Gestionarea clienților dificili – seminar gratuit
Gestionarea clientilor dificili este foarte importanta pentru fiecare dintre noi. Suntem entități diferite și privim lumea prin propriul filtru creat de experiențele trăite și valorile în care credem. Comunicarea dintre două persoane nu este niciodată perfectă și astfel pot apărea nemulțumiri din partea clienților noștri, chiar dacă avem intenția sinceră de a livra un serviciu/produs de calitate.Datorită experienței mele în vânzări și nu numai, atât ca și reprezentant al unei companii, dar fiind și de partea cealaltă a baricadei, client, câteodată nemulțumit, m-am gândit să concept acest seminar pentru a ajuta în gestionarea unui client nemulțumit.
Ce vei învăța la acest seminar?
- gestionarea clienților dificili
- principiile ascultării active
- aplicarea metodei LAST
Ce rezultate vei avea dacă participi?
- vei face cunoștință cu metoda LAST
- vei participa la exerciții pentru a-ți dezvolta partea de ascultare activă
- vei participa la role play, pentru a înțelege cât mai bine principiile ascultării active
- vom aplica pe un caz concret metoda LAST
- vom rezuma și vom da feedback împreună
- vei participa la un curs unde totul se învață prin demonstrație și aplicație.
Cui se adresează acest seminar?
Directorilor, managerilor din vânzări directe și indirecte, tuturor celor care oferă sau vor să primească un serviciu de calitate și vor să fie înțeleși și respectați.
Trainer seminar – Alina Handra
Educație și formare:
- Business relationship manager în domeniul financiar, coordonare echipă, recrutare
- UPB-doctor în Electroenergetică
- Cadru didactic atât în învățământul preuniversitar cât și universitar
- Articole și cărți publicate în domeniul managementului electroenergetic.
Detalii administrative:
- Data: 05 Mai 2017, vineri
- Interval orar: 18.00-20.00
- Loc desfășurare: Extreme Training, str. Ernest Juvara, nr. 18, etaj 4, sector 6, București
- Acces: participarea este gratuită, locul ți-l rezervi completând formularul de mai jos: