Descriere sumară curs Vânzări
cursul se organizează personalizat la cererea companiilor pentru grupe mai mari de 6 Persoane.
Dacă aveți un număr mai mic de 6 participanți vă sfătuim să accesați cursul de vânzări în regim open: Detalii prin click aici!
Acesta este un curs practic, interactiv, cu soluții concrete la probleme, profesionist, rezultate cuantificabile într-o rată crescută a profitului.
Vânzarea în vremurile actuale se face diferit. Multe dintre vechile tehnici nu mai funcționează, acum vânzarea este știința în care îi permiți clientului să cumpere.
- cum să-și planifice inteligent activitatea de vânzare
- cum să-și pregătească vizitele de vânzare/ telefoanele de vânzare
- cum să deschidă vizitele de vânzare/apelurile telefonice într-un mod profesionist
- cum să descopere nevoile reale ale clientului
- cum să gestioneze eficient și persuasiv conversația de vânzări
- cum să răspundă obiecțiilor ridicate de client asfel încât să crească șansele vânzării
- cum să închidă vânzarea (în față, la telefon, în scris)
- cum să accelereze vânzările înțelegând cum funcționează acum pâlnia vânzărilor
- cum să găsească noi clienți folosind surse moderne de prospectare
- cum să-și crească eficiența în vânzări
Obiective curs vânzări
Personalizare curs vânzări
Mai jos aveți descrisă o tematică a cursului de vânzări cu valoare exemplificativă, pentru a avea o viziune asupra unui curs de vânzări. Dincolo de faptul că putem introduce noi puncte sau putem scoate altele, că putem insista mai puțin pe unele puncte, mai mult pe altele, personalizarea cursului este importantă.
Acesta este și beneficiul major al unui curs personalizat pentru că se va potrivi cu nevoile şi cu tipul companiei dumneavoastră. Astfel cursul de vânzări se va personaliza în funcție de domeniul de activitate, de tipul de clienți cu care lucrați, de felul în care se face vânzarea și de nivelul participanților.
Domeniul de activitate?
Fiecare domeniu are particularitățile lui, prin urmare acest curs de vânzări va fi personalizat în funcție de domeniul de activitate al companiei dumneavoastră.
B2B sau B2C?
Din experiența noastră, în livrarea unui curs personalizat este important cine sunt clienții companiei. Extreme Training are capacitatea de a livra ambele tipuri de programe, fie separat, fie în combinație, punctând diferențele B2B - B2C.
La telefon sau față în față?
Cursul de vânzări poate fi adaptat vânzărilor telefonice sau vânzărilor faţă în față, sau cum este cazul în multe situații putem mixa cele două feluri de a vinde.
Nivel dificultate?
În funcție de nivelul echipei de vânzări cursul poate avea o abordare accesibilă începătorilor, o abordare intermediară sau o abordare avansată.
Agenda Curs Vânzări
SeSIUNEa 1
Planificarea activității de vânzare
- Definirea obiectivelor de vânzări și a targetelor
- Definirea activităților de prospectare
- Planificarea pe zile a activităților de vânzare
- Planificarea strategică pentru mai multe vânzări
- Optimizarea timpului și creșterea eficienței
SeSIUNEa 2
Pregătirea vânzării
- Setarea corectă a obiectivului în funcție de stadiul clientului
- Sintetizarea informațiilor esențiale despre client
- Setarea corectă a obiectivului în funcție de stadiul clientului
- Clarificarea unor întrebări la care dorește să afle răspunsul în timpul vizitei/ conversației telefonice
- Construirea mesajelor cheie pe care urmează să le transmită în timpul vizitei/ apelului telefonic
- Identificarea posibilelor obstacole și soluții la acestea
SeSIUNEa 3
Deschiderea unei întâlniri de vânzare/ telefon de vânzare
- Întâmpinarea clientului într-un mod remarcabil
- Deschiderea apelului telefonic într-un mod remarcabil
- Declanșarea interesului clientului
- Obținerea acordului clientului
- Ținută și atitudine în deschiderea vizitei/ apelului telefonic
- Particularități B2B vs B2C și H2H (Human to Human)
- Tipologii de clienți și modalități de abordare
SeSIUNEa 4
- Ascultarea clientului
- Formularea inteligentă a întrebărilor (Cadru, Probleme și Intenții)
- Preluarea elegantă a conversației
- Identificarea criteriilor de achiziție ale clientului
- Introducerea de elemente competitive în criteriile de achiziție
- Identificarea ULD (unității de luare a deciziilor)
- Sintetizarea informațiilor culese și concluzii parțiale
SeSIUNEa 5
- Descoperirea ierarhiei de luare a deciziilor clientului și influențarea acesteia
- Prezentarea soluției în termeni de Avantaje și Beneficii (CAB)
- Prezentarea soluției ca valoare
- Modalități de a prezenta prețul
- Comportamentul care duce către închiderea vânzării
- Axa emoțională a conversației în vânzări
- Declanșarea încrederii (în soluția propusă, în companie și în reprezentantul de vânzări)
- Obținerea angajamentului clientului
SeSIUNEa 6
Contracararea obiecțiilor
- Identificarea corectă a obiecțiilor prezentate de client
- Identificarea obiecțiilor ascunse
- Clarificarea obiecțiilor
- Răspunsul profesionist la obiecții
- Eliminarea îndoielilor clientului
- Transformarea obiecțiilor în avantaje
SeSIUNEa 7
Închiderea vânzării
- Pașii de închidere a vânzării
- Tehnici de închidere a vânzării în cadrul discuției de vânzări
- Tehnici de închidere a vânzării prin follow – up profesionist
- Elementele cheie ale unei oferte de vânzare scrise
- Închiderea vânzărilor prin comunicarea scrisă
SeSIUNEa 8
- Administrarea reclamațiilor
- Activități de merchandising
- Fidelizarea clienților și loializarea lor
- Întărirea relațiilor
- Obținerea de referințe și recomandări
SeSIUNEa 9
Pâlnia vânzărilor
- Ce este pâlnia vânzărilor și de ce este important să cunoaștem cum s-a schimbat pâlnia în zilele noastre?
- Care sunt stadiile actuale ale pâlniei Alfa?
- Care este abordarea corectă în funcție de stadiul în care se află clientul?
- Analiza ratelor de închidere/conversie
- Folosirea unui CRM pentru accelerarea vânzărilor
- Strategii pentru a obține mai ușor plata
SeSIUNEa 10
- Identificarea caracteristicilor clienților actuali
- Folosirea surselor de prospectare
- Beneficiile prospectării
- Precalificarea potențialilor clienți
SeSIUNEa 11
- Rolul măsurătorilor și cum se fac acestea
- Analiza propriei productivități și eficiențe
- Calcularea resurselor raportat la rezultat
- Evaluarea pierderilor și a oportunităților ratate
- Folosirea eficientă a timpului
Business Game
SAFARI PARK
În măsura în care vi se pare potrivit pentru compania dvs., vă propunem jocul licențiat “Safari Park”.
Jocul propus permite participanților să învețe toate elementele procesului de vânzări și să-şi pună în practică abilitățile dobândite. Acest joc unic de vânzări formează cumpărători și vânzători pentru lumea reală a vânzărilor.
Jocul Safari Park Sales Challenge este activitatea ideală pentru un curs de formare în vânzări, seminar sau conferință, pentru orice nivel de pregătire, pentru că atinge următoarele puncte.
- Înțelegerea produselor şi piaţa de desfacere
- Pregătirea întâlnirii
- Dezvoltarea abilităților de interogatoriu
- Stabilirea nevoilor clienților
- Depășirea obiecțiilor
- Închiderea vânzării
Loc desfășurare training vânzări
Acest curs se desfășoară la sediul companiilor sau într-o locație aleasă de acestea
Durată training vânzări
5 zile (8h/zi) este durata standard, însă în funcție de nevoile identificate și de dorințele dumneavoastră putem mări sau micșora această durată.
Modalitate desfășurare
La solicitarea companiilor la o dată stabilită de comun acord
Număr participanți în grupă
Minim 6 Participanți - Maxim 12 Participanți/grupă
Dacă aveți un număr mai mic de 6 participanți vă sfătuim să accesați cursul de vânzări în regim open: Detalii prin click aici!
Tematica propusă
Tematica propusă mai sus este orientativă. În funcție de nevoile companiei, se personalizează tematica, se adaugă noi puncte sau se elimină din cele propuse. De asemenea cursul se calibrează pe durata dorită de dumneavoastră.
Solicitare Ofertă
Dacă doriți ca acest training să fie organizat în compania dumneavoastră sunați la 0737 499 499 sau trimiteți o solicitare la adresa corporate@traininguri.ro
Detalii Administrative Training Vânzări
Până acum peste 1000 de companii au acordat încredere Extreme Training
A nu cunoaște cum să vinzi nu mai este o opțiune
Nu mai este o opțiune, cunoașterea de vânzări, a tehnicilor de închidere sau măiestria prezentării unui produs.
Când devine opțional a cunoaște sau nu aceste lucruri, un singur lucru să nu te mire: clienții nu vor cumpăra de la compania ta, vor cumpăra de la concurență.
Mai devreme sau mai târziu clienții cumpără.
Singura întrebare este de unde?
Vrei să venim în compania ta?
Indiferent de mărimea companiei, Extreme Training oferă soluții complete și customizate în următoarele domenii principale: Management, Vânzări, Eficientizare și Well Being .
Cursul de Vânzări sau un alt curs similar poate fi organizat în compania ta și poate fi adaptat nevoilor companiei atunci când numărul de persoane este minim 6.
Pentru informații suplimentare trimiteți un email la adresa corporate@traininguri.ro sau sunați la telefon 0737 499 499 / 0314252534
1 thought on “Curs vanzari Personalizat pentru companii (B2B, B2C)”
pe situl http://www.traininguri.ro te poti inscrie online la cursuri. Alege din meniul din stanga cursul potrivit (din cele deschise) si inscrie-te! Daca ai neclaraitati ne poti suna la 0726 00 55 55 sau ne poti scrie la secretariat@traininguri.ro