Descriere sumară training Public Speaking
cursul se organizează la cererea companiilor
Acest curs, fără a fi unul de actorie, îi va învăța pe angajații companiei dumneavoastră să folosească tehnicile de antrenament ale actorilor, pentru a putea deveni vorbitori elocvenți, convingători, calmi, cu putere de persuasiune și manipulare a publicului, stăpâni pe obiectivele lor și pe legăturile emoționale cu audiența, pe care s-o poată controla.
Este un curs practic, în care, prin exerciții specifice, angajații dumneavoastră se vor putea antrena astfel încât să vorbească clar și corect, să aibă o voce puternica și un timbru plăcut, un tonus fizic și vocal care să inspire siguranță și încredere.
De reținut în Public Speaking
- Este foarte important să fi tot timpul informat, să citiți multe cărți, reviste, documentare
- Nu te hotărî prea devreme. Informează-te cu atenție înainte de a lua o hotarâre în orice sens
- Pune întrebări. Nu trebuie presupus că totul a fost înțeles de prima oară când a fost auzit. Este necesară o pauză pentru reflecție înainte de a lua o hotărâre pozitivă sau negativă
- Este foarte importantă cântărirea opiniilor, împotriva faptelor. Nu te lăsa influențat de opinia altora.
- Păstrează toată informația adunată, organizată.
Structura cursului Public Speaking
Mai jos vă prezentăm tematica orientativă pentru trainingul Public Speaking.
Prealabil cursului este recomandat ca trainerul să discute cu persoana responsabilă pentru a culege informații în vederea personalizării cursului. În funcție de prioritățile identificate, această tematică poate fi modificată. Pot fi adăugate noi puncte prioritare pentru compania dumneavoastră şi de asemenea altele pot fi eliminate.
SESIUNEA 1
Tehnica Prezentării
- Fazele pregătirii unei prezentări
- Tehnici actoricești pentru pregatirea apariției în fața publicului (dezinhibare, relaxare, punct de concentrare)
- Gestionarea și controlul emoțiilor
- Apariția și discursul în fața unei audiențe
- Dozarea efortului, menținerea atenției active
- Punți emoționale cu auditoriul; publicul ca partener de scenă
- Farmec personal
- Citirea și interpretarea unui text scris (ex: fragment dintr-un discurs celebru, monologul unui personaj).
- Exerciții pentru reglarea tonalității, intonației, claritatea vorbirii, ritmul vorbirii, timbrul vocal, transmiterea ideilor conținute
- Atitudine corporală
- Descoperirea și analizarea calităților naturale ale fiecărui participant. Direcții de perfecționare ale acestora
SESIUNEA 2
Tehnica Vorbirii
- Elementele care participă la actul vorbirii (aparatul fono-respirator)
- Tipuri de respirație. Exerciții pentru controlul respirației.
- Rostirea corectă. Exerciții pentru pronunția corectă a vocalelor și consoanelor.
- Registrele vocii umane. Timbrul vocal.
- Poziții corporale optime pentru o emisie vocală optimă.
- Tehnici de încălzire ale aparatului fonorespirator înaintea susținerii unei prezentări.
- Trucuri actoricești pentru depășirea unor neajunsuri care pot incomoda vorbitorul în timpul unei prezentări (gură uscată, senzația de sufocare etc.)
SESIUNEA 3
Vorbitul în public este o artă
- exerciții pentru reglarea tonalității, intonației, claritatea vorbirii, timbrul vocal, transmiterea ideilor conținute
- citirea și interpretarea unui text scris (ex: fragmente dintr-un discurs celebru, monologul unui personaj)
- trucuri pentru captarea atenției
- strategii de menținere a atenției
- cum spargi gheața la începutul unui discurs
- capacitatea de a-și cunoaște resursele reale ca vorbitor
- vor cunoaște procedee profesioniste de pregătire pentru apariția în public
- vor acumula un bagaj de informații, exerciții și tehnici de pregătire, pentru a se perfecționa în continuare, prin practica personală
- vor putea afla cum să vorbească fără să obosească
- își vor putea îmbunătăți dicția, astfel încât să aibă o pronunție clară (fără a fi teatrali) și elegantă, fara a parea emfatici
- vor învăța un pachet de exerciții-minune, care îi vor ajuta să se pregătească rapid pentru a lua cuvântul în fața unei audiențe sau a unui board, astfel încât vocea să nu le fie afectate de emoție sau de surpriza unei astfel de intervenții
- vor afla cum să accentueze corect cuvintele în frază, astfel încât să sporească puterea de persuasiune a ideilor pe care vor să le transmită
Abilități pe care participantii le vor dobandi la finalul cursului de Public Speaking:
Loc desfășurare Public Speaking
Acest curs se desfășoară la sediul companiilor sau într-o locație aleasă de acestea
Durată curs Public Speaking
minim 2 zile – maxim 3 zile (8h/zi)
Modalitate desfășurare
La solicitarea companiilor la o dată stabilită de comun acord
Număr participanți în grupă
Minim 6 Participanți - Maxim 12 Participanți
Solicitare Ofertă
Dacă doriți ca acest training să fie organizat în compania dumneavoastră sunați la 0737 499 499 sau trimiteți o solicitare la adresa business@traininguri.ro
6 thoughts on “Curs public speaking companii”
Unde si cind se va desfășura următorul curs ?
Buna ziua,
In regim deschis, cursul Public Speaking se va organiza in perioada 19-20 August 2017. Mai multe detalii despre acest curs gasiti aici: https://www.traininguri.ro/curs-public-speaking/
De asemenea, acest curs se poate organiza si in regim inchis la solicitarea unei companii pentru un anumit numar de angajati.
O zi frumoasa!
As dori cateva informatii:
– se poate tine acest curs in limba engleza?
– poate fi comprimat pana la 6 ore pentru o grupa de 10 persoane?
– se poate organiza in alt oras din tara?
Va multumesc.