Caută
Close this search box.

Training CUSTOMER CARE

BUCUREȘTI

grupă în formare

customer care

DESPRE CURS CUSTOMER CARE

Perioadă desfășurare

grupă în formare

Durată curs

2 zile

Certificare Curs

Certificare Extreme Training

Condiții Participare

Achitarea taxei de participare

Trainer Curs

Valentin Manea

Localitate desfășurare

București

Rezervari locuri și detalii

online pe această pagină sau telefonic (0726005555)

Valoare investiție

490 lei (Prețul este redus de la 1000 lei)

Optiuni curs Customer Care în sală sau online
Acum ești în pagina cursului Customer Care în sală. Dacă ești interesat de varianta online, vezi detalii mai jos:

training customer care

Curs CUSTOMER CARE - București - Weekend

Stilul de viață ne este influențat de gradul de confort pe care ni-l realizăm, prin intermediul a ceea ce alegem să cumpărăm. Ceea ce ne determină să rămânem loiali unui anumit furnizor de servicii sau de produse, este, pe lângă calitatea serviciului sau produsului în sine, felul în care ne simțim în calitate de client, atunci când avem nevoie de suport pentru o nouă achiziție sau avem nelămuriri legate de ceea ce deja am cumpărat.

Fie că ești la recepția unui hotel, că ești vânzător de articole sportive sau de piese auto, că asiguri suport telefonic sau în scris (via email, facebook, chat-suport, etc.) este important să înțelegi că TU dai valoare relației cu acel client, prin tot ceea ce se cheamă comunicare – verbală/non-verbală și/sau în scris.

Ca firmă, cunoști deja importanța unui portofoliu de clienți existenți, dar și potențiali.

Pentru  a atrage, a crește și menține loialitatea acestuia față de compania ta, ai nevoie de o echipă de Relații Clienți cu un înalt grad de pregătire și profesionalism, pregătită cu cele mai bune răspunsuri și cele mai potrivite atitudini, menite să încheie orice interacțiune client – reprezentat customer service cu un zâmbet.

Acest curs îți oferă un instrumentar de tehnici și strategii de gestionare a relațiilor cu clienții, cu aplicabilitate practică imediată.

12 motive să participi la training Customer Care:

training customer care

Ce vei învăța după absolvirea acestui curs:

AGENDĂ TRAINING CUSTOMER CARE

module curs

4 module

curs intensiv

2 zile intensive

curs complet

Training complet

curs intensiv

Training Practic

TEMATICĂ TRAINING CUSTOMER CARE

MODUL 1

Dobândire/dezvoltare abilități specifice activității de relații clienți (customer care)

MODUL 2

Pașii de bază în Customer Care – abordare telefonică, scrisă, față în față

MODUL 3

Identificarea situațiilor speciale:

MODUL 4

Plan concret de acțiune, în funcție de situațiile punctuale ale participanților:

Cui se adresează training Customer Care

Certificare Training Customer Care

Certificat de participare eliberat de Extreme Training conform modelului. Certificatul are valabilitate juridică în raport cu eventualii angajatori, terți, acestea reprezentând în sine un punct în plus în CV-ul dumneavoastră. Totodată, acest certificat dovedeşte intenţia dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare în domeniul Excel-ului, cumulat cu faptul că este emis sub egida unui brand de prestigiu, Extreme Training.

Testimoniale Training Customer Care

Acest curs a fost o privire de ansamblu asupra relației noastre cu oamenii cu care interacționăm, fie cu clienții sau nu. Mi-a deschis ochii în legătură cu nevoile mele de comunicare și m-a ajutat să înțeleg cum să colaborez cu cei din jurul meu. Lucrul care mi-a plăcut cel mai mult a fost pregătirea trainerului și faptul că fiind psiholog am putut să introspectăm cele vorbite.
testimonial - Customers reviews​
Vîrlan Alexa
Carestream Dental – Credit rep.
Mi s-a părut extraordinar faptul că a venit cu un mind-set setat pentru acest curs și de fapt a fost mult mai bine!
testimonial - Customers reviews​
Alexandra Vasile
Carestream Dental – Financial Analyst
Super curs 😊
testimonial - Customers reviews​
Ulmeanu Georgiana
LR Health&Beauty – Customer Care
Cursul m-a ajutat să capăt o altă perspectivă asupra departamentului de Customer Support. Am apreciat sfaturile utile și informațiile actuale și relevante din cadrul cursului. Cel mai important aspect al cursului (sau cel mai apreciat de mine, personal), a fost relația informație – exemplu – viața personală (experiența proprie).
testimonial - Customers reviews​
Ciobanu Andreea
VV Wellness – Director vânzări
PÂNĂ ACUM, PESTE 1000 de companii au avut încredere în EXTREME TRAINING

Trainer Customer Care - Valentin Manea

Arii de expertiză Manea Valentin

trainer valentin manea

”Încă de când am început să lucrez în mediul privat mi-am dat seama că am întâlnit oameni care au ştiut să înfluenţeze ceea ce se întâmplă în jurul lor. Am întâlnit oameni care au creat afaceri, oameni care au schimbat organizaţii sau oameni care au dezvoltat oameni. Îmi place să împărtăşesc aceste experienţe cu cei pe care-i am alături în sala de curs, astfel încât să aflăm împreună care sunt soluţiile, procesele sau oportunităţile care îi ajută să gestioneze mai bine echipele pe care le conduc” – Valentin Manea

email: valentin.manea@extreme-training.ro

Pe scurt despre Valentin Manea

Manea Valentin are 7 ani experiență în livrarea de cursuri

Valentin  are o experiență de business de peste 12 de ani

1

Valentin Manea este senior trainer: peste 1200 de zile livrate

1

Peste 3 200 de oameni au participat la cursurile susținute de Valentin Manea

1

A livrat peste  8000 de ore de training pentru echipe și one to one  

Experiență Valentin Manea

Trainer – Extreme Training​

Responsabil de conceperea şi promovarea programelor de formare, de crearea şi implementarea sesiunilor de follow-up; de colaborarea cu reprezentanții companiilor partenere pentru identificarea nevoilor individuale de instruire; de crearea suportului de curs în concordanță cu nevoile identificate; de evaluarea şi raportarea post-instruire.​

Susținere sesiuni practice de instruire:​

1. analiză de nevoi de training
2. design de curs
3. facilitare sesiuni la sală
4. on-the-job training
5. teambuilding

Coordonare și Dezvoltare​

Valentin a coordonat implementarea și dezvoltarea aplicației online pentru dezvoltarea abilităţilor de vânzare consultativă ale agenţilor. De asemenea, a coordonat și activitatea echipelor de training și a creat programe de dezvoltare accelerată pentru potențialii succesori.​

Vânzări și managementul vânzărilor​

Valentin a coordonat echipe de vânzări, a vândut, s-a ocupat de motivarea angajaților, a făcut training și training on the job, a realizat în mod constant obiectivele de performanță, a crescut numărul de clienți și performanța în fiecare lună și a avut stabilitate de 90% în echipele de vânzări coordonate.​

senior trainer

Manea Valentin este trainer cu  experiență consistentă  în sala de curs și cu mai mult de 10 ani experiență în vânzări și managementul echipelor de vânzări.

Acești ani i-au permis să experimenteze aspecte variate legate de vânzarea consultativă și de coordonarea echipelor de vânzări. De asemenea, sesiunile de instruire au fost dublate de instruire pe teren, fapt pentru care expertiza a căpătat în mod continuu și mai multă bază practică.

Sesiunile de curs susținute de Valentin Manea sunt presărate cu exemple din activitatea de zi cu zi, astfel încât pot surprinde foarte bine cum se aplică strategiile și tehnicile în viața reală. Experiența lui Valentin se întinde de la vânzarea consultativă până la managementul echipelor de vânzări, de la coaching la leadership sau de la customer service la teambuilding.

senior trainer

Testimoniale trainer Valentin Manea

Testimoniale Cursuri Vânzări

Am venit la acest curs să învăț să ”vând” și să îmi îmbunătățesc abilitățile, cunoștințele, aptitudinile. Pot spune că acest curs m-a ajutat foarte mult să înțeleg ce se întâmplă în procesul de vânzări. Recomand acest curs tuturor celor care au impresia că nu știu să vândă. Vor descopri că este de fapt asemeni unui calcul matematic.
testimonial - Customers reviews​
Condrea Lacramioara​
Este unul din cursurile la care am venit cu drag, am asimilat informația foarte ușor, partea practică foarte interesantă și am primit multă informație nouă care nu am întâlnit-o la alte cursuri. Mi-a plăcut foarte mult și îmi doresc să mai vin, particip la alte cursuri predate de tine!
testimonial - Customers reviews​
Zăiceanu Denisa
White Mountain
Mulțumesc pe această cale oportunității de a începe activitatea de vânzări într-un mod plăcut, cu un om cald care mi-a oferit informații noi și care a făcut ca această activitate să pară mai ușoară și mai interactivă.
testimonial - Customers reviews​
Anghelescu Magdalena
Tramar
Sunt foarte bucuros că am participat la acest curs. Au fost patru zile cu multe informații utile și plăcute. Am învățat să fim mai profesioniști în fața clientului. Ești un tip de viață 🙂 Ține-o tot așa!.
testimonial - Customers reviews​
Nechita Marian
Interbabis
În cele patru zile de curs am reușit să sedimentez informațiile despre procesul de vânzare. Sunt foarte mulțumită de subiectele abordate și de suportul de curs care mă va ajuta să îmi reamintesc ce s-a predat.
testimonial - Customers reviews​
Robescu Andra
Am petrecut patru zile cu folos, dacă un mic procent îl voi pune în practică, cu siguranță vor veni și rezultatele. Greșit cuvântul ”dacă”! Cel mai mult cred că acest curs mă va ajuta să conștientizez niște situații din practică, astfel încât să pot acționa pentru rezultate mai bune.
testimonial - Customers reviews​
Taină Florin
Interbabis​

Informații Administrative Training Customer Care

Mai jos, veți găsi informații despre: program, acte necesare, locul desfășurării, ce include taxa de participare, înscrieri, plăți, facturare, modalități de plată și discounturi:

Program desfășurare

Program desfășurare Training Customer Care

Locul desfășurării

Locul desfășurării trainingului Customer Care

Trainingul de Customer Care va avea loc la sediul Extreme Training, din strada Ernest Juvara nr. 18, sector 6, București, zona Cotroceni.

Ce include taxa de participare

Ce include taxa de participare pentru trainingul Customer Care?

În taxa de participare sunt incluse toate materiale logistice necesare unei bune desfășurări a cursului de Achiziții Publice, după cum urmează:

activitatea de training

activitatea de training

fise de lucru

fișe de lucru/ chestionare

rechizite training

rechizite curs: mapă, pix, caiet

activitatea de training

activitatea de training

certificat nominal de participare

certificat nominal de participare

coffee break training

2 coffee break în fiecare zi

o experienta placuta

O experiență plăcută și utilă

networking

networking

curs autorizat extreme training

diploma acreditată ANC (fost CNFPA)

consultanta

răspunsuri la întrebările tale pe email timp de 60 de zile

networking

susținerea examenului final de certificare ANC;

Înscriere

Înscriere Training Customer Care

Rezervarea de locuri la cursul Customer Care se face alegând una din cele 3 modalități: online, telefonic sau pe email

Înscriere Online

Online durează mai puțin, iar în acest fel datele pe care le introduceți sunt 100% corecte. Trebuie doar să apăsați butonul “Înscrie-te acum” din această pagină și urmăriți instrucțiunile.

Înscriere Telefonică

În cazul în care aveți nelămuriri pe parcursul rezervării online a locului sau doriți să efectuați o înscriere telefonică sunați la 0314252534 sau 0726005555

Înscriere pe Email

Înscrierea la acest curs se poate face și dacă ne trimiteți un email la info@traininguri.ro în care să ne furnizați următoarele informații: 1. cursul dorit, 2. orasul desfășurării, 3. datele de facturare, 4. numele complet al participantului/participantilor, inclusiv adresă, email, telefon si CNP( necesare pentru emiterea certificatului acreditat)

Plata și facturare

Facturare și modalități de plată

Această formulă online de înscriere are avantajul că vă transmite automat factura proformă pe e-mail. Întrucât factura este generată în mod automat, este posibil ca unele servere să considere e-mailul primit de la noi un SPAM. Așadar, vă rugăm să verificați și folderul numit Bulk sau Spam în cazul în care nu găsiți factura proformă în Inbox.

Printaţi apoi factura primită, fie folosind opțiunea print a browserului dumneavoastră, fie salvați factura în calculator și apoi o printați.  

Variantele de plată sunt următoarele:

plata online

Varianta 1 - online la finalizarea înscrierii

În ultimul pas al înscrierii aveți opțiunea să alegeți cum doriți să plătiți. Puteți achita online cu cardul alegând opțiunea de plată cu cardul. Plata se va face prin intermediul Mobilpay.

modalitate plata banca

Varianta 2 - mergeți la banca

Puteți achita factura proformă prmită la orice sucursală BCR din București sau din țară. (vă atenționăm că trebuie să aveți la dumneavoastră buletinul și o copie tipărită a facturii proforme)

modalitate plata

Varianta 3 - numerar sau card la sediul nostru

Puteți achita cu cardul sau numerar la sediul Extreme Training (Str. Dr. Ernest Juvara nr. 18, et. 1, București sector 6).

modalitate plata internet banking

Varianta 4 - ordin de plată sau internet banking

Taxa de participare se poate achita și prin ordin de plată sau internet banking fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică.

În factura proformă primită pe e-mail veți avea toate datele și instrucțiunile de plată, indiferent cum alegeți să faceți plata, fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică, inclusiv numele cursurilor alese și perioadele de desfășurare.

Factura se poate achita și în două rate (prima jumătate-în termen de 7 zile de la emiterea facturii proforme, iar cealaltă jumătate-cu cel târziu 7 zile înainte de începerea trainingului). Posesorii de Card AVANTAJ pot plăti cursul în maxim 10 rate la Sediul Extreme Training, dobânda fiind 0%. Important: trebuie să vă încadrați în termenul de plată până la care este valabilă reducerea!

Factura fiscală o primiți pe e-mail după efectuarea plății . Conform legii, și factura fiscală primită online are valoare legală. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă, la curs sau o puteți ridica de la sediul Extreme Training.

Vrei să venim în compania ta?

Indiferent de mărimea companiei, Extreme Training oferă soluții complete și customizate în următoarele domenii principale: Management, Resurse Umane, Vânzări și Eficientizare.

Cursul Expert Achizitii Publice sau cursuri similare pot fi organizate în compania ta și pot fi adaptate nevoilor companiei atunci când numărul de persoane este minim 6.

Pentru informații suplimentare, trimiteți un email la adresa business@traininguri.ro sau sunați la telefon 0737511511 / 0314252534 

Te-ar putea interesa și:

2 thoughts on “Training Customer Care » București » grupă în formare | weekend |”

  1. Anamaria Zaharia

    Buna ziua. Cursul de Costumare Care se susține si in orasul Oradea? O a doua intrebare este daca acest curs poate fi vizualizat si online sau daca exista in varianta unui manual?

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

6 ebookuri extreme training

Descarcă gratuit 6 ebookuri in format PDF

Unde îți trimitem ebookurile?

Ce e-bookuri primesti?

Vezi informații confidentialitate prin click aici!

Vezi termeni și Condiții utilizare website Extreme Training prin click aici!