Curs ANTREPRENOR IN ECONOMIA SOCIALA
BUCUREȘTI
grupă în formare
DESPRE CURS ANTREPRENOR IN ECONOMIA SOCIALA
Perioadă desfășurare
grupă în formare
Durată curs
180 ore
Certificare Curs
Certificat Antreprenor in economia sociala (ANC – Ministerul Muncii și Ministerul Educației)
Condiții Participare
Achitarea taxei de participare, studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat
Trainer Curs
Leni Tase
Localitate desfășurare
București
Rezervari locuri și detalii online pe această pagină sau telefonic (0726005555)
Valoare investiție
1290 lei (Prețul este redus de la 1500 lei)
Opțiuni curs Antreprenoriat în Economia Socială
Acum ești în pagina cursului de antreprenoriat în economia socială. Dacă ești interesat de varianta online vezi opțiunile de mai jos:
Curs Antreprenor in economia sociala - Acreditat - Intensiv
Acest curs urmărește formarea și perfecționarea unor profesioniști în domeniul afacerilor, plecând de la idei simple de afaceri și punerea în practică a acestora, ca urmare a cunoștințelor, deprinderilor și abilităților dobândite în cadrul acestui curs.
Cursul te ajută la:
- identificarea oportunitatilor de piata
- conturarea ideii de afaceri
- alegerea ideii de afaceri
- realizarea planificarii strategice
- prioritizarea activităților
- administrarea resurselor
- rezolvarea problemelor aparute
- promovarea modelului de afacere
Curs Antreprenor in economia sociala - Cui se adresează :
- Celor care doresc să inițieze o afacere în domeniul economiei sociale;
- Celor care doresc înființarea unei întreprinderi și vor să cunoască forma potrivită și implicațiile acesteia
- Celor care vor să identifice nevoile sociale și rezolvarea acestora
- Celor care vor să cunoască legislația specifică mediului de afaceri;
- Celor care vor să dezvolte comunicarea cu asociații, partenerii de afaceri și angajații.
- Celor care au nevoie de certificare în vederea diferitelor finanțări europene sau naționale;
- Celor care vor sa acceseze fonduri europene / guvernamentale pentru a pune în practică idea de afaceri;
- Celor care doresc să iasă din rutina statutului de angajat și să devină antreprenor;
- Celor care doresc să înființeze o structură de economie socială pliată pe nevoile comunității;
- Celor care doresc să scrie un plan de afaceri pe care să-l poată pune în practică;
- Celor care doresc o nouă ocupație/meserie (certificare ANC)
Ce vor învăța participanții la curs Antreprenor in economia sociala
- vor învăța să aleagă și să investească într-o afacere socială, cu scopul de a produce și o schimbare socială majoră în comunitate;
- vor învăța să scrie un plan de afaceri în domeniul economiei sociale;
- vor învăța să inițieze și să dezvolte o afacere în domeniul economiei sociale;
- vor învăța să transforme o misiune socială într-o afacere care să producă schimbări sociale;
- vor învăța să acceseze programe de finanțare/beneficii pentru a implementa o afacere;
- vor învăța ce este economia socială, numită și „al treilea sector” dar și cum funcționează aceasta la nivel național;
- vor înțelege mai bine diferențele dintre un business clasic și cel de economie socială;
- se vor putea angaja mai ușor în cadrul unei structuri de economie socială;
- vor obține o specializare nouă, de antreprenor în economia socială
Ce primești la curs Antreprenor in economia sociala
Suport de curs (electronic)
Fise de lucru / exerciții
Codul muncii
Consultanta in timpul cursului pentru realizarea planului de afaceri
Formulare de deschidere SRL
Contract de comodat pentru sediu social
Standard ocupațional pentru antreprenor in economia sociala
Legea Nr. 219 din 23 iulie 2015 privind economia sociala
Hotarare Nr. 585/2016 din 10 august 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice
Legea societăților comerciale (31/ 1990)
Legea nr. 1/2005 privind organizarea şi funcţionarea cooperaţiei, republicată;
OUG nr. 99/2006 privind instituţiile de credit şi adecvarea capitalului
Ordonanţa Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii
Legea nr. 122/1996 privind regimul juridic al caselor de ajutor reciproc ale salariaţilor şi al uniunilor acestora, republicată;
Legea nr. 540/2002 privind casele de ajutor reciproc ale pensionarilor, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr. 36/1991 privind societăţile agricole şi alte forme de asociere în agricultură, cu modificările ulterioare
Legea asistenței sociale nr. 292/2011
Legea voluntariatului
Legea uceniciei
AGENDĂ CURS ANTREPRENOR IN ECONOMIA SOCIALA
Pe lângă dobândirea competențelor antreprenoriale in economia sociala și diploma acreditată de ANC, este important să fii informat și să alegi cel mai potrivit curs de pe piață pentru tine.
8 module
180 ore
Curs complet
Curs Practic
TEMATICĂ CURS ANTREPRENOR IN ECONOMIA SOCIALA
MODUL 1
Introducere in antreprenoriatul de economie sociala
- Definiție / concept
- Calitățile antreprenorului de economie sociala
- Stabilirea obiectivelor in afaceri
- Definirea misiunii sociale
- Principii de baza in antreprenoriatul social
MODUL 2
Realizarea studiului de fezabilitate
- Identificarea nevoilor sociale
- Identificarea oportunităților de piață
- Conturarea ideii de afaceri
- Analiza SWOT
- Alegerea /dezvoltarea ideii de afaceri
MODUL 3
Elaborarea planului de afaceri
- structurarea planului de afaceri
- analizarea mediului extern de piață
- realizarea planificării strategice
- prioritizarea activităților (Graficul Gant)
MODUL 4
Gestionarea afacerii
- înregistrarea structurii de economie sociala
- gestionarea actelor și a documentelor
- administrarea resurselor
- rezolvarea problemelor apărute
- coordonarea activității afacerii
- controlul riscurilor
- controlul riscurilor
MODUL 5
Managementul resurselor umane
- selectarea personalului
- evaluarea performantelor personalului
- echipa de proiect
- delegarea atribuțiilor
- motivarea financiara si non financiară
MODUL 6
Marketing
- strategia de marketing
- mixul de marketing și planul de marketing
- Promovarea antreprenoriatului social
MODUL 7
Comunicarea in afaceri
- comunicarea cu angajații / partenerii de afaceri / colaboratorii
- feedback si negociere
MODUL 8
Planificare financiara
- realizarea bugetului
După urmarea cursului Antreprenor in economia sociala, participanții:
- Vor întelege ce înseamnă antreprenoriatul în economia socială, cum functionează, cum se autorizează și cum se gestionează,
- Vor primi o diploma autorizată ANC care certifică o nouă ocupatie/meserie,
- Vor putea accesa mai usor diverse finanțări europene,
- Vor primi un set de documente/acte normative și informații utile în vederea deschiderii unei afaceri în domeniul economiei sociale,
- Vor invața cum să realizeze un buget,
- Vor identifica mai ușor o nevoie socială si vor stabili corect o misiune socială,
- Vor ințelege cum să comunice mai bine cu angajații, colaboratorii și furnizorii,
- Vor invața cum să motiveze eficient angajații și cumpăratorii,
- Vor implementa mai ușor acest tip de business social, date fiind cunostințele temeinice despre antreprenoriatul în economia socială dobandite în timpul cursului
- Se pot angaja, în baza diplomei obtinute, în cadrul unei structuri de economie socială
De ce să alegi cursul Antreprenor in economia sociala
Abordarea informațiilor teoretice și practice într-un cadru interactiv și exemple de bună practică;
Urmarea unui curs în cadrul unei firme cunoscute, credibile, consacrate în domeniul formarii profesionale, un brand apreciat pe piață;
Experiența formatorului de peste 13 ani în managerierea structurilor de economie socială;
Experiența formatorului în scrierea și implementarea proiectelor sociale;
Interacțiunea participanților în sala de clasa, prin participarea acestora la exerciții practice,
Obținerea unui diplome recunoscute ANC;
Avantajul de a scrie un plan de afaceri pliat pe o misiune socială clară, reală și bună de a fi pusă în practică;
Primirea unui set de acte normative, formulare și informații necesare în demararea unei afaceri sociale;
Eficiența învățării unei meserii / ocupații noi într-o sala de curs este recunoscută și mai apreciată.
Ce pierzi dacă nu participi la cursul Antreprenor in economia sociala
- Ratezi o experientă deosebită de a participa la un curs organizat de o firma autorizată, cu o vastă experiență în domeniul formării profesionale,
- Pierzi șansa de a avea o meserie nouă, competențe noi,
- Pierzi ocazia de a învăța lucruri noi, într-un mod interactiv,
- Pierzi ocazia de a învăța cum să transformi o pasiune într-o afacere, iar afacerea într-o schimbare socială majoră!
- Pierzi ocazia de a cunoaște alte persoane care iși doresc să inoveze, inițieze, implementeze idei noi, asemenea ție,
- Pierzi ocazia de a elabora propriul tau plan de afaceri,
- Pierzi ocazia de verifica care este potentialul tău în afaceri,
- Ratezi confirmarea că și tu ,,POTI,, să faci antreprenoriat social
Certificare Curs Antreprenor in economia sociala
Cu toate că miza acestui curs nu este certificarea, luând în calcul și acest aspect, participanții vor primi la sfârșitul cursului Certificatul de participare.
Certificat de absolvire pentru Antreprenor in economia sociala (cod COR 112032). Obținerea certificării le dă dreptul legal absolvenților de a înființa un PFA, de a depune la dosar pentru primirea finanțării (exemplu programul strat-up Națion). Certificatul este eliberat sub egida Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice și Ministerului Muncii. Valabil în raport cu ITM, înființare PFA, cu eventuali angajatori, în proiecte europene, etc.
Certificatul de absolvire este însoțit şi de suplimentul descriptiv, conform modelului. Pentru susținerea examenului, participanții trebuie să aibă studiile medii finalizate. În suplimentul descriptiv sunt înscrise competențelele antreprenoriale in economia sociala, urmare a finalizării cursului și obținerii certificării.
Suplimentul Europass la Certificatul profesional, parte a Portofoliului Europass, este util pentru cei care doresc să urmeze cursuri (de specializare, calificare, recalificare) sau pentru angajare (mai ales când e vorba de o instituție de educație/ formare sau de un angajator dintr-o altă țară europeană) și trebuie să prezinte documente cu privire la educația/ formarea anterioară. Acest supliment Europass pentru competențe antreprenoriale in economia sociala se eliberează odată cu suplimentul descriptiv.
Certificat de participare emis de Extreme Training conform modelului. Certificatul are valabilitate juridică în raport cu eventualii angajatori, terți, acestea reprezentând în sine un punct în plus în CV-ul dumneavoastră. Totodată, acest certificat dovedeşte intenţia dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare în domeniul formării, cumulat cu faptul că este emis sub egida unui brand de prestigiu, Extreme Training.
Acest curs este acreditat de ANC/ fost CNFPA să ofere sub egida MEN si MMFPSPV certificare pentru Antreprenor in economia sociala. Examenul constă într-o probă teoretică (teste grilă) și o probă practică (aleasă din tematica trainingului). Comisia va fi una mixtă formată din reprezentanți ANC (Autoritatea Naţională pentru Calificări) și Extreme Training. Datorită metodelor de lucru utilizate pe toată perioada de desfășurare a cursului, până acum, rata de promovabilitate a participanților a fost de 100%.
Eliberarea diplomelor, în mod obișnuit, se face într-un termen de maxim 30-60 de zile de la finalizarea cursului. Prin excepție, din motive independente de noi, emiterea diplomelor poate depăși termenul estimat din motive care sunt strict sub controlul ANC-ului (ANC nu eliberează tipizatele în termen util). Eventuala întârziere nu afectează participanții în niciun fel pentru că se eliberează și o adeverință cu valoare juridică în ultima zi de curs, conformă diplomei acreditate și ține loc de diplomă până la emiterea acesteia. Începând cu data de 1 ianuarie 2010, pentru a fi autorizaţi, furnizorii de formare profesională trebuie să facă dovada că realizează programele de formare profesională cu formatori care au pregătirea pedagogică specifică formării profesionale a adulţilor şi pregătirea de specialitate corespunzătoare programei de pregătire.” (art. 23, alin. 1 din OG 129/2000)
Testimoniale trainer curs Antreprenor in economia sociala
PÂNĂ ACUM, PESTE 1000 de companii au avut încredere în EXTREME TRAINING
Trainer curs Antreprenor in economia sociala
Arii de expertiză Leni Tase
- Legislația muncii
- Management și comunicare organizațională
- Managementul conflictelor și mediere
- Consiliere vocațională
- Revisal
- Contracte de muncă
- Contracte civile și comerciale
- Recrutare și selecție personal
-
Implementare proiecte europene
-
Antreprenoriat și start-up în afaceri
În cei 15 ani de activitate, am acordat consiliere și consultanță, atât persoanelor fizice, cât și companiilor pentru care am lucrat, în diverse domenii, precum: resurse umane, antreprenoriat, drept comercial, achiziții publice, contracte, implementare fonduri europene, egalitate de șanse și drepturi civile.
Astfel, în cadrul numeroaselor proiecte în care am fost implicată, am instruit și format profesional un număr mare de persoane (cursuri de resurse umane, antreprenoriat, formator și altele), iar în cadrul ședințelor de consiliere, am interacționat cu mii de oameni, ascultându-le problemele cu care se confruntau, oferindu-le soluții și alternative potrivite pentru rezolvarea acestora.
Punctul meu forte îl reprezintă experiența acumulată privind lucrul și interacțiunea cu oamenii. De asemenea, sunt importante și cunoștințele de legislație, calitățile pedagogice, tehnicile de predare și punere în practică a teoriei, dedicarea și implicarea. – Leni Tase
email: leni.tase@extreme-training.ro
Pe scurt despre Leni Tase
Leni Tase are peste 10 ani experiență în livrarea de cursuri
Leni are o experiență de consultanță în resurse umane de peste 15 de ani
Leni a livrat la peste 400 de persoane modulul de formare profesională în domeniul resurselor umane.
A livrat peste 20000 de ore de training sau consultanță pentru persoane fizice sau juridice.
Experiență Leni Tase
- Trainer Extreme Training
- Consilier juridic (peste 16 de ani)
- Consultant resurse umane (peste 16 ani)
- Manager Proiecte Europene
- Consilier vocațional/mediator
- Responsabil achiziții publice
- Consilier Birou de Consiliere în următoarele arii de competențe: drepturi și obligații civile, regimul proprietății, proceduri notariale, asigurări sociale, asistență socială, taxe și impozite, protecția copilului, protecția consumatorului, raporturi de muncă
Educație și formări
- Certificare Formator
- Certificare Manager Proiect
- Certificare Inspector Resurse Umane
- Certificare Consilier Vocațional
- Certificare Competențe Antreprenoriale
- Licențiat în Științe Juridice și master în carieră juridică
- Perfecționare în domeniul managementul proiectelor europene
Mulți ani, Leni a desfășurat activitatea de formator paralel cu cea de consilier juridic, poziția de formator fiind completată de experiența acumulată în cei 15 ani de activitate juridică și socială, de studiile juridice și jurisprudența din domeniul resurselor umane, cursurile de formare profesională și dezvoltare personală. De aici provine și siguranța de a transmite cursanților numai lucruri concrete, raportate la legislația în vigoare, regulamentele legale, precum și la piața muncii din România.
Informații Administrative curs Antreprenor in economia sociala
Mai jos, veți găsi informații despre: program, acte necesare, locul desfășurării, ce include taxa de participare, înscrieri, plăți, facturare, modalități de plată și discounturi:
Program desfășurare
Program desfășurare curs Antreprenor in economia sociala
Grupă în formare
Ce include taxa de participare
Ce include taxa de participare pentru curs Antreprenor in economia sociala?
În taxa de participare sunt incluse toate materiale logistice necesare unei bune desfășurări a cursului de Antreprenor in economia sociala, după cum urmează:
activitatea de training
fișe de lucru/ chestionare
rechizite curs: mapă, pix, caiet
activitatea de training
certificat nominal de participare
2 coffee break în fiecare zi
O experiență plăcută și utilă
networking
diploma acreditată ANC (fost CNFPA)
răspunsuri la întrebările tale pe email timp de 60 de zile
susținerea examenului final de certificare ANC;
Înscriere
Înscriere curs Antreprenor in economia sociala
Rezervarea de locuri la curs Antreprenor in economia sociala se face alegând una din cele 3 modalități: online, telefonic sau pe email
Înscriere Online
Online durează mai puțin, iar în acest fel datele pe care le introduceți sunt 100% corecte. Trebuie doar să apăsați butonul “Înscrie-te acum” din această pagină și urmăriți instrucțiunile.
Înscriere Telefonică
În cazul în care aveți nelămuriri pe parcursul rezervării online a locului sau doriți să efectuați o înscriere telefonică sunați la 0314252534 sau 0726005555
Înscriere pe email
Înscrierea la acest curs se poate face și dacă ne trimiteți un email la info@traininguri.ro în care să ne furnizați următoarele informații: 1. cursul dorit, 2. orasul desfășurării, 3. datele de facturare, 4. numele complet al participantului/participantilor, inclusiv adresă, email, telefon si CNP( necesare pentru emiterea certificatului acreditat)
Discounturi
Discounturi Curs
Atunci când vine vorba de educație și instruire, o putem încadra la costuri. Așa și este, reprezintă un cost în momentul plății. Un curs bun este acela care aduce beneficii pentru totdeauna. Practic, plătești o dată, fie că ești persoană fizică sau juridică și vei beneficia pentru totdeauna de avantajele participării la curs Antreprenor in economia sociala. Mai mult, cursurile nu sunt doar o modalitate generatoare de beneficii, ci ele pot reprezenta calea cea mai ușoară și cea mai scurtă prin care poți economisi bani, investind pe termen lung.
Pentru a face și mai accesibil cursul, vă stau la dispoziție și o serie de discount-uri:
- Discount volum: dacă înscrii două sau mai multe persoane, primești discount suplimentar de 100 de lei pentru fiecare persoană înscrisă.
- Discountul legat de momentul înscrierii. Cu cât vă veți înscrie mai repede, cu atât veți avea o taxă mai accesibilă.
Plata și facturare
Facturare și modalități de plată
Această formulă online de înscriere are avantajul că vă transmite automat factura proformă pe e-mail. Întrucât factura este generată în mod automat, este posibil ca unele servere să considere e-mailul primit de la noi un SPAM. Așadar, vă rugăm să verificați și folderul numit Bulk sau Spam în cazul în care nu găsiți factura proformă în Inbox.
Printaţi apoi factura primită, fie folosind opțiunea print a browserului dumneavoastră, fie salvați factura în calculator și apoi o printați.
Variantele de plată sunt următoarele:
Varianta 1 - online la finalizarea înscrierii
În ultimul pas al înscrierii aveți opțiunea să alegeți cum doriți să plătiți. Puteți achita online cu cardul alegând opțiunea de plată cu cardul. Plata se va face prin intermediul Mobilpay.
Varianta 2 - mergeți la banca
Puteți achita factura proformă prmită la orice sucursală BCR din București sau din țară. (vă atenționăm că trebuie să aveți la dumneavoastră buletinul și o copie tipărită a facturii proforme)
Varianta 3 - numerar sau card la sediul nostru
Puteți achita cu cardul sau numerar la sediul Extreme Training (Str. Dr. Ernest Juvara nr. 18, et. 1, București sector 6).
Varianta 4 - ordin de plată sau internet banking
Taxa de participare se poate achita și prin ordin de plată sau internet banking fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică.
În factura proformă primită pe e-mail veți avea toate datele și instrucțiunile de plată, indiferent cum alegeți să faceți plata, fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică, inclusiv numele cursurilor alese și perioadele de desfășurare.
Factura se poate achita și în două rate (prima jumătate-în termen de 7 zile de la emiterea facturii proforme, iar cealaltă jumătate-cu cel târziu 7 zile înainte de începerea trainingului). Posesorii de Card AVANTAJ pot plăti cursul în maxim 10 rate la Sediul Extreme Training, dobânda fiind 0%. Important: trebuie să vă încadrați în termenul de plată până la care este valabilă reducerea!
Factura fiscală o primiți pe e-mail după efectuarea plății . Conform legii, și factura fiscală primită online are valoare legală. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă, la curs sau o puteți ridica de la sediul Extreme Training.
Vrei să venim în compania ta?
Indiferent de mărimea companiei, Extreme Training oferă soluții complete și customizate în următoarele domenii principale: Management, Resurse Umane, Vânzări și Eficientizare.
Cursul de Antreprenoriat sau cursuri similare pot fi organizate în compania ta și pot fi adaptate nevoilor companiei atunci când numărul de persoane este minim 6.
Pentru informații suplimentare, trimiteți un email la adresa business@traininguri.ro sau sunați la telefon 0737511511 / 0314252534