrumente care să te ajute în planul tău de carieră sau de demararea unei afaceri. |
|
Descarcă PDF prin click aici |
Cartea este împărţită în 3 secţiuni:
- – Secțiunea 1: Angajat sau Angajator
- – Secțiunea 2: Angajat
- – Secțiunea 3: Angajator
În prima secțiune – Angajat sau Angajator – se regăsesc articole scrise de specialiști în domeniu, în domenii precum coaching, succes în afaceri, dezvoltare personală, dezvoltarea încrederii în propriile forțe, descoperirea vocației: angajat, angajator sau freelancer.
Secțiunea 2 abordează subiecte care se adresează angajaților – cum să îți construiești un CV, o scrisoare de intenție, cum să te prezinți la interviu și câteva sfaturi despre cum trebuie să reacționezi și care e atitudinea cea mai potrivită pe care trebuie să o ai în fața posibilului angajator.
Secțiunea 3 este împărțită în alte două sub-secțiuni, pe două mari domenii ale antreprenoriatului: “Motivare, Management și Leadership” și “Negociere și Vânzări”. Fiecare dintre cele două secțiuni conține articole și sfaturi pentru angajatori cu privare la motivarea angajaților, la gestionarea echipei, la comunicare eficientă, la cum să începi și să gestionezi o afacere, cum poți negocia cu rezultate, cum să vinzi și să îi convingi ușor pe ceilalți.
Cuprins plan de cariera
Secțiunea 1 -Angajat sau angajator – hotărăște ce plan de cariera îți dorești
[bullet_block style=”size-16″ small_icon=”9.png” width=”” alignment=”center”]
- Cum poți deveni regizorul propriului viitor
- Decalogul autoîmplinirii
- De ce apare eșecul sau cum să eșuezi cu succes
- Jocul optimistului
- Jocul perseverenței
- Jocul responsabilității
- Lentila Bucuriei
- Life coaching – este bine să faci ceea ce faci
- Nu poți face lucruri mari având asteptări mici
- Puterea feedbackului
- Despre puterea gândului
- Cum să te simți mai bine
- Vampirii sociali
- Cum să modelezi vampirii sociali din viața ta
- Despre concediere
- Cum afli care îți este vocația
- Călătorie în prezent
- Razboiul Angajat-Angajator
- Angajat, freelancer sau angajator [/bullet_block]
Secțiunea 2 – Planul de cariera ca angajat
[bullet_block style=”size-16″ small_icon=”9.png” width=”” alignment=”center”]
- 2.1 Cv-ul
- 1. 15 întrebări şi răspunsuri despre CV
- 2. De ce sunt CV-urile respinse?
- 3. Ce anume vor angajatorii?
- 4. 19 Sfaturi pentru CV-urile electronice
- 5. CV de primă clasă
- 2.2 Scrisoarea de intenție
- Cum să-ți faci o Scrisoare de Intenție
- 10 NU-uri într-o Scrisoare de intenție
- Personalizarea scrisorilor de intenție
- 10 Întrebări și Răspunsurile lor în legătură cu scrisoarea de Intenție
- Scrisoarea de recomandare
- Cum bați cel mai bine toba când îți cauți job
- Aplicații spontane
- Recrutarea online
- 2.3 Job tips
- Foloseşte-ţi calităţile!
- Cum să găseşti echilibrul între familie şi carieră?
- Ce să întrebi la un târg de joburi
- Cele 11 reguli pentru o negociere deşteaptă
- Ghid interviu angajați
- Vreau un salariu de 700 de euro
- 2.4 Interviul
- Ai 48 de ore să ajungi la Polul Nord!
- Cele mai frecvente 41 de întrebări din timpul interviurilor și răspunsuri
- Cum să înlături stresul interviurilor
- Micile amanunte care îți pot salva interviul
- Sfaturi despre cum să te îmbraci la interviu
- 34 de greșeli în timpul interviului
- Cum poți obține jobul dorit în urma interviului
- E rândul tău acum să pui întrebări angajatorului
- Interviul. Tipuri și trucuri
- Cum îți alegi un training potrivit
- Despre recunoșterea diplomelor și cât de mult ne ajută un training
- Ce caută de fapt angajatorii
- 7 sfaturi – cum să te înțelegi cu șeful
- 5 sfaturi – cum poți avea rezultate strălucite ca freelancer
- Managementul Obiectivelor – Studiu de caz
[/bullet_block]
Secțiunea 3 – plan ca cariera ca angajator
[bullet_block style=”size-16″ small_icon=”9.png” width=”” alignment=”center”]
- 3.1 Motivare, management și leadership
- 3.1.1 Leadership Management modern și eficient
- Cine este mai puternic – individul sau echipa
- Cum comunicăm schimbarea
- Cum gestionăm riscurile
- Motivație vs. deficit de competență
- Despre tainele motivării non-financiare
- 7 sfaturi cheie pentru a-ți motiva non-financiar angajații
- Teambuilding la birou
- Înnoirea unui program de recunoaștere
- 3.1.2 Antreprenoriat
- Poţi deveni antreprenor
- Trei probleme ale afacerilor nou iniţiate și soluţii ale acestora
- Cum accesezi și implementezi proiecte cu finanțare europeană
- Managementul vieții și al resurselor umane
- Sfaturi cheie în recrutare
- Proiect de succes sau proiect eșuat
- 3.2 Negociere și vânzări
- 3.2.1 Negociere
- Timpul în negociere
- Capacana în negociere – Acceptarea imediată
- Cum să convingi contra cronometru – Legea coerenței
- Nonverbal în negocieri – limbajul ochilor
- Strategii de negociere (pierzătoare și câștigătoare)
- Limbajul trupului – cât este mit și cât este adevăr
- Strategie și persuasiune
- Tehnica întrebărilor în negociere
- Legea dovezii sociale în negocieri
- Negocierea în afaceri – cum vând ceva scump
- Tehnica Presupoziției (cât de ușor ar fi să …)
- 3.2.2 Vânzări
- Atitudinea greșită în vânzări
- Cum să convingi în 5 pași simpli
- Cum vindem în situații de criză
- Negocierea salariului în situații de criză
- Strategii de contracarare a obiecțiilor
[/bullet_block]
Brosura Ești genial Oricum este pusă gratuit la dispozitia tuturor celor interesati pentru Promovarea si implementarea unui pachet integrat de servicii de informare, de formare profesionala si de consultanta/asistenta in vederea initierii unei activitati independente in vederea atragerii si mentinerii a cat mai multor persoane apartinand grupului tinta pe piata muncii”ca parte a sustenabilității proiectului Fii genial.
S.C. Extreme Training SRL in parteneriat cu S.C. Solid Consult Time SRL au incheiat proiectul cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 – “Investeste in oameni!”, intitulat “Fii Genial!”
Proiectul a inceput in data de 1 noiembrie 2010 si s-a desfasurat pe parcursul a 24 de luni, finalizandu-se in data de 31 octombrie 2012.
Obiectivul general al proiectului l-a constituit “Promovarea si implementarea unui pachet integrat de servicii de informare, de formare profesionala si de consultanta/asistenta in vederea initierii unei activitati independente in vederea atragerii si mentinerii a cat mai multor persoane apartinand grupului tinta pe piata muncii”.
Proiect cofinantat prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, “Investeste in oameni!”
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013
Axa prioritară 5 „Promovarea măsurilor active de ocupare”
Domeniul major de intervenţie 5.1 ” Dezvoltarea si implementarea măsurilor active de ocupare”
Titlul proiectului: „Fii Genial!”
Contract nr. POSDRU/106/5.1/G/75610Brosura poate fi descarcata gratuit prin click aici si se recomanda distribuirea mai departe catre oricine este interesat.