Caută
Close this search box.

Cat de aproape este ce ai de spus de ceea ce aud ceilalti si ce legatura are asta cu un curs de social media manager?

Există oameni  pe care îi sperie orice extindere a amprentei digitale pe care o au, respectiv o creștere a numărului de informații pe care le găsesti online despre ei.  Cred că este minunat sa îți trăiești viața astfel.  Să decizi că nu ai nevoie de ceva este un lucru bun pentru că te aduce mai aproape de o stare de echlibru.
Apoi există toți ceilalți oameni, printre care mă număr și eu, care consideră că au ceva de spus. Ce mod mai bun și mai simplu de a spune lucrurile azi decât să scrii online, să îți faci un blog? Două întrebari imi vin în minte imediat:

1. Cum transmiți ceea ce ai de spus online, într-un mod care să te reprezinte cât mai bine și pe care să îl controlezi?
2. Cine hotărăste dacă tu meriți și ai ceva bun de spus online
?

Am vorbit cu destul de mulți oameni care au ceva de spus online, însă pe mine mă interesează rezultatele. Astfel încât o să îți povestesc despre ce au facut trei dintre cursanții mei, respectiv ce făceau înainte de a participa la cursul de Social Media Manager și ce au facut după.

3 studii de caz


I. Cel care spune ceva online în nume personal și care doreste să o spună mai bine
Înainte de curs:
Are blog și o idee foarte clară despre ce vrea să facă cu el în viitor.
După curs:
Aplică practic câteva idei despre cum să optimizeze acel blog și obține rezultate. Are în mine un prieten pe care îl poate folosi pentru a își filtra ideile și a obține feedback constant.


II. Cel care spune ceva online în nume personal, dar planuieste sa își deschidă o afacere și să câștige bani
Înainte de curs:
Suntem prieteni și îl ajut să își facă blog. Apoi vine la curs pentru că este curios să afle mai mult și are un plan despre care nu îmi spune inițial nimic.
După curs:
Îmi dă un feedback foarte bun și îmi cere sfatul privitor la îmbunătățiri legate de ce a învățat la curs.
O lună mai târziu mă anunță că și-a cumparat deja domenii și și-a definitivat o nișă privitor la furnizarea de servicii ca Social Media Manager. Are o idee foarte bună si a “îmbracat-o” bine. Acum sunt mult mai dur cu el și pun accentul pe două lucruri: cât de repede implementează și dacă este profitabil sau nu.
Sunt destul de sever cu el pentru ca vreau să înceapă să predea și el acest curs de Social Media Manager și, în timp, să își creeze propriul curs.

III. Cel care nu a fost niciodata interesat de online
Înainte de curs:
Citea foarte rar email-uri. Indica ce să se răspundă la un email și lăsa pe altcineva să se ocupe de toate acestea.
După curs:
În două zile și-a făcut propriul website – cumpărare domeniu, instalare WordPress, alegere temă, creare conținut, integrare cu rețelele de social media.
Știu că meritul pe care pot să mi-l asum este doar că i-am prezentat fundamentele profesiei de Social Media Manager, însă sunt mândru de ceea ce face și acum învăț de la el despre modul în care fuzionează lumea virtuală cu cea reală pentru brandul lui personal, pentru afacerea lui și, mai ales, pentru afacerea pe care a pornit-o ca un hobby.


Cele trei exemple de mai sus sunt răspunsul meu la prima întrebare.

Referitor la a doua întrebare, Cine hotărăște dacă tu meriți și ai ceva bun de spus online?, răspunsul este foarte simplu: TU.
Toți suntem capabili să emitem judecăți de valoare gen: ăsta scrie bine, îi citesc blog-ul și îl recomand, ăsta nu are ce căuta online, etc.
De asemenea, toți avem o părere bună despre noi înșine și toți putem crea imediat un blog. Pentru fiecare stil de a scrie și mesaj există un cititor, așa cum pentru fiecare tip de produs există un cumpărător.
Asta ne permite tuturor să plecăm cu aceleași șanse în această cursă.

Ca și în lumea reală, pentru diferențierea a două produse similare cu aceeași masă de cumpărători, diferența în online între două brand-uri o fac cele două funcțiuni: marketing și PR.

La un curs de Social Media Manager asta înveți: cum să îți definești brand-ul personal și să îl expui lumii prin social media pentru a-ți atinge obiectivele.

Tu ai un OBIECTIV.

Noi avem o SOLUȚIE utilă pentru a-ți atinge acest obiectiv dovedită de REZULTATE.

Scris de Emanuel Grigoras
Project Manager, Social Media Consultant
www.emanuelgrigoras.ro

6 ebookuri extreme training

Descarcă gratuit 6 ebookuri in format PDF

Unde îți trimitem ebookurile?

Ce e-bookuri primesti?

Vezi informații confidentialitate prin click aici!

Vezi termeni și Condiții utilizare website Extreme Training prin click aici!