La cererea companiilor organizăm cursuri excel in-house. Pentru a avea o viziune asupra abordării, mai jos este prezentată atât tematica pentru cursul de excel nivel începător, iar mai jos este prezentată tematica pentru cursul excel nivel mediu-avansat.
Informații importante organizare cursuri excel in companii:
- Grupa recomandată: 8 persoane
- Grupa maximă: 14 persoane
- Locul desfășurării (se stabilește de comun acord: la sediul nostru, într-o sală externă sau la sediul companiei )
- Nivelul cursului: se efectuează o testare online a cursanților înaintea cursului
- Versiune software: MS Excel 2007, 2010, 2013, 2016
- Durată sesiune curs: 2 zile/ nivel (14 ore)
- Solicitările de ofertă se trimit la info@traininguri.ro / 0737 499 499/ 0314 25 25 34
- Pentru un număr mai mic de persoane vă recomandăm, mai degrabă, un curs deschis organizat in București, Cluj sau Timișoara
Mai jos este prezentată tematica standard pentru:
- curs excel – nivel începător pentru companii
- curs excel – nivel mediu-avansat pentru companii
Curs EXCEL – nivel incepător pentru companii
FAMILIARIZAREA CU MEDIUL DE LUCRU EXCEL
- Ce este Excel? Lansarea in executie a Excel; Prezentarea mediului de lucru Excel
- Primii pasi in Excel ; Salvarea unui registru ; Inchiderea unui registru si iesirea din Excel
LUCRUL INTR-O FOAIE DE CALCUL
- Deschiderea unui registru existent; Introducerea de date; Salvarea unui registru dupa modifcarea continutului; Consideratii teoretice asupra principalelor tipuri de date utilizate de Excel; Consideratii privind configurari cu caracter regional; Salvarea unei copii a registrului curent; Redimensionarea celulei pentru a cuprinde textul ; Unirea mai multor celule; Selectii: celule, linii, coloane, zone adiacente si neadiacente; Elemente de formatare a informatiilor din celule
- Introducerea de grafice; Inserarea unei linii; Stergerea sau golirea unei domeniu de celule; Golirea continutului unui domeniu de celule; Stergerea unei celule sau domeniu de celule; Ascunderea si dezvaluirea liniilor sau coloanelor; Ascunderea liniilor si coloanelor; Dezvaluirea liniilor sau coloanelor ascunse; Inghetarea si dezghetarea „panourilor”
LUCRUL CU FORMULE SI FUNCTII
- Precizari privind datele de tip numeric, logic, date calendaristice,ora, text; Exprimarea valorilor numerice cu simbolul de moneda; Facilitatea „Auto Complete”, „Auto Fill”; Referinte relative si absolute; Notiuni privind introducerea formulelor si functiilor; Functii predefinite: SUM, AVERAGE, MAX, MIN, COUNT, IF, TODAY, LOOKUP
LUCRUL INTR-UN REGISTRU
- Optiuni generale de configurare, accesibile din fereastra „Options”; Redenumirea foilor de calcul
- Deplasarea intre foile de calcul; Inserarea foilor de calcul suplimentare; Schimbarea ordinii foilor de calcul; Selectia foilor de calcul; Scrierea simultana in mai multe foi de calcul din acelasi registru; Stergerea foilor de calcul dintr-un registru; Copierea unei foi de calcul in cadrul aceluiasi registru;
- Gestionarea foilor de calcul in ferestre separate; Manipularea foilor de calcul intre registre diferite
- Ascunderea si dezvaluirea ferestrelor aflate in zona de lucru; Comenzile pentru copiere si mutare (Move & Copy) ; Paste Special
UTILIZAREA PANGLICILOR DE COMENZI
- Ce sunt paglicile de comenzi? Modul de organizare a paglicilor in file; Gruparea comenzilor in paglica
- Afisarea optiunilor complete pentru grupuri de comenzi ; Utilitatea „Super-Tooltip”; Panglici contextuale; Meniul de comenzi rapide „Quick Access Toolbar”, personalizare; Schimbarea pozitiei relative a panglicilor; Panglici si „QAT” personalizate; Exportul si importul configurarilor personalizate
FORMATAREA UNEI FOI DE CALCUL
- Optiuni de aliniere si orientare a textului in cadrul celulelor; Atribuirea de formate de numar; Formate generale pentru numere; Formate monetare pentru numere; Mixarea valorilor monetare in cadrul aceleiasi foi de calcul; Alte formate numerice uzuale; Formate pentru date calendaristice;
- Margini si chenare (Borders); Formatari conditionale; Aplicarea unui stil existent; Definirea unui stil pe baza unui exemplu
TIPARIREA DATELOR
- Consideratii generale; Previzualizare pagini tiparit; Configurarea modului in care datele vor fi tiparite
- Configurare antet subsol ; Repetarea capetelor de coloane; Modul „Page Break Preview”; Marcarea unei zone pentru tiparire; Fereastra Print. Configurarea tiparirii propriu-zise
Cursuri Excel – nivel MEDIU-AVANSAT
CALCUL TABELAR
- Cum sunt afectate datele Excel de setarile regionale ale sistemului de operare: format data/ora, separatorul de zecimale si argumente, simbol valutar, listele personalizate, etc.
- Cunoasterea si aplicarea de combinatii de taste specifice Excel (inaccesibile in interfata) pentru o productivitate sporita (Ctrl + Enter, F4, F3, F2, Ctrl + ;, Ctrl + d, etc).
- Nume definite (defined names): ce sunt, cum se obtin manual si automat, cum se folosesc in functii si formule, impactul acestora asupra productivitatii si acuratetii solutiilor de calcul tabelar; nume definite pentru zone dinamice.
- Referinte mixte, folosirea acestora impreuna cu cele absolute si cele relative; referinte externe, conexiuni de date.
- Cele mai recomandate practici in constructia de solutii profesionale de calcul tabelar: tabele de prezumtii, variabile vizibile, folosirea calculului tabelar ca instrument de simulare si scenarii de afaceri.
- Formatarea numerelor: intelegerea corespunzatoare a formatarii numerelor in detaliu (in special data/ora, numerele seriale, locale), aplicarea formatarii de numere, crearea de formatari personalizate. Pregatirea foilor de calcul in vederea tiparirii, functii si imagini in antet/ subsol.
- Importul de date din diverse surse, conversia text->date la import, web query.
- Consolidari de date folosind instrumentul „Consolidate” dar si referinte 3D.
- Validarea datelor: diverse tipuri, formule de validare, folosirea eficienta a validarii de date in scenarii diverse.
- Folosirea diverselor controale (Combo Box, Spin Button, etc.) direct in foaia de calcul in vederea realizarii de solutii intuitive si usor de folosit chiar si de utilizatori incepatori.
- Functii: Agregare si agregare conditionala; Logice: IS, AND, OR, IF, functii de testare tip date (ISNUMBER, ISTEXT, etc), CHOOSE, combinarea si imbricarea acestora; Regasire date: VLOOKUP, HLOOKUP, LOOKUP, INDEX, MATCH, imbricarea acestora; DBASE: DSUM, DCOUNT, DAVERAGE; Financiare; Text: care sunt acestea si cum pot fi folosite in scopuri diverse; Data si timp
- Instrumentele de urmarire si corectarea a erorilor (Formula Auditing)
- Protejarea datelor (Excel Security): optiunile diverse de protejare, semnatura electronica.
ANALIZĂ DATE
- Cunoasterea si verificarea celor 3 reguli obligatorii inainte de analiza datelor.
- Cunoasterea si aplicarea diverselor recomandari inainte de analiza datelor.Sortare: standard, dupa culoare, liste personalizate (custom sort).
- Instrumentul subtotal: folosire, nivele multiple si operatii de agregare diverse.Filtrarare: dupa tipuri de date, culori si iconite, filtre avansate, formule si functii in filtre avansate.
- Folosirea cumulativa a filtrelor, sortarilor si a barei de status (configurarea acesteia) in scopul obtinerii de raspunsuri rapide la intrebari complexe.Formatarea conditionala (noutati aduse de versiunile recente) in scop de analiza de date; formatare conditionala cu panou de control; utilizarea „Sparklines”.Grafice: optiunile acestora, selectia datelor, grafice dinamice (dashboards).
- Intelegerea si folosirea instrumentelor „What If Analysis„, „Goal Seek” pentru calcule directe si indirecte, „Solver” pentru solutii de optimizare. Analiza dinamica a pragului de rentabilitate.
- Scenarii Excel: utilitatea si optiunile acestora; analiza de seturi de date alternative.
- Tabele Excel: intelegerea si folosirea instrumentului pentru formatare rapida si conforma, ca instrument de analiza de date, sursa pentru un tabel pivotant.Tabel pivotant: intelegerea in detaliu a modalitatilor de folosire; tipuri de date si gruparea acestora, functii de agregare, crearea de campuri calculate, pivotarea campurilor in vederea crearii de noi perspective, comutarea modului de calcul a valorilor afisate, grafice pivotante atasate sau independente, folosirea „Slicers” in tabelul pivotant, rapoarte automate in tabel pivotant.
- Utilitatea macrocomenzilor, inregistrarea acestora, realizarea de „panouri de macrocomenzi” pentru productivitatea si conformitatea rapoartelor de analiza de date.
Informații importante organizare cursuri excel în companii:
- Grupa recomandată: 8 persoane
- Grupa maximă: 14 persoane
- Locul desfășurării (se stabilește de comun acord: la sediul nostru, într-o sală externă sau la sediul companiei )
- Nivelul cursului: se efectuează o testare online a cursanților înaintea cursului
- Versiune software: MS Excel 2007, 2010, 2013, 2016
- Durată sesiune curs: 2 zile/ nivel (14 ore)
- Solicitările de ofertă se trimit la info@traininguri.ro / 0737 499 499/ 0314 25 25 34
- Pentru un număr mai mic de persoane vă recomandăm, mai degrabă, un curs deschis organizat in București, Cluj sau Timișoara
Cursuri EXCEL recomandate:
[one-fourth-first]
[wpicon lib=fa type=fa-calendar-plus-o color=nm size=nm align=aligncenter]
Curs Excel
Cluj[/one-fourth-first]
[one-fourth]
[wpicon lib=fa type=fa-calendar-plus-o color=nm size=nm align=aligncenter]
[/one-fourth]
[one-fourth]
[wpicon lib=fa type=fa-calendar-plus-o color=nm size=nm align=aligncenter]
[/one-fourth]
[one-fourth]
[wpicon lib=fa type=fa-calendar-plus-o color=nm size=nm align=aligncenter]
Cursuri Excel VBA
pentru companii
(personalizate)[/one-fourth]
–