Curs COMPETENTE ANTREPRENORIALE
BUCUREȘTI
grupă în formare
DESPRE CURS ANTREPRENORIAT
Perioadă desfășurare
grupă în formare
Durată curs
180 ore
Certificare Curs
Certificat Competențe Antreprenoriale (ANC – Ministerul Muncii și Ministerul Educației)
Condiții Participare
Achitarea taxei de participare, Studii medii finalizate
Trainer Curs
Leni Tase
Localitate desfășurare
București
Rezervari locuri și detalii online pe această pagină sau telefonic (0726005555)
Valoare investiție
1290 lei (Prețul este redus de la 1500 lei)
Optiuni curs Compentente Antreprenoriale
Acum ești în pagina cursului Competente Antreprenoriale Bucuresti. Dacă ești interesat de alte date sau alte orașe vezi opțiunile de mai jos:
Curs Competențe Antreprenoriale - Acreditat - Intensiv
Acest curs urmărește formarea și perfecționarea unor profesioniști în domeniul afacerilor, plecând de la idei simple de afaceri și punerea în practică a acestora, ca urmare a cunoștințelor, deprinderilor și abilităților dobândite în cadrul acestui curs.
Acest curs urmărește formarea culturii antreprenoriale prin:
- dezvoltarea abilităților de transformare a ideilor de afaceri în acţiuni concrete,
- furnizarea tuturor informațiilor referitoare la mediul de afaceri și oportunitățile existente,
- elaborarea unui plan de afaceri și implementarea acestuia,
- derularea și dezvoltarea unei afaceri de succes.
Curs Antreprenoriat - Cui se adresează :
- Celor care vor să inițieze o afacere;
- Celor care au nevoie de certificare în vederea diferitelor finanțări europene sau naționale;
- Celor care doresc înființarea unei societăți și vor să cunoască forma potrivită și implicațiile acesteia;
- Celor care vor să dezvolte abilitatea de a pune în practică idei de afaceri;
- Celor care vor să cunoască modul de organizare a timpului și activităților din cadrul firmei;
- Celor care vor să cunoască lucrurile importante înainte de a începe o afacere și imediat ce au început-o;
- Celor care vor să elaboreze un plan de afacere;
- Celor care vor să identifice nevoile pe piața afacerilor;
- Celor care vor să cunoască legislația specifică mediului de afaceri;
- Celor care vor să dezvolte comunicarea cu asociații, partenerii de afaceri și angajații.
Ce primești la curs Antreprenoriat
Vei primi răspunsuri la întrebările tale pe email timp de 60 de zile după curs
Plan de afacere (model)
Plan de buget
Legea 31/1990 privind societățile comerciale
OG nr. 44/2008 din 16 aprilie 2008
Ordonanța nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații.
Contract de comodat
Contract individual de muncă
Codul muncii ultima variantă
Ghiduri de finanțare europeană
Documente tip necesare înființării unei firme
Ghid de inițiere în antreprenoriat
AGENDĂ CURS ANTREPRENORIAT - COMPETENTE ANTREPRENORIALE
8 module
4 zile
Curs complet
Curs Practic
TEMATICĂ CURS ANTREPRENORIAT
MODUL 1
Introducere în antreprenoriat
1.Profilul și aptitudinile unui antreprenor:
- Profilul profesional;
- Profilul moral;
- Aptitudini personale;
2.Competențele antreprenorului:
- Administrare, organizare;
- Profesionale;
- Decizionale;
- Reprezentare, comunicare;
MODUL 2
Inițierea unei afaceri
1.Ideea de afacere :
- Cum aflu dacă ideea mea de afaceri este profitabilă;
- Resursele necesare pentru inițierea afacerii (imobiliare, financiare, umane, tehnologice);
- Mediul de afaceri (contextul economic și social, cadrul legal, oportunități și amenințări);
2.Planificarea și conducerea afacerii:
- Înființarea afacerii (înregistrarea și autorizarea afacerii);
- Brandul companiei – denumirea firmei, sigla și marca;
MODUL 3
Strategia de marketing
1.Piața – ținta și poziționarea produselor/serviciilor pe piață:
- Definirea pieței (piața potențială, cota de piață, studii de piață, concurența);
- Condițiile de intrare pe piață (praguri de intrare pe piață, piețe nișă, reglementări ale pieței, cunoașterea „regulilor jocului”);
- Protecția consumatorului; standarde de calitate;
2.Marketingul afacerii :
- Atragerea și fidelizarea clienților;
- Identificarea concurenței; concurența neloială;
- Portofoliul de produse/servicii; ciclul de viață al produselor ;
- Construirea mixului de marketing (produs, preț, canale de vânzare, promovare);
- Publicitatea și reclama; promovarea prin intermediul internetului;
MODUL 4
Finanțarea unei afaceri
- Sursele de finanțare (de unde fac rost de bani pentru derularea afacerii);
- Indicatorii financiari (cum aflu cât de rentabilă este afacerea);
- Fondul de rulment și fluxul de numerar (cum aflu de câți bani am nevoie și câți am în fiecare moment);
- Atragerea surselor externe de finanțare: creditarea, ajutoare de stat, participare la capital etc.
MODUL 5
Dezvoltarea produselor/serviciilor afacerii
- Tehnologia necesară, achiziția, instalarea, întreținerea;
- Produsul propriu-zis, designul, ambalajele;
- Cercetarea, produsele noi, costuri, investiții;
- Protejarea drepturilor de proprietate intelectuală;
- Relațiile internaționale (achiziționarea de know-how, francizarea, licențierea);
MODUL 6
Politica de promovare
1.Definirea pieței (piața potențială, cota de piață, studii de piață, concurența):
- Condițiile de intrare pe piață (praguri de intrare pe piață, piețe nișă, reglementări ale pieței, cunoașterea „regulilor jocului”);
- Protecția consumatorului; standarde de calitate;
2.Strategii de promovare;
3.Vânzarea:
- Construirea planului de vânzări (ce și cât trebuie să vând ca să fiu profitabil, cât de mult îmi permite piața să vând, ce prețuri am și ce reduceri ofer, canale de vânzare);
- Gestionarea portofoliului de clienți și optimizarea acestuia (care sunt clienții care îmi aduc cei mai mulți bani, care sunt cei care creează cele mai multe probleme);
- Achizițiile publice; oportunități și criterii de eligibilitate;
- Comerțul internațional;
- Comerțul online;
MODUL 7
Strategiile de dezvoltare și riscurile afacerii
- Evaluarea și gestionarea riscurilor;
- Prevenirea fraudelor;
- Asigurarea împotriva riscurilor;
- Lichidarea afacerii; falimentul;
- Vânzarea afacerii ;
- Strategii de dezvoltare;
MODUL 8
Planul de afaceri
1.Ce este un plan de afaceri?
2.De ce este nevoie de un plan de afaceri?
3.Structura planului de afaceri:
- descrierea afacerii;
- planul de marketing;
- planul managerial;
- planul de management financiar;
- anexele planului de afaceri;
Certificare Curs Antreprenoriat - Competente Antreprenoriale
Cu toate că miza acestui curs nu este certificarea, luând în calcul și acest aspect, participanții vor primi la sfârșitul cursului Certificatul de participare.
Certificat de absolvire pentru Competențe antreprenoriale. Obținerea certificării le dă dreptul legal absolvenților de a înființa un PFA, de a depune la dosar pentru primirea finanțării (exemplu programul strat-up Națion). Certificatul este eliberat sub egida Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice și Ministerului Muncii. Valabil în raport cu ITM, înființare PFA, cu eventuali angajatori, în proiecte europene, etc.
Certificatul de absolvire este însoțit şi de suplimentul descriptiv, conform modelului. Pentru susținerea examenului, participanții trebuie să aibă studiile medii finalizate. În suplimentul descriptiv sunt înscrise competențelele antreprenoriale, urmare a finalizării cursului și obținerii certificării.
Suplimentul Europass la Certificatul profesional, parte a Portofoliului Europass, este util pentru cei care doresc să urmeze cursuri (de specializare, calificare, recalificare) sau pentru angajare (mai ales când e vorba de o instituție de educație/ formare sau de un angajator dintr-o altă țară europeană) și trebuie să prezinte documente cu privire la educația/ formarea anterioară. Acest supliment Europass pentru competențe antreprenoriale se eliberează odată cu suplimentul descriptiv.
Certificat de participare emis de Extreme Training conform modelului. Certificatul are valabilitate juridică în raport cu eventualii angajatori, terți, acestea reprezentând în sine un punct în plus în CV-ul dumneavoastră. Totodată, acest certificat dovedeşte intenţia dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare în domeniul formării, cumulat cu faptul că este emis sub egida unui brand de prestigiu, Extreme Training.
Acest curs este acreditat de ANC/ fost CNFPA să ofere sub egida MEN si MMFPSPV certificare pentru Competențe Antreprenoriale. Examenul constă într-o probă teoretică (teste grilă) și o probă practică (aleasă din tematica trainingului). Comisia va fi una mixtă formată din reprezentanți ANC (Autoritatea Naţională pentru Calificări) și Extreme Training. Datorită metodelor de lucru utilizate pe toată perioada de desfășurare a cursului, până acum, rata de promovabilitate a participanților a fost de 100%.
Eliberarea diplomelor, în mod obișnuit, se face într-un termen de maxim 30-60 de zile de la finalizarea cursului. Prin excepție, din motive independente de noi, emiterea diplomelor poate depăși termenul estimat din motive care sunt strict sub controlul ANC-ului (ANC nu eliberează tipizatele în termen util). Eventuala întârziere nu afectează participanții în niciun fel pentru că se eliberează și o adeverință cu valoare juridică în ultima zi de curs, conformă diplomei acreditate și ține loc de diplomă până la emiterea acesteia. Începând cu data de 1 ianuarie 2010, pentru a fi autorizaţi, furnizorii de formare profesională trebuie să facă dovada că realizează programele de formare profesională cu formatori care au pregătirea pedagogică specifică formării profesionale a adulţilor şi pregătirea de specialitate corespunzătoare programei de pregătire.” (art. 23, alin. 1 din OG 129/2000)
Testimoniale Curs Competente Antreprenoriale
PÂNĂ ACUM, PESTE 1000 de companii au avut încredere în EXTREME TRAINING
Trainer Curs Antreprenoriat
Arii de expertiză Leni Tase
- Legislația muncii
- Management și comunicare organizațională
- Managementul conflictelor și mediere
- Consiliere vocațională
- Revisal
- Contracte de muncă
- Contracte civile și comerciale
- Recrutare și selecție personal
-
Implementare proiecte europene
-
Antreprenoriat și start-up în afaceri
În cei 15 ani de activitate, am acordat consiliere și consultanță, atât persoanelor fizice, cât și companiilor pentru care am lucrat, în diverse domenii, precum: resurse umane, antreprenoriat, drept comercial, achiziții publice, contracte, implementare fonduri europene, egalitate de șanse și drepturi civile.
Astfel, în cadrul numeroaselor proiecte în care am fost implicată, am instruit și format profesional un număr mare de persoane (cursuri de resurse umane, antreprenoriat, formator și altele), iar în cadrul ședințelor de consiliere, am interacționat cu mii de oameni, ascultându-le problemele cu care se confruntau, oferindu-le soluții și alternative potrivite pentru rezolvarea acestora.
Punctul meu forte îl reprezintă experiența acumulată privind lucrul și interacțiunea cu oamenii. De asemenea, sunt importante și cunoștințele de legislație, calitățile pedagogice, tehnicile de predare și punere în practică a teoriei, dedicarea și implicarea. – Leni Tase
email: leni.tase@extreme-training.ro
Pe scurt despre Leni Tase
Leni Tase are peste 10 ani experiență în livrarea de cursuri
Leni are o experiență de consultanță în resurse umane de peste 15 de ani
Leni a livrat la peste 400 de persoane modulul de formare profesională în domeniul resurselor umane.
A livrat peste 20000 de ore de training sau consultanță pentru persoane fizice sau juridice.
Experiență Leni Tase
- Trainer Extreme Training
- Consilier juridic (peste 16 de ani)
- Consultant resurse umane (peste 16 ani)
- Manager Proiecte Europene
- Consilier vocațional/mediator
- Responsabil achiziții publice
- Consilier Birou de Consiliere în următoarele arii de competențe: drepturi și obligații civile, regimul proprietății, proceduri notariale, asigurări sociale, asistență socială, taxe și impozite, protecția copilului, protecția consumatorului, raporturi de muncă
Educație și formări
- Certificare Formator
- Certificare Manager Proiect
- Certificare Inspector Resurse Umane
- Certificare Consilier Vocațional
- Certificare Competențe Antreprenoriale
- Licențiat în Științe Juridice și master în carieră juridică
- Perfecționare în domeniul managementul proiectelor europene
Mulți ani, Leni a desfășurat activitatea de formator paralel cu cea de consilier juridic, poziția de formator fiind completată de experiența acumulată în cei 15 ani de activitate juridică și socială, de studiile juridice și jurisprudența din domeniul resurselor umane, cursurile de formare profesională și dezvoltare personală. De aici provine și siguranța de a transmite cursanților numai lucruri concrete, raportate la legislația în vigoare, regulamentele legale, precum și la piața muncii din România.
Informații Administrative curs Antreprenoriat
Mai jos, veți găsi informații despre: program, acte necesare, locul desfășurării, ce include taxa de participare, înscrieri, plăți, facturare, modalități de plată și discounturi:
Program desfășurare
Program desfășurare curs Antreprenoriat -Grupa in formare
Ce include taxa de participare
Ce include taxa de participare pentru Curs Antreprenoriat, Competente Antreprenoriale?
În taxa de participare sunt incluse toate materiale logistice necesare unei bune desfășurări a cursului de Antreprenoriat, după cum urmează:
activitatea de training
fișe de lucru/ chestionare
rechizite curs: mapă, pix, caiet
activitatea de training
certificat nominal de participare
2 coffee break în fiecare zi
O experiență plăcută și utilă
networking
diploma acreditată ANC (fost CNFPA)
răspunsuri la întrebările tale pe email timp de 60 de zile
susținerea examenului final de certificare ANC;
Înscriere
Înscriere Curs Antreprenoriat
Rezervarea de locuri la curs Antreprenoriat se face alegând una din cele 3 modalități: online, telefonic sau pe email
Înscriere Online
Online durează mai puțin, iar în acest fel datele pe care le introduceți sunt 100% corecte. Trebuie doar să apăsați butonul “Înscrie-te acum” din această pagină și urmăriți instrucțiunile.
Înscriere Telefonică
În cazul în care aveți nelămuriri pe parcursul rezervării online a locului sau doriți să efectuați o înscriere telefonică sunați la 0314252534 sau 0726005555
Înscriere pe email
Înscrierea la acest curs se poate face și dacă ne trimiteți un email la info@traininguri.ro în care să ne furnizați următoarele informații: 1. cursul dorit, 2. orasul desfășurării, 3. datele de facturare, 4. numele complet al participantului/participantilor, inclusiv adresă, email, telefon si CNP( necesare pentru emiterea certificatului acreditat)
Discounturi
Discounturi Curs
Atunci când vine vorba de educație și instruire, o putem încadra la costuri. Așa și este, reprezintă un cost în momentul plății. Un curs bun este acela care aduce beneficii pentru totdeauna. Practic, plătești o dată, fie că ești persoană fizică sau juridică și vei beneficia pentru totdeauna de avantajele participării la curs Antreprenoriat. Mai mult, cursurile nu sunt doar o modalitate generatoare de beneficii, ci ele pot reprezenta calea cea mai ușoară și cea mai scurtă prin care poți economisi bani, investind pe termen lung.
Pentru a face și mai accesibil cursul, vă stau la dispoziție și o serie de discount-uri:
- Discount volum: dacă înscrii două sau mai multe persoane, primești discount suplimentar de 100 de lei pentru fiecare persoană înscrisă.
- Discountul legat de momentul înscrierii. Cu cât vă veți înscrie mai repede, cu atât veți avea o taxă mai accesibilă.
Plata și facturare
Facturare și modalități de plată
Această formulă online de înscriere are avantajul că vă transmite automat factura proformă pe e-mail. Întrucât factura este generată în mod automat, este posibil ca unele servere să considere e-mailul primit de la noi un SPAM. Așadar, vă rugăm să verificați și folderul numit Bulk sau Spam în cazul în care nu găsiți factura proformă în Inbox.
Printaţi apoi factura primită, fie folosind opțiunea print a browserului dumneavoastră, fie salvați factura în calculator și apoi o printați.
Variantele de plată sunt următoarele:
Varianta 1 - online la finalizarea înscrierii
În ultimul pas al înscrierii aveți opțiunea să alegeți cum doriți să plătiți. Puteți achita online cu cardul alegând opțiunea de plată cu cardul. Plata se va face prin intermediul Mobilpay.
Varianta 2 - mergeți la banca
Puteți achita factura proformă prmită la orice sucursală BCR din București sau din țară. (vă atenționăm că trebuie să aveți la dumneavoastră buletinul și o copie tipărită a facturii proforme)
Varianta 3 - numerar sau card la sediul nostru
Puteți achita cu cardul sau numerar la sediul Extreme Training (Str. Dr. Ernest Juvara nr. 18, et. 1, București sector 6).
Varianta 4 - ordin de plată sau internet banking
Taxa de participare se poate achita și prin ordin de plată sau internet banking fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică.
În factura proformă primită pe e-mail veți avea toate datele și instrucțiunile de plată, indiferent cum alegeți să faceți plata, fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică, inclusiv numele cursurilor alese și perioadele de desfășurare.
Factura se poate achita și în două rate (prima jumătate-în termen de 7 zile de la emiterea facturii proforme, iar cealaltă jumătate-cu cel târziu 7 zile înainte de începerea trainingului). Posesorii de Card AVANTAJ pot plăti cursul în maxim 10 rate la Sediul Extreme Training, dobânda fiind 0%. Important: trebuie să vă încadrați în termenul de plată până la care este valabilă reducerea!
Factura fiscală o primiți pe e-mail după efectuarea plății . Conform legii, și factura fiscală primită online are valoare legală. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă, la curs sau o puteți ridica de la sediul Extreme Training.
Vrei să venim în compania ta?
Indiferent de mărimea companiei, Extreme Training oferă soluții complete și customizate în următoarele domenii principale: Management, Resurse Umane, Vânzări și Eficientizare.
Cursul de Antreprenoriat sau cursuri similare pot fi organizate în compania ta și pot fi adaptate nevoilor companiei atunci când numărul de persoane este minim 6.
Pentru informații suplimentare, trimiteți un email la adresa business@traininguri.ro sau sunați la telefon 0737511511 / 0314252534
5 thoughts on “Curs Competențe Antreprenoriale » București » grupă în formare | Acreditat | Intensiv |”
Buna ziua, sunt din Iasi si as dori sa fac si eu un curs pentru antreprenor, am accesat fonduri Europene printr un proiect si mi se cere sa fac acest curs. Cand mai faceti la Iasi? Sau as putea sa l fac online nu stiu, doar ca mie imi trebuie sa atest ca am facut acest curs de antreprenoriat. Daca imi puteti raspunde va las adresa de email. Multumesc!
Buna ziua,
In primul rand va multumim pentru interesul acordat cursurilor organizate de compania noastra.
Cursul Competente Antreprenoriale il organizam in varianta online in perioada 12-18 mai 2021. Mai multe detalii legate de program, gasiti pe pagina cursului https://www.traininguri.ro/curs-competente-antreprenoriale-online/
La Iasi nu organizam acest curs.
Multumim si va stam la dispozitie pentru orice neclaritate!
Buna ziua,
In cazul in care urmez un program MBA mai este nevoie de acest curs in cazul in care grila finala Start-up Nation Romania prevede punctarea suplimentara pt aplucantii care fac un curs de antreprenoriat?
Buna ziua. Care este urmatoarea sesiune pentru cursul de antreprenoriat.
Buna ziua!
Inca nu am stabilit noua sesiune.O vom stabili dupa finalizarea sesiunii deja anuntate pe site.Daca doriti sa aflati in timp util va puteti abona la newsletterul nostru pentru a primi informatii despre noile sesiuni, articole utile sau promotii active