Marketingul nu este publicitate!
Marketingul nu este nici vânzări!
Şi atunci ce este marketingul?
Citește mai departe și participă la curs numai dacă te afli în una din următoarele situatii:
- vanzările au scăzut
- iti dorești clienți noi
- dorești să fidelizezi mai bine
- dorești să crești profitul
- dorești să limitezi pierderile
Cursul de marketing este indispensabil în “cultura de business” a unui angajat sau antreprenor, ce creează viziunea de ansamblu a interacțiunii unei companii cu piața. Sunt prezentate, în mod interactiv, principalele concepte și mecanisme caracteristice și sunt oferite, cu aplicabilitate imediată, instrumente de lucru funcționale pentru optimizarea efortului de marketing al companiei.
Se adresează tuturor angajațiilor cu atribuții de marketing, vânzări, relații cu clientul, business development, etc, precum și antreprenorilor și celor ce doresc să demareze o afacere.
Orar: zilnic 09:00 – 17:00
BENEFICII:
Vei înţelege rolul marketing-ului în activitatea companiei tale
- Vei învăţa să te poziţionezi corect în piaţă
- Vei şti cum să-ţi promovezi eficient produsele / serviciile
- Vei putea să-ţi defineşti / planifici strategia de marketing
SUBIECTE ABORDATE:
- Elemente Fundamentale ale Marketingului
- Ce este Marketingul?
- Locul şi rolul Marketingului în companie
- Rolul tău de “Marketing”
- Marketingul – Instrument de Management
- Planul de Marketing
- Studiul Pieţei şi Consumatorului; Tipuri de studii şi rapoarte
- Segmentarea; Pieţe specifice
- Comportamentul Consumatorului; Stimuli; Decizia de cumpărare
- Strategia de Produs; Product Mix; Componente
- Ciclul de viaţă al produsului; Matricea Boston
- Planificarea produselor; Poziţionarea; Marca
- Strategia de Preţ; Criterii
- Tactici de preţ; Practici comerciale
- Stabilirea preţului; Instrumente
- Strategia de Plasare (Distribuţie)
- Canale de Distribuţie
- Strategia de Promovare; Mixul Promoţional
- Procesul Comunicării în Marketing; Strategii
- Instrumente de Promovare; Clasificare; Comparaţie
- Trade Marketing: planificare, campanii, costuri, bugete
- Advertising: planificare, campanii, costuri, bugete.
- Marketing strategic
- Analiza strategică a oportunităţilor – scop; obiective
- Definirea problemei; Cadrul de referinţă
- Analiza efectivă; Mijloace; Metode
- Modele de Analiză; Analiza SWOT
- Concluziile analizei –> obiective şi strategii de marketing
- Planul de Acţiune; Implementare
- Urmărire; Follow-up
Durata totală – aprox. 14 ½ ore (timp efectiv, exclusiv pauze) – 2 zile.
METODA DE LUCRU
Extreme Training utilizează metode moderne de instruire bazate pe aplicabilitate imediată. Ponderea activităților este 70 % aplicații practice și 30 % teorie. Din metodele folosite menționăm: expunere, discuțiile dirijate, discuții în grupuri mici, studii de caz, joc de rol, chestionare, materiale video, dezbateri, simulări și exerciții.
Comunicarea între participanți și între participanți și traineri reprezintă principalul pilon al metodelor de instruire folosite.
TAXA DE PARTICIPARE/INSCRIERE
1. Valoare investiţie
Valoarea acestui curs este nepreţuită. În acest moment taxa de participare este de 550 ron.
2. Dacă aţi mai participat anterior la cursurile organizate de Extreme Training (inclusiv în cadrul proiectului Business StartUp) beneficiaţi automat de discountul de client vechi de 100 ron.
3. Dacă dumneavoastră, ca şi companie doriţi să înscrieţi 2 sau mai multe persoane la un curs, se va aplica un discount de 100 ron/persoană.
În cazul în care aveţi dificultăţi sau vă este ceva neclar, sunaţi-ne la unul din numerele de telefon 0314 25 25 34 / 0737 511 511 sau scrieţi-ne la adresa de email madalina@traininguri.ro ( Madalina ROMAN – coordonator organizare curs).
Rezervarea unui loc la acest curs se poate face prin click aici.
GARANȚIE 100%. Alegând sa participați la acest curs aveți satisfacție garantată. Prin urmare, dacă la sfarsitul programului veți considera că v-au fost înșelate așteptarile prezentate pe site veți putea solicita returnarea integrală a taxei de participare. Pentru detalii suplimentare accesați sectiunea Despre noi / FAQ – intrebari frecvente. |
CE INCLUDE TAXA DE PARTICPARE ?
- activitatea de training;
- fişele de lucru;
- certificat nominal de participare;
- foi flipchart, coli şi markere;
- ecusoanele pentru participanţi;
- 4 coffee-breaks în fiecare zi de curs
- prânzul în fiecare zi de curs
La absolvirea cursului se obţine un certificat de participare emis de Extreme Training conform modelului din dreapta. În esenţă, diploma dovedeşte intenţia dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare pe un anumit domeniu, importante fiind însă lucrurile învăţate la curs. Diploma are valabilitate juridică în raport cu eventualii angajatori, terţi, lucrul în proiecte cu finanţare europeană, acestea reprezentând în sine un punct în plus în CV-ul dumneavoastră.
CUM MĂ ÎNSCRIU?
Rezervarea unui loc la acest curs se poate face prin click aici!
FACTURARE ȘI PLATĂ
Această formulă online de înscriere are avantajul că va transmite automat factura proformă pe e-mail. Intrucât factura este generată în mod automat este posibil ca unele servere să considere e-mail-ul primit de la noi un SPAM. Așadar, vă rugăm să verificați și folderul numit Bulk sau Spam în cazul în care nu găsiți factura proformă în Inbox.
Printati apoi factura primită (fie folosind opțiunea print a browserului dumneavoastră, fie dați copy/paste într-un document Word)
Varintele de plată sunt următoarele:
- Varianta 1- Puteți achita la orice sucursală Credit Europe Bank din București sau din țară. (vă atenționăm să aveți la dumneavoastră buletinul și o copie tiparită a facturii proforme).
- Varianta 2 – Puteți achita cu cardul sau numerar la sediul Extreme Training (Calea Plevnei nr. 61, Etaj 1, Sala 11)
- Varianta 3 – Posesorii de Card AVANTAJ pot plăti cursul în 10 rate la Sediul Extreme Training, dobânda fiind 0%.
- Varianta 4 – Puteți achita și prin ordin de plată
- Varianta 5 – Taxa se poate achita și online imediat după înscriere vă apare o casuță cu text: Achită acum
Factura se poate achita și în două rate (prima jumătate în termen de 7 zile de la emiterea facturii proforme, iar cealaltă jumătate cu cel târziu 7 zile înainte de începerea trainingului). De regulă, factura fiscală în original se înmânează în prima zi a cursului. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă sau o puteți ridica de la sediul Extreme Training.
LOCUL , DATA ȘI ORELE DESFĂȘURĂRII CURSULUI
Trainingul va avea loc în Bucureşti, Calea Plevnei, nr. 61, etaj 1, sala 11. Este aproape de staţia de metrou Eroilor, iar clădirea este situată în spatele Operei Romane. –
Gasiţi mai jos harta locaţiei:
Pentru mai multe detaliiprivind localizarea sălii de curs şi a mijloacelor de transport accesați secțiunea Contact.
Programul desfăşurării cursului:
- sâmbătă: 9.00 – 17.00
- duminică: 9.00 – 17.00
TRAINER – DRAGOȘ POPESCU
Vei veni, sunt convins, cu mintea deschisa, vei descoperi principalele coordonate de definesc pozitionarea in piata a unei afaceri, vei invata cum sa le influentezi favorabil si vei pleca acasa cu multe idei si instrumente precise pe care sa le aplici in business-ul in care esti implicat. Te astept cu drag! – Dragos POPESCU
Dragoş Popescu şi-a construit cariera de consultant şi trainer pornind de la o solida experienţă directă în business. A ocupat poziţii manageriale de vârf , în particular în industria telecom (Sales Manager – Bel Pagette, Customer Service Manager – Vodafone, Operations / Country Manager – Motorola)
A fost şi este implicat activ, in calitate de consultant, în proiecte de analiză şi optimizare de business, atât în telecomunicaţii, dar şi în industria grea sau FMCG / logistica / distribuţie.
Susţine în mod curent sesiuni de training, cu precădere în domeniile: Vanzari si Negociere, Marketing, Finanţe, Bugete şi Analiză Financiară, Business Management, Project Management.
Cursurile sale sunt puternic interactive și sunt întotdeauna însoțite de exempificări practice și instrumente concrete, dezvoltate și/sau dobândite de Dragoș în experiența sa de business. O picătură (sau mai multe) de umor transformă, de fiecare dată, cursurile susținute de el în experiențe plăcute și memorabile.
Deţine un titlu MBA (Finance & Business Administration – Motorola Business University, 1999) şi este absolvent a numeroase programe / cursuri de dezvoltare profesională, atât în domenii de specialitate (Project Management, Marketing, Business Analysis, Finance) căt şi de dezvoltare a abilităţilor de comunicare şi pedagogice, susţinute de prestigioşi furnizori precum Business Foundation Institute, Holden, Achieve Global, etc.
- Cv-ul complet îl puteți vizualiza în secțiunea Despre Noi/ Traineri
Poți vizita secțiunea de întrebări frecvente (FAQ) (Secțiunea UTIL/ Întrebări Frecvente), ne poți suna sau ne poți scrie un e-mail dacă mai ai întrebări suplimentare cu privire la desfășurarea acestui training. Înainte de a te decide ce cursuri ţi se potrivesc, vizitează descrierea aferentă fiecărui curs, iar ori de câte ori ai o nelămurire, sună-ne la 0314 25 25 34/ 0737 511 511 sau scrie-ne la madalina@traininguri.ro (Persoană de contact: Madalina ROMAN – coordonator organizare curs)
Acest curs poate fi oferit și în sistem personalizat la cererea unei companii sau a unui grup de persoane în orice localitate din țară. Este de preferat ca grupa să aibă 16 persoane. În acest caz tariful este de 599 ron/persoană/curs de 2 zile. În cazul unei grupe cu număr mai mic de participanți, dar nu mai mic de 8 persoane, tariful se va modifica. Tariful nu include cheltuielile de deplasare și de cazare ale trainerului. Tariful include personalizarea cursului în funcție de cerințe, beneficiarii urmând să asigure sala pentru desfășurarea cursului. Pentru fixarea detaliilor organizatorice trimite un email la madalina@traininguri.ro sau sunați la numărul de telefon 0737.511.511. Pentru cursurile din București se acordă un discount de 10% din valoarea totală calculată. |