Seminar gratuit – Abordarea clientilor si situatiilor dificile
Abordarea clientilor ne schimbă rezultatele muncii, productivitatea, imaginea companiei, poziționarea, dar mai ales cultura proprie și felul în care ne simțim ca și angajați. Clienții și situațiile dificile nu reprezintă un obstacol, ci o oportunitate.
Seminarul își propune să definească și să adune elementele de cunoaștere și abordare a situațiilor dificile, dar mai ales de identificare a unei strategii personale a fiecăruia de a face față acestor situații.
Ce vei învăța?
Subiectele principale ale cursului vor fi:
- Diferența între o situație dificilă și un client dificil.
- Poziționarea ta față de client, companie și produs – care este responsabilitatea pe care o am în acceptarea proprie.
- Strategia de abordare a situației și clientului – pașii necesari pentru o soluționare corectă și rapidă.
- Situații fără soluții.
- Analiza tranzacțională – cum poți rămâne calm și profesionist într-o situație dificilă.
Beneficii
- Vei putea identifica tipul de situație în care te afli și vei știi să aplici rapid tehnica de abordare.
- Vei învăța câteva aspecte ale motivelor din spatele unei situații sau a unui client dificil.
- Vei putea să îți construiești propria strategie de soluționare a unei situații dificile.
- Vei învăța să îți folosești energia constructiv într-o situație dificilă.
- Vei înțelege importanța și poziționarea ta personală în relația cu clientul
Cui se adresează?
- Reprezentanți în servicii clienți – telefonic/online.
- Team leaderi în call centere pentru servicii clienți.
- Traineri pe subiecte legate de servicii clienți – aptitudini sociale (soft skills).
Trainer – SILVIU POP
Silviu are 12 ani experiență în comunicarea cu clienții de la relații publice, la vânzări și servicii și 9 ani experiență în livrarea de workshop-uri și training-uri pe tema relației cu clientul, comunicare, produse și leadership. Momentan este training manager pentru Lufthansa în departamentul de relații cu clientul.
Educație și formare:
- Absolvent al Facultății de Științe Politice și ale comunicării
- Licență de formator
- Calificare în cursuri de marketing, inovație și creativitate, leadership
- Experiență în organizarea de traininguri în cadrul programelor UE
- Calificare de formator pentru Lufthansa Customer Service
Detalii administrative:
Data: 04 Mai, Joi
Interval orar: 16.00 – 20.00
Loc desfășurare: Extreme Training, str. Ernest Juvara, nr. 18, etaj 4, sector 6, București
Acces: participarea este gratuită, locul ți-l rezervi completând formularul de mai jos: