Curs Inspector RESURSE UMANE
conține modul GDPR
BRAȘOV
grupă în formare
DESPRE CURS INSPECTOR RESURSE UMANE
Perioadă desfășurare
grupă în formare
Durată curs
180 ore
Certificare Curs
Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC)
Condiții Participare
Studii medii finalizate cu examen de bacalaureat
Optiuni curs Inspector Resurse Umane
Acum ești în pagina cursului Inspector Resurse Umane Brasov. Dacă ești interesat de alte date sau alte orașe vezi opțiunile de mai jos.
De ce un curs Inspector de resurse umane?
Vrei să urmezi un curs Inspector Resurse Umane? Ai ajuns în locul potrivit! Piața de Resurse Umane din România este din ce în ce mai competitivă, devenind o adevărată provocare să lucrezi ca inspector resurse umane și o și mai mare provocare să te angajezi pe acest domeniu.
Dacă lucrezi deja ca inspector de HR, cursul îți va simplifica munca, te va organiza mult mai eficient, vei aplica corect legislația și vei fi mai productiv. Pe de altă parte, din ce în ce mai mulți angajatori cer ca viitorul angajat să aibă diploma acreditată de Inspector Resurse Umane, astfel că, urmând acest curs, îți mărești considerabil șansele de a profesa și de a deveni expert în domeniu.
De ce să participi la curs Inspector Resurse Umane organizat de Extreme Training?
Este important să fii informat și să alegi cel mai potrivit curs de pe piață pentru tine. Dacă îți dorești, pe lângă diploma acreditată de Inspector Resurse Umane, să cunoști absolut tot ce implică activitatea acestui post, să înveți practic cum se operează în Revisal și cum se întocmesc documente, să cunoști toate prevederile codului muncii, să ai discuții libere, să însușești metode moderne de lucru, să fii mereu conectat la realitate odată cu schimbările legislative ce apar periodic și să înveți de la un practician cu peste 15 ani de experiență în domeniul resurselor umane, atunci poți începe acest curs chiar acum.
Beneficiile tale dacă participi la curs Inspector Resurse Umane:
1
Vei fi un inspector de resurse umane extrem de pregătit
În cadrul cursului vei lucra foarte mult pe cazuistica și discuții libere pentru a aplica în mod corect codul muncii al cărui complexitate și uneori ambiguitate pune în dificultate personalul de HR
2
Vei avea acces la 24 de modele de documente specifice
Vei cunoaște și vei primi toate tipurile de documente cu care lucrează un inspector de resurse umane și vei ști să le completezi și să le folosești corect și eficient
3
Vei opera în Revisal ca un profesionist cu experiență
Vei învăța practic cum să utilizezi tipizatele de înregistrare la ITM a unui nou angajator și cele de schimbare parolă (dacă este cazul), cum să înregistrezi un angajator nou în REVISAL, cum să introduci în program informații pentru angajați: începerea activității, modificări, suspendări, detașări, încetări.
4
Vei primi răspunsuri după finalizarea cursului timp de 60 de zile, pe e-mail
Trainerul îți va răspunde la întrebări legate de neînțelegeri punctuale ale informațiilor însușite la curs și îți va oferi sfaturi consistente.
5
Vei interacționa cu metode moderne de instruire bazate pe aplicabilitate imediată.
Cursul se bazează pe învățare aplicată și practică. Vei interacționa direct cu situațiile din practică și le vei manageria într-un mediu controlat.
6
Vei dobândi baza aplicării GDPR în domeniul resurselor umane
Acest curs include și un modul GDPR pentru a înțelege prevederile acestei directive europene și a felului cum ea poate fi respectată în domeniul resurselor umane.
AGENDĂ CURS INSPECTOR RESURSE UMANE
8 module
180 ore
Curs complet
Curs Practic
MODUL 1
Introducere în HR
Care sunt competențele generale și specifice pentru Inspectorul de Resurse Umane? Ce sarcini are acesta în cadrul Departamentului de Resurse Umane?
Pentru cel care a avut “tangențe” cu partea de resurse umane dintr-o organizație, nu reprezintă o noutate partea aceasta referitoare la competențele și atribuțiile unui inspector de resurse umane; în schimb, pentru cel care este la “primul contact” cu această profesie, răspunsul la întrebarea referitoare la sarcinile și competențele unui inspector de resurse umane reprezintă “cheia” intrării pe tărâmul domeniului Resurselor Umane. Vei învăța punctual:
- în ce tip de organizații regăsim inspectorul de resurse umane și în ce formă își poate desfășura această activitate;
- care sunt responsabilitățile/sarcinile/ atribuțiile inspectorului de resurse umane într-o organizație;
- care sunt competențele generale ale inspectorului de resurse umane;
- care sunt competențele specifice ale inspectorului de resurse umane;
MODUL 2
Recrutarea și selecția personalului
Ce presupune recrutarea și selecția de personal?
În calitatea ta de viitor inspector resurse umane vei identifica necesarul de personal şi vei întocmi documentele care urmează a fi utilizate în desfăşurarea procesului de recrutare şi selecţie de personal. La sfârșitul cursului de inspector resurse umane vei ști:
- care sunt etapele recrutării
- cum se identifică nevoia de recrutare
- care sunt avantajele și dezavantajele recrutării interne și ale recrutării externe
- cum trebuie să fie redactat un anunț de recrutare
- care sunt etapele procesului de selecție
- cum să organizezi procesul de selecţie: evaluarea CV-urilor, tipuri de interviuri, metode de testare, simulări, referințe
MODUL 3
Primii pași la angajarea personalului
Realizarea documentelor necesare angajării și prezentarea acestora noului angajat
După ce se finalizează procesul de recrutare și selecție în cadrul organizației, în calitate de inspector resurse umane ai obligativitatea realizării unor documente necesare angajării, precum și a solicitării unor informații/documente de la noul angajat. De asemenea, vei avea obligativitatea prezentării noului angajat a unor documente ale organizației. Vei afla în cadrul cursului informații utile referitoare la:
- ce trebuie să conţină oferta de angajare
- ce documente/informații trebuie să soliciți noului angajat în vederea încheierii contractului individual de muncă
- care este conținutul obligatoriu al unui contract individual de muncă
- care este conținutul și rolul fișei de post; revizuirea fișei de post
- ce documente trebuie să prezinți noului angajat la venirea sa în organizație (Regulament Intern, Contract Colectiv de Muncă etc); modalitatea de aducere la cunoștință a documentelor respective noului salariat
- ce reprezintă evaluarea performanțelor și cum trebuie să se desfășoare aceasta în cadrul unei organizații
- cum trebuie să fie întocmită în mod corect o fișă de evaluare a performanțelor profesionale ale salariatului
- care este rolul criteriilor de evaluare a activității profesionale a salariatului
- cine pot fi evaluatorii într-un proces de evaluare
MODUL 4
Cum se lucrează în Revisal
Potrivit HG nr. 500/2011, fiecare angajator are obligația de a completa și de a transmite la Inspectoratul Teritorial de Muncă Registrul general de evidență a salariaților (REVISAL). Fără aceste înregistrări un contract de muncă și alte acte realizate sunt nule în fața legii. Vei învăța prin exerciții practice:
- să descarci aplicația REVISAL de pe site-ul ITM
- să utilizezi tipizatele de înregistrare la ITM a unui nou angajator și cele de schimbare parolă, dacă este cazul
- să înregistrezi un angajator nou în REVISAL
- să introduci în program informații pentru angajați: începerea activității, modificări, suspendări, detașări, încetări referitoare la contractele individuale de muncă și nu numai ( contract cu munca la domiciliu, contract de muncă temporară, contract de ucenicie)
- care sunt prevederile legale referitoare la Registrul general de evidență a salariaților și ce sancțiuni sunt prevăzute în această materie
- care este structura Registrului general de evidență a salariaților
- ce tip de rapoarte poți genera din REVISAL
MODUL 5
Codul Muncii
Prezentarea și cunoașterea anumitor prevederi din Codul muncii este esențială în activitatea unui inspector de resurse umane, fiind practic “cartea de căpătâi” a unui profesionist în domeniu. Vei descoperi:
- care este forma obligatorie a contractului individual de muncă
- care sunt clauzele minime obligatorii ale contractului individual de muncă
- care sunt clauzele facultative ale contractului individual de muncă
- cum se realizează delegarea și detașarea angajaților
- cum este distribuit timpul de muncă și timpul de odihnă
- care este procedura de realizare a Regulamentului intern și a modului în care informațiile sunt aduse la cunoștința angajaților
- negocierea contractului colectiv de muncă, procedura înregistrării la ITM a unui CCM
- ce trebuie să cunoști referitor la concediul de odihnă și la alte tipuri de concedii
- care sunt cazurile de modificare, suspendare și încetare a contractului individual de muncă
- care sunt unele tipuri de contracte de muncă (contract individual de muncă pe perioadă determinată; munca prin agent de muncă temporară; contractul individual de muncă cu timp parțial; munca la domiciliu)
- ce este răspunderea disciplinară a salariaților și ce presupune cercetarea disciplinară a acestora
- ce prevede legiuitorul referitor la formarea profesională a salariaților
MODUL 6
Gestionarea documentelor de resurse umane
Realizarea și gestionarea unor documente specifice activității inspectorului de resurse umane
Așa cum deja am amintit, inspectorul de resurse umane întocmeşte documentele de evidenţa personalului şi documentele ce ţin de evidenţa muncii într-o organizaţie; de asemenea, acesta gestionează şi arhivează toate documentele de evidenţa personalului şi de evidenţa muncii în organizația în care îşi desfăsoară activitatea. Pe parcursul întregului curs vei afla multe informații legate de aceste documente. Astfel, vei învăța:
- cum se întocmesc contractele individuale de muncă, actele adiţionale de modificare a contractelor de muncă
- cum se întocmesc deciziile individuale (de schimbări de funcţii, promovări, sancţionări, încetări de activitate, delegări, suspendări ale contractului individual de muncă etc).
- ce trebuie să conțină adeverinţele de vechime în muncă, adeverinţele de șomaj, adeverinţele pentru medic, alte tipuri de adeverinţe solicitate cu legătură în domeniul relaţiilor de muncă
- ce trebuie să conțină dosarul de personal al unui salariat
- cum se realizează pontajul lunar
- cum se întocmește statul de salarii; modalități de calcul salariu – exemplu de deduceri
- cum se evaluează corectitudinea modului în care a fost întocmit un formular de concediu medical
MODUL 7
Eficiența inspectorului de resurse umane
Inspectorul de resurse umane desfășoară o serie de activități extrem de importante în cadrul departamentului de resurse umane. De aceea este important să își adapteze agenda săptămănală la constrângerile legislative: termene de înregistrare în REVISAL, realizarea statelor de plată, gestionarea modului în care se va organiza plecarea în concediile de odihnă și altele. Fără o planificare riguroasă și o prioritizare atentă a acestor activități, eficiența și eficacitatea activității ar avea de suferit. De asemenea, inspectorul de resurse umane trebuie să comunice informații prin toate canalele de comunicare cunoscute. Trebuie să dea dovadă de tact și diplomație în colaborare, atât cu angajații din organizație, cât și cu terți (organe de control, colaboratori, furnizori de servicii). De aceea în timpul cursului participanții își vor dezvolta și:
- abilitatea de a comunica verbal și nonverbal
- capacitatea de a asculta activ și de a oferi feedback
- abilitatea de a redacta e-mailuri către angajați în vederea soluționării unor situații
- atenția la detalii
- abilitatea de a utiliza instrumente de planificare a timpului și de prioritizare
MODUL 8
Noțiuni esențiale GDPR în resurse umane
- domeniul general de aplicare a Regulamentului în HR
- legalitatea prelucrării datelor cu caracter personal. Transparența datelor
- responsabilul pentru protecția datelor (Notificarea Autorității)
- consimțământul persoanelor vizate (declarația de consimțământ)
- consimțământul candidaților pentru a procesa date sensibile
- retragerea consimțământului
- prelucrarea datelor cu caracter personal în cazul minorilor
- politica de confidențialitate și prelucrare a datelor în cadrul procesului de recrutare
- dreptul de acces la datele personale și ștergerea datelor
BONUS IRU
vei primi modele tipizate și o serie de documente în format electronic
Ca inspector de resurse umane lucrezi cu multe documente și tipizate care trebuie să respecte un anumit format astfel încât să se alinieze reglementărilor în vigoare. La toate aceste documente vei avea acces în format electronic, pe e-mail. Te gândești poate că aceste documente pot fi găsite ușor pe internet și așa este, cel puțin pentru unele dintre ele. Ce nu poți găsi totuși este abordarea lor specifică și adaptată ție și companiei. Mai mult, vei lucra pe ele astfel încât să știi cum trebuie completate, abordate și ce trebuie să faci cu ele ulterior.
Așadar, tipizatele și documentele de resurse umane pe care le vei primi și pe care vei lucra sunt:
- Model de contract individual de munca adoptat la nivel național
- Anunțuri de recrutare
- Regulament intern - exemple
- Declarații pe propria răspundere pentru funcția de bază
- Modele de fișe de post
- Acte adiționale
- Act adițional de formare
- Decizii de: detașare, suspendare, sancționare, concediere, încetare
- Adeverințe de vechime și pentru medic
- Formular cerere concediu de odihnă/ fără plată/ alte evenimente
- Formular concediu medical
- Foaie colectivă de prezență (pontaj)
- Fișa de post ( model IRU)
- Formulare de evaluare personal de conducere și de execuție
- Tipizate necesare pentru ITM la solicitarea /schimbarea parolei pentru REVISAL
- Codul muncii ultima variantă
- Standardul ocupațional Inspector Resurse Umane
- Nota de lichidare a angajatului la încetarea activității
- Manual Inspector Resurse Umane în format PDF
- HG 905 /2017 privind REVISAL
- Legea 62/2011 republicată sau legea dialogului social
- Legea 76/2002 (Legea șomajului) și anexe la această lege (anunțarea locurilor de muncă vacante și a ocupării acestora)
- Aplicație online de simulare pentru stabilirea cheltuielilor salariale
Certificare Curs Inspector Resurse Umane
Cu toate că miza acestui curs nu este certificarea, ci instruirea în domeniul resurselor umane, luând în calcul și aspectele legale, participanții vor primi la sfârșitul cursului, urmare a unui examen, două certificate și două suplimente descriptive, după cum urmează (click pe fiecare pentru vizualizare)
Certificat de absolvire pentru ocupația de Inspector Resurse Umane (cod COR 333304, cod cor vechi 342304). Obținerea certificării le dă dreptul legal absolvenților de a practica meseria de Inspector Resurse Umane. Certificatul este eliberat sub egida Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice și Ministerului Muncii. Valabil în raport cu ITM, înființare PFA, cu eventuali angajatori, în proiecte, etc.
Certificatul de absolvire este însoțit şi de suplimentul descriptiv, conform modelului. Pentru susținerea examenului, participanții trebuie să aibă studiile medii finalizate. În suplimentul descriptiv pentru ocupația Inspector Resurse Umane sunt înscrise competențele dobândite urmare a finalizării cursului și obținerii certificării. Aceste competențe pot să difere de la Furnizor la Furnizor, în funcție de felul cum a fost autorizat cursul. În cazul nostru avem incluse toate competențele esențiale.
Despre examenul de Certificare Curs Inspector Resurse Umane
Acest curs este acreditat de ANC/ fost CNFPA să ofere sub egida MEN si MMFPSPV certificare pentru ocupația Inspector resurse Umane.
Acest curs este acreditat de ANC/ fost CNFPA să ofere sub egida MEN si MMFPSPV certificare pentru ocupația Inspector Resurse Umane. Examenul de certificare constă într-o probă teoretică (teste grilă) și o probă practică (aleasă din tematica trainingului). Comisia va fi una mixtă formată din reprezentanți ANC (Autoritatea Naţională pentru Calificări) și Soft Skills Training. Datorită metodelor de lucru utilizate pe toată perioada de desfășurare a cursului, până acum, rata de promovabilitate a participanților a fost de 100%.
Eliberarea diplomelor, în mod obișnuit, se face într-un termen de maxim 30-60 de zile de la finalizarea cursului. Prin excepție, din motive independente de noi, emiterea diplomelor poate depăși termenul estimat din motive care sunt strict sub controlul ANC-ului (ANC nu eliberează tipizatele în termen util). Eventuala întârziere nu afectează participanții în niciun fel pentru că se eliberează o adeverință cu valoare juridică conformă diplomei acreditate și ține loc de diplomă până la emiterea acesteia. Începând cu data de 1 ianuarie 2010, pentru a fi autorizaţi, furnizorii de formare profesională trebuie să facă dovada că realizează programele de formare profesională cu formatori care au pregătirea pedagogică specifică formării profesionale a adulţilor şi pregătirea de specialitate corespunzătoare programei de pregătire.” (art. 23, alin. 1 din OG 129/2000)
De ce este important să participi la acest curs inspector resurse umane?
Participarea la acest curs inspector resurse umane oferă angajaților departamentului de resurse umane, respectiv inspectorilor de resurse umane, posibilitatea de a prevedea și de a reduce la zero potențialele erori manifestate în activitatea zilnică. Ce daune se pot produce ca urmare a erorilor:
- dacă nu aplici corect legea, poți face erori care atrag după sine aplicarea sancțiunilor. Cuantificarea efectului acestor erori este realizabilă atunci când acestea sunt considerate de către organele în drept ca fiind o încălcare a legislației aplicabile (de exemplu, Codul muncii, HG 500 /2011, Legea Dialogului social 62/2011 revizuită în 2016 etc.).
- angajații se pot adresa Inspectoratelor teritoriale de muncă în vederea soluționării unor conflicte de muncă, iar aceste acțiuni pot aduce daune de imagine angajaților serioși.
- poți primi notificări nedorite în perioada de probă dacă nu dezvolți metode de recrutare și selectie eficiente astfel încât să angajezi cei mai buni dintre candidați.
- erorile din resurse umane pot avea impact negativ și asupra oamenilor din organizație, indiferent de funcție și rol. Aceste erori îi vor afecta financiar și emoțional. O adeverință emisă greșit, o deducere neluată în calcul, o detașare soldată cu probleme. Toate acestea duc la demotivare, scăderea performanței, conflicte, comunicare defectuoasă cu clienții sau colegii.
Testimoniale Curs Inspector Resurse Umane
PÂNĂ ACUM, PESTE 1000 de companii au avut încredere în EXTREME TRAINING
Trainer Curs Inspector Resurse Umane
Arii de expertiză Nadia Crețu
- Resurse Umane
- Dezvoltare personală
- Inteligență emoțională
- Customer Care
- Gestionarea reclamațiilor din partea clienților
- Leadership/Management
- Vânzări/Negociere
- Tehnici de comunicare asertivă
- Team building
- Gestionarea conflictelor
Îi inspir pe alții să pună lucrurile în mișcare
Sunt pasionată de profesia mea.
Sunt un trainer talentat și îmi place sa lucrez cu oamenii.
email: nadia.cretu@extreme-training.ro
Pe scurt despre Nadia Crețu
Nadia are o experiență de peste 3 ani ca Manager formare și dezvoltare profesională
Nadia are peste 5 ani experiență în livrarea de traininguri
Nadia are o experiență de peste 6 ani în coordonarea de proiecte de training
Nadia a instruit peste 1000 de participanți la cursuri
Experiență Nadia Crețu
- Trainer Extreme Training
- Manager formare si dezvoltare profesionala
- Coordonator proiecte training
- Coordonator Formare și Dezvoltare Profesionala
Educație și formări
- Certificare Formator
- Master Resurse Umane în cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative – Facultatea de comunicare și Relații Publice „David Ogilvy”
- Certificare ca psihoterapeut, acreditat de Colegiul Psihologilor și Federația Română de Psihoterapie, cu formare în Hipnoză Clinică Ericksoniană și Psihodrama Clasică
- Certificare ca Formator, certificat de ANC, Ministerul Educației și Ministerul Muncii
- Certificare ca Manager de Proiect
- Certificare ca Manager Resurse Umane
Mi s-a livrat mai mult decât mi s-a promis la înscriere și acest lucru nu poate fi decât un motiv de bucurie. Trainerul a reușit să scoată din noi ce este mai bun. Recomand cu căldură acest curs!
Informații Administrative Curs Inspector Resurse Umane
Mai jos, veți găsi informații despre: program, acte necesare, locul desfășurării, ce include taxa de participare, înscrieri, plăți, facturare, modalități de plată și discounturi:
Locul desfășurării
Locul desfășurării cursului Inspector Resurse Umane
Cursul de Resurse Umane va avea loc în localitatea Brașov, Strada Lungă, Nr. 250, Etaj 3, Sala 1, județ Brașov.
Acte necesare
Actele necesare pentru a putea participa la examenul de acreditare (curs Inspector Resurse Umane, ocupația Inspector/referent resurse umane):
Actele de mai jos trebuie aduse în prima zi a cursului. Extreme Training nu va reține niciun act în original. După confruntare se returnează originalele.
- cartea de identitate (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
- certificat de căsătorie (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
- certificat de naștere / în cazul schimbării numelui de familie (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
- ultimul act de studii: minim studii medii finalizate cu examen de bacalaureat (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
Ce include taxa de participare
Ce include taxa de participare pentru Cursul Inspector Resurse Umane?
În taxa de participare sunt incluse toate materiale logistice necesare unei bune desfășurări a cursului de resurse umane, după cum urmează:
activitatea de training
fise de lucru/ chestionare
rechizite curs: mapă, pix, caiet
activitatea de training
certificat nominal de participare
2 coffee break în fiecare zi
O experiență plăcută și utilă
networking
diploma acreditată ANC (fost CNFPA)
răspunsuri la întrebările tale pe email timp de 60 de zile
susținerea examenului final de certificare ANC;
Înscriere
Înscriere Curs Inspector Resurse Umane
Rezervarea de locuri la cursul Inspector Resurse Umane se face alegând una din cele 3 modalități: online, telefonic sau pe email
Înscriere Online
Online durează mai puțin, iar în acest fel datele pe care le introduceți sunt 100% corecte. Trebuie doar să apăsați butonul “Înscrie-te acum” din această pagină și urmăriți instrucțiunile.
Înscriere Telefonică
În cazul în care aveți nelămuriri pe parcursul rezervării online a locului sau doriți să efectuați o înscriere telefonică sunați la 0314252534 sau 0726005555
Înscriere pe email
Înscrierea la acest curs se poate face și dacă ne trimiteți un email la info@traininguri.ro în care să ne furnizați următoarele informații: 1. cursul dorit, 2. orasul desfășurării, 3. datele de facturare, 4. numele complet al participantului/participantilor, inclusiv adresă, email, telefon si CNP( necesare pentru emiterea certificatului acreditat)
Plata și facturare
Facturare și modalități de plată
Această formulă online de înscriere are avantajul că vă transmite automat factura proformă pe e-mail. Întrucât factura este generată în mod automat, este posibil ca unele servere să considere e-mailul primit de la noi un SPAM. Așadar, vă rugăm să verificați și folderul numit Bulk sau Spam în cazul în care nu găsiți factura proformă în Inbox.
Printaţi apoi factura primită, fie folosind opțiunea print a browserului dumneavoastră, fie salvați factura în calculator și apoi o printați.
Variantele de plată sunt următoarele:
Varianta 1 - online la finalizarea înscrierii
În ultimul pas al înscrierii aveți opțiunea să alegeți cum doriți să plătiți. Puteți achita online cu cardul alegând opțiunea de plată cu cardul. Plata se va face prin intermediul Mobilpay.
Varianta 2 - mergeți la banca
Puteți achita factura proformă prmită la orice sucursală BCR din București sau din țară. (vă atenționăm că trebuie să aveți la dumneavoastră buletinul și o copie tipărită a facturii proforme)
Varianta 3 - numerar sau card la sediul nostru
Puteți achita cu cardul sau numerar la sediul Extreme Training (Str. Dr. Ernest Juvara nr. 18, et. 1, București sector 6).
Varianta 4 - ordin de plată sau internet banking
Taxa de participare se poate achita și prin ordin de plată sau internet banking fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică.
În factura proformă primită pe e-mail veți avea toate datele și instrucțiunile de plată, indiferent cum alegeți să faceți plata, fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică, inclusiv numele cursurilor alese și perioadele de desfășurare.
Factura se poate achita și în două rate (prima jumătate-în termen de 7 zile de la emiterea facturii proforme, iar cealaltă jumătate-cu cel târziu 7 zile înainte de începerea trainingului). Posesorii de Card AVANTAJ pot plăti cursul în maxim 10 rate la Sediul Extreme Training, dobânda fiind 0%. Important: trebuie să vă încadrați în termenul de plată până la care este valabilă reducerea!
Factura fiscală o primiți pe e-mail după efectuarea plății . Conform legii, și factura fiscală primită online are valoare legală. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă, la curs sau o puteți ridica de la sediul Extreme Training.
Discounturi
Discounturi Curs
Atunci când vine vorba de educație și instruire, o putem încadra la costuri. Așa și este, reprezintă un cost în momentul plății. Un curs bun este acela care aduce beneficii pentru totdeauna. Practic, plătești o dată, fie că ești persoană fizică sau juridică și vei beneficia pentru totdeauna de avantajele participării la acest curs. Mai mult, cursurile nu sunt doar o modalitate generatoare de beneficii, ci ele pot reprezenta calea cea mai ușoară și cea mai scurtă prin care poți economisi bani, investind pe termen lung.
Pentru a face și mai accesibil cursul, vă stau la dispoziție și o serie de discount-uri:
- Discount volum: dacă înscrii două sau mai multe persoane, primești discount suplimentar de 100 de lei pentru fiecare persoană înscrisă.
- Discountul legat de momentul înscrierii. Cu cât vă veți înscrie mai repede, cu atât veți avea o taxă mai accesibilă.
Vrei să venim în compania ta?
Indiferent de mărimea companiei, Extreme Training oferă soluții complete și customizate în următoarele domenii principale: Management, Resurse Umane, Vânzări și Eficientizare.
Cursuri de resurse umane sau cursuri similare pot fi organizate în compania ta și pot fi adaptate nevoilor companiei atunci când numărul de persoane este minim 6.
Pentru informații suplimentare, trimiteți un email la adresa business@traininguri.ro sau sunați la telefon 0737511511 / 0314252534
Alte cursuri similare care te-ar putea interesa
- Curs Coaching (detalii prin click aici)
- Curs Management (detalii prin click aici)
- Curs Leadership (detalii prin click aici)
- Curs Manager Resurse Umane (detalii prin click aici)
- Curs Manager de Proiect (detalii prin click aici)
- Curs Excel (detalii prin click aici)
- Curs NLP Practitioner (detalii prin click aici)