Reguli noi în vigoare și schimbări majore pentru legea achizițiilor publice au apărut în luna mai 2016 – toate acestea reprezintă resurse suficiente pentru a ne determina să ne upgradăm. Da, schimbarea s-a produs, motiv pentru care acest workshop de achiziții publice vine în întâmpinarea ta astfel încât să te ajute să înțelegi și să integrezi modificările în activitatea ta de zi cu zi.
[bullet_block large_icon=”53.png” width=”” alignment=”center”]
- Locurile sunt limitate la 20 de participanți!
[/bullet_block]
[feature_box style=”33″ title=”Workshopul de achizitii publice aduce în dezbatere:” alignment=”center”]
-
Modificările legislative deja publicate – pachetul celor 4 legi;
-
Hotărârile de guvern emise în aplicare;
-
Strategia națională în achiziții – HG 901/2015;
-
Ce rămâne din vechea legislație;
-
Modul de gestionare a noutăților, astfel încât apariția acestora să nu-ți afecteze activitatea.
[/feature_box]
Informații Workshop Achizitii Publice[bullet_block large_icon=”62.png” width=”” alignment=”center”]
|
3 lucruri bine de știut înainte de a vă înscrie la Workshopul de Achizitii Publice:
[step_graphics style=”3″ color=”#393838″][step style=”3″ text=”1″ headline=”Workshopul este o invitație la dezbatere”]Ne întâlnim ca să aducem în actualitate probleme de aplicare, de interpretare a modificărilor aduse legislației, dar și a filozofiei, a spiritului acestora.[/step]
[step style=”3″ text=”2″ headline=”Workshopul este un schimb de experiență”]Ne întâlnim să rezolvăm probleme curente și recurente. Așadar dialogăm, aducem fiecare experiența proprie și, pe baza acesteia, schimbăm informații, le actualizăm și le verificăm pe cele deținute.[/step]
[step style=”3″ text=”3″ headline=”Workshopul se pliază pe aștepatările participanților”]Workshopurile susținute nu seamănă între ele, fiind întotdeauna actuale, în concordanță cu reglementările și studiile de caz diferite, în funcțiile de experiențele și așteptările fiecărui participant. Practic poți participa la oricâte sesiuni de workshop dorești pentru că întotdeauna conținutul arată diferit, e structurat diferit, așa cum așteaptă participanții.[/step][/step_graphics]
[headline style=”6″ align=”center” font_color=”#ffffff” align=”center” highlight=”#000000″ line_height=”25″ top_margin=”1″ bottom_margin=”7″]Cui se adresează Workshopul de Achizitii Publice?[/headline]
- Participanților care au urmat cursul de achizitii publice dedicat ofertanților sau autorităților contractante;
- Operatorilor economici/ Ofertanților;
- Autorităților contractante/ Achizitorilor;
- Celor ce lucrează în achiziții publice și au nevoie să știe ce li se întâmplă sau de ce li se întâmplă: oferte/documentații de atribuire respinse;
- Celor ce abia acum au întrebări în legătură cu domeniul achizițiilor publice;
- Celor care vor să cunoască cele mai noi schimbări în domeniu și să fie la curent în timp util cu acestea.
[headline style=”6″ align=”center” font_color=”#ffffff” align=”center” highlight=”#000000″ line_height=”25″ top_margin=”1″ bottom_margin=”7″]Structura Workshopului și modul de lucru:[/headline]
[step_graphics style=”3″ color=”#d90808″][step style=”3″ text=”1″ headline=”Instrumente. Exerciții.”] Pentru fiecare sesiune de workshop sunt pregătite ca instrumente de lucru, fără a se limita însă la acestea: [/step][/step_graphics] |
|
|
|
[step_graphics style=”3″ color=”#d90808″][step style=”5″ text=”2″ headline=”Cum se livrează informația pe parcursului workshopului? „] Mai presus de toate, derularea workshopului are la bază interacțiunea dintre participanți, implicarea activă a acestora, practica bazată pe schimb de experiență, cu medierea facilitatorului. Workshopul se desfășoară pe baza unui șir de exerciții și exemple practice. În fapt, lucrăm împreună pentru a obține rezultate concrete. [/step][/step_graphics] |
|
[step_graphics style=”3″ color=”#d90808″] [step style=”3″ text=”3″ headline=”Cum este structurat workshopul de achizitii publice?”] Ceea ce este relevant pe parcursul workshopului este faptul că majoritatea informațiilor vor veni și de la ceilalți participanți. Structura workshopului va presupune lucrul în echipă, interdependenţa participanţilor şi tendinţa de a nu vedea în facilitator, în mod exclusiv, sursa de răspuns corect. Un asemenea efect modelator poate da participanţilor posibilitatea de a-şi lărgi percepţiile despre ceea ce poate oferi un eveniment de învăţare. [/step][/step_graphics] |
|
[step_graphics style=”3″ color=”#d90808″] [step style=”3″ text=”4″ headline=”Reguli de relaționare. Abordarea workshopului”] O sesiune de formare este o relaţie între lector şi participanţi şi, ca şi în oricare altă relaţie, vor fi stabilite regulile de bază. În scopul atingerii unui grad ridicat de confort pentru fiecare participant, aceștia sunt informați cu privire la structura workshopului, libertăți și limite de exprimare și sunt avizați asupra regulilor de bază. Fiecare dintre aceste aspecte vor fi aprobate la începutul sesiunii şi vor rămâne deschise pentru renegociere în orice moment pe parcursul acestora. Scopul celor de mai sus este acela de stabilire a unui mediu sigur. Contractul de grup va cuprinde prevederi cu referire la 4 aspecte importante:[/step][/step_graphics] |
|
|
[button_2 color=”red” align=”center” href=”https://www.traininguri.ro/curs-expert-achizitii-publice-autoritati-contractante/”]Curs acreditat Expert Achiziții Publice, dedicat exclusiv Autorităților Contractante – clic aici[/button_2]
[button_2 color=”red” align=”center” href=”https://www.traininguri.ro/curs-expert-achizitii-publice/”]Curs acreditat Expert Achiziții Publice, dedicat exclusiv Ofertanți – clic aici[/button_2]
[headline style=”6″ align=”center” font_color=”#ffffff” align=”center” highlight=”#000000″ line_height=”25″ top_margin=”1″ bottom_margin=”7″]Testimoniale participanți Achiziții Publice[/headline]
Înainte de a te decide, poți vedea mai jos ce-au scris participanții care au urmat cursurile de Expert Achizitii Publice:
[one-third-first]
[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Manuela D” company=”” href=””]A fost mult peste asteptări. A fost un curs interesant, relaxant şi util[/testimonial][/testimonials]
[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Aura S” company=”” href=””]M-am simţit foarte bine datorită trainerului, în primul rând şi în al doilea rând datorită colegilor participanţi la curs [/testimonial][/testimonials]
[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Diana B” company=”” href=””]Interactiv, participativ, învăţare prin practică şi exemple concrete, o modalitate foarte bună de a preda cunoştinţe dintr-un domeniu atât de arid precum achiziţiile[/testimonial][/testimonials]
[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Adriana C” company=””href=””]A fost o atmosferă relaxantă, fructuoasă şi extrem de utilă pentru cei ce doresc să capete “microbul“ achiziţiilor publice.[/testimonial][/testimonials]
[/one-third-first]
[one-third]
[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Izabela N.” company=”” href=””]Diana este foarte bine pregătită şi modalitatea de transmitere a informaţiilor este inspirată şi potrivită pentru atingerea scopului. Informat! Implicat! Merită! [/testimonial][/testimonials]
[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Irina P.” company=””href=””]Sunt entuziasmată şi fascinată de curs/temă/trainer. Este un curs care îţi oferă o viziune clară asupra unei teme complexe. Foarte clar, cu o aplicabilitate reală. În ciuda vremii şi a programului, în fiecare zi am plecat de la curs mai plină de energie şi mai entuziasmată decât am fost atunci când am sosit. [/testimonial][/testimonials]
[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Carmen F.” company=”” href=””]M-am simţit foarte bine, am acumulat multe informaţii prin aplicabilitate la situaţiile reale.[/testimonial][/testimonials]
[/one-third]
[one-third]
[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Monica C.” company=”” href=””] Punctele forte ale acestui curs au fost pregătirea profesională a lectorului şi organizarea cursului per ansamblu. Excelent![/testimonial][/testimonials]
[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=” Oana-Loredana A.” company=”” href=””] M-am simţit foarte bine la acest curs. Materialul prezentat a fost util şi interesant, iar trainerul cursului a fost de nota 10.[/testimonial][/testimonials]
[/one-third]
Pentru a vedea și lista clienților care ne-au oferit încredere clic aici
[headline style=”6″ align=”center” font_color=”#ffffff” align=”center” highlight=”#000000″ line_height=”25″ top_margin=”1″ bottom_margin=”7″]Trainer Workshop Achizitii Publice – Diana Spinciu[/headline]
Cred cu tărie că lectorul modern este de fapt un moderator. Lectorul modern abandonează slide-urile, lectorul modern adaptează și se reinventează cu ocazia fiecărui curs, cu ocazia fiecărei interacțiuni cu fiecare participant. Lectorului îi rămân însă în responsabilitate deplină structurarea timpului, gestionarea dialogului între participanți și între aceștia și lector. Lectorul trebuie să aibă capacitatea de ascultare activă, de comunicare asertivă. Lectorul trebuie să aibă capacitatea de a-și ceda oricând marker-ul și flipchart-ul pentru oricare dintre participanții ce intenționează să se exprime. |
|
Experiență Diana Spinciu:
|
[headline style=”6″ align=”center” font_color=”#ffffff” align=”center” highlight=”#000000″ line_height=”25″ top_margin=”1″ bottom_margin=”7″]Ce include taxa de participare?[/headline]
În taxa de participare sunt incluse toate materiale logistice necesare unei bune desfășurări a Workshopului de Achizitii Publice după cum urmează:
activitatea de workshop; | fişele de lucru; | rechizite curs: mapă, pix, caiet | suport de curs în format electronic |
certificat nominal de participare; | 1 coffee-break în fiecare zi de workshop; | ||
consultanță pe e-mail 60 de zile după finalizarea cursului | o experiență plăcută și utilă | networking |
În taxa de participare nu este inclus transportul sau cazarea participanților. În cazul în care locuiți în altă localitate decât cea în care are loc cursul și aveți nevoie de ajutor în identificarea unui hotel, vă rugăm să ne contactați.
DISCOUNT-URI!
Atunci când vine vorba de educație și instruire, o putem încadra la costuri. Așa și este, este un cost în momentul plății. Un curs bun este acela care aduce beneficii pentru totdeauna. Practic, plătești o dată, fie că ești persoană fizică sau juridică, și vei beneficia pentru totdeauna de avantajele participării la workshopul de achizitii publice. Mai mult, cursurile nu sunt doar o modalitate generatoare de beneficii, ele pot reprezenta calea cea mai ușoară și cea mai scurtă prin care poți economisi bani, poți scăpa de o serie de probleme.
Pentru a face și mai accesibil cursul, vă stă la dispoziție:
- Discount-ul legat de momentul înscrierii. Cu cât vă veți înscrie mai repede, cu atât veți avea o taxa mai accesibilă
[headline style=”6″ align=”center” font_color=”#ffffff” align=”center” highlight=”#000000″ line_height=”25″ top_margin=”1″ bottom_margin=”7″]Workshop Achizitii Publice – certificare:[/headline]
Cu toate că miza acestui curs nu este certificarea, ci instruirea de traineri excepționali, luând în calcul și acest aspect, participanții vor primi la sfârșitul diploma de participare.
Certificat de participare emis de Extreme Training conform modelului. Certificatul are valabilitate juridică în raport cu eventualii angajatori, terți, lucrul în proiecte cu finanţare europeană, acestea reprezentând în sine un punct în plus în CV-ul dumneavoastră. Totodată, acest certificat dovedeşte intenţia dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare pe un anumit domeniu, cumulat cu faptul că este emis de un furnizor de formare cu prestigiu. |
[headline style=”6″ align=”center” font_color=”#ffffff” align=”center” highlight=”#000000″ line_height=”25″ top_margin=”1″ bottom_margin=”7″]Administrativ: Înscriere / Plăți / Facturare[/headline]
Mai jos găsiți toate detaliile administrative pentru înscriere și participarea la Workshopul de Achizitii Publice:
[feature_box style=”31″ title=”Pasul 1 – Rezervare locuri: online sau telefonic” alignment=”center”]
Rezervarea de locuri la acest curs se poate face online sau telefonic.
Online durează mai puțin, iar în acest fel datele pe care le introduceți sunt 100% corecte. Trebuie doar să apăsați butonul “Înscrie-te acum” din această pagină și urmăriți instrucțiunile.
În timp ce navigați pe site, cursurile la care doriți să vă înscrieți se memorează automat, urmând ca după ce v-ați definitivat opțiunile să apăsați butonul “Emite factura” și să înregistrați apoi numele și datele de contact ale participanților.
În cazul în care aveți nelămuriri pe parcursul rezervării online a locului sau doriți să efectuați o înscriere telefonic sunați la 0314 25 25 34 sau 0726 00 55 55 – Roxana Cozma[/feature_box]
[feature_box style=”31″ title=”Pasul 2 – Achitarea facturii și modalități de plată” alignment=”center”]
Această formulă online de înscriere are avantajul că vă transmite automat factura proformă pe e-mail. Întrucât factura este generată în mod automat, este posibil ca unele servere să considere e-mailul primit de la noi un SPAM. Așadar, vă rugăm să verificați și folderul numit Bulk sau Spam în cazul în care nu găsiți factura proformă în Inbox.
Printaţi apoi factura primită (fie folosind opțiunea print a browserului dumneavoastră, fie dați copy/paste într-un document Word).
Variantele de plată sunt următoarele:
Varianta 1- Puteți achita la orice sucursală BCR din București sau din țară. (vă atenționăm că trebuie să aveți la dumneavoastră buletinul și o copie tipărită a facturii proforme)
Varianta 2 – Puteți achita cu cardul sau numerar la sediul Extreme Training (Str. Dr. Ernest Juvara nr. 18, et. 1, București sector 6).
Varianta 3 – Taxa de participare se poate achita și prin ordin de plată sau internet banking fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică.
În factura proformă primită pe e-mail veți avea toate datele și instrucțiunile de plată, indiferent cum alegeți să faceți plata, fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică, inclusiv numele cursurilor alese și perioadele de desfășurare.
Factura se poate achita și în două rate (prima jumătate-în termen de 7 zile de la emiterea facturii proforme, iar cealaltă jumătate-cu cel târziu 7 zile înainte de începerea trainingului). Posesorii de Card AVANTAJ pot plăti cursul în 10 rate la Sediul Extreme Training, dobânda fiind 0%. Important: trebuie să vă încadrați în termenul de plată până la care este valabilă reducerea!
De regulă, factura fiscală o primiți pe e-mail după efectuarea plății și în original se înmânează în prima zi a cursului. Conform legii, și factura fiscală primită online are valoare legală. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă sau o puteți ridica de la sediul Extreme Training. [/feature_box]
[feature_box style=”31″ title=”Pasul 3 – Participarea la curs – Loc, date și program orar” alignment=”center”]
Trainingul va avea loc în Bucureşti. Pentru mai multe detalii privind localizarea sălii de curs şi a mijloacelor de transport, accesați secțiunea Contact.
Program desfășurare curs Expert Achizitii Publice |
|
|
|
Pentru Extreme Training sunt importante trei lucruri legate de participarea dumneavoastră la training-urile organizate de noi: |
- Trainer-ul trebui să fie pregătit teoretic, cu experiență practică în domeniu predat și carismatic în același timp;
- Participanții să primească valoare (cunoștințe și abilități noi) pentru a genera rezultate remarcabile ulterior cursului;
- Cursul să fie un prilej pentru participanți să de dezvolte într-o atmosferă plăcută.
Depunem constant un efort susținut pentru ca cele trei deziderate să fie atinse la cel mai înalt nivel
[/feature_box]
[feature_box style=”31″ title=”Pasul 4 – Beneficii workshop achizitii publice” alignment=”center”]
Participanţii pot verifica pe parcursul întregului curs diferite opţiuni aşa încât atunci când vor acţiona în mod real în piața achizițiilor publice, vor dispune de mai multe modele de acțiune, la fel cum o simulare oferă pilotului şansa să practice zborul fără a-și risca viaţa sau a distruge echipamentul, cu aterizări perfecte și decolări indiferent de condiții.
Într-un anumit fel am putea spune că taxele de participare reprezintă un echivalent al celor primite în cadrul cursului. Noi vedem ușor diferit acest aspect. Fiecare curs este gândit și focalizat pe rezultatele pe care le poate genera un curs. Cursul în sine devine util doar în momentul în care generează rezultate remarcabile. Evident, este nevoie și de noi, și de participanți care să integreze în viața lor cele învățate.
Plecând de la această filosofie, am eliminat munții de teorie, am adaptat la mediul din România și ne-am îndreptat formatul cursului către aplicații practice, exerciții, studii de caz, antrenarea abilităților, roll play și discuții specifice pe problemele legate de participanți.
Feedbackul participanților și al companiilor ne-au confirmat că suntem pe drumul cel bun, însă întreaga echipă Extreme Training lucrează continuu la partea de dezvoltare, adaptare și metode care să genereze rezultate.
[/feature_box]
[feature_box style=”31″ title=”Cursuri care v-ar putea interesa” alignment=”center”]
Cursuri open
- Curs Expert Achiziții Publice, acreditat ANC, dedicat Ofertanților
- Curs Expert Achiziții Publice, acreditat ANC, dedicat Autorităților Contractante
- Curs Expert Fiscal
- Curs Expert Accesare Fonduri Europene
- Curs Evaluator Proiecte
- Curs Storytelling
Cursuri personalizate (se organizeaza pentru companii atunci cand numărul de persoane este minim 6)
- Curs Formator (în regim închis)
- Curs Public Speaking (destinat persoanelor care vor să-și îmbunătățească vorbirea în public)
- Curs Dicție (pentru îmbunătățirea dicției)
- Curs Negocieri persuasive (destinat persoanelor care vor să-și mărească puterea de convingere)
- Curs tehnici Esențiale de Negociere (destinat personalului implicat în negocieri)
Persoana de contact responsabilă de cursurile personalizate este
Antonio CIOCAN / 0737 499 499 / antonio@traininguri.ro
[/feature_box]