Curs EXPERT ACHIZIȚII PUBLICE
- dedicat OFERTANȚILOR
BUCUREȘTI
grupă în formare
DESPRE CURS EXPERT ACHIZIȚII PUBLICE
Perioadă desfășurare
grupă în formare
Durată curs
720 ore
Certificare Curs
Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC)
Condiții Participare
Studii superioare finalizate cu examen de licență
Trainer Curs
Diana Spinciu
Localitate desfășurare
București
Rezervari locuri și detalii
online pe această pagină sau telefonic (0726005555)
Valoare investiție
990 lei (Prețul este redus de la 1500 lei)
Optiuni curs Expert Achizitii Publice
Acum ești în pagina cursului online Expert Achizitii Publice Bucuresti. Dacă ești interesat de alte date sau alte orașe, vezi opțiunile de mai jos :
Acum ești în pagina cursului online Expert Achizitii Publice Bucuresti. Dacă ești interesat de alte date sau alte orașe, vezi opțiunile de mai jos :
Curs Expert Achiziții Publice Acreditat și actualizat conform legislației curente din România
Chiar dacă piața achizițiilor publice este o piață ce rulează reguli stricte, odată ce le vei cunoaște și le vei utiliza corect, vei accesa ușor această piață. Cursul îți oferă toate instrumentele necesare în acest sens:
- te vei familiariza cu noile concepte introduse de noul pachet de legi 2016 în materie de achiziții publice;
- vei afla cum vei fi consultat înainte de organizarea propriu-zisă a unei proceduri de achiziții;
- vei afla ce motive de excludere îți vor fi opuse, cum vei dovedi cifra de afaceri în domeniul contractului, experiența similară, precum și ce criterii de atribuire pot fi aplicate, și, deopotrivă ce va presupune justificarea unui preț aparent neobișnuit de scăzut;
- vei afla cum vei oferta din punct de vedere tehnic, precum și cum vei răspunde unei solicitări de clarificări;
- vei afla cum și când să notifici o acțiune sau o inacțiune a achizitorului, ca etapă premergătoare unei contestații.
Informații Curs Expert Achiziții Publice – Ofertanți
Exclusivitatea realizată prin nișarea cursului către ofertanți devine benefică pentru că pe parcursul cursului participanții au posibilitatea de a adresa întrebări specifice poziției în care se află, au posibilitatea de a afla “secrete” din filosofia unei autorități/ entități contractante, secrete, întrebări pe care poate nu le-ar formula într-un alt context legat de legea achizițiilor publice.
Cui se adresează acest Curs Expert Achiziții Publice?
Vânzătorilor – ofertanți:
- angajaților departamentelor de ofertare;
- managerilor
- directorilor de vânzări;
- juriști
- economiști;
- tehnicieni implicați în ofertare;
- celor ce intenționează să acceadă la domeniu, indiferent de pregătirea anterioară.
La ce întrebări vei găsi răspunsuri în cursul Expert Achiziții Publice?
- cum se ajunge de la intenția de a vinde oricum, în orice condiții, la un contract de achiziție publică, atribuit;
- cum se ajunge de la nevoia de a crește cifra de afaceri/volumul de vânzări la ofertarea pe piața achizițiilor publice;
- cum se ajunge de la intenția de a oferta la o ofertă “împachetată”, “depusă”;
- cum se ajunge la o ofertă înregistrată, la o ofertă admisibilă;
- cum se ajunge de la o ofertă admisibilă, la o ofertă declarată câștigătoare.
Ce se obține după parcurgerea cursului Expert Achizitii Publice?
Abordarea segmentului achizițiilor publice din prisma dezvoltării, perfecționării sau inițierii acestora ca palier de vânzări în companiile de origine, ca sursă de creștere a volumului de vânzări:
- prin prezentarea resurselor și beneficiilor directe și imediate ale sistemului de achiziții publice;
- prin tehnici de informare la timp și complet asupra proceselor de cumpărare inițiate de autorități contractante;
- prin tehnici de studiere a documentațiilor de atribuire;
- prin logica întocmirii unei oferte corecte și competitive;
- prin susținerea acesteia pe tot parcursul evaluării sale;
- prin prezentarea tehnicilor de atragere a unui contract, indiferent de decizia comunicată de către autoritatea contractantă.
Dincolo de prezentarea succinta a obiectivelor, deopotrivă, cursul își propune să ofere participanților însușirea procedurilor de atribuire, a criteriilor de evaluare, de calificare și selecție a ofertelor; tehnici de anticipare, evaluare și control al riscurilor asociate achizițiilor publice; moduri de contestare și de soluționare a contestațiilor.
AGENDĂ CURS EXPERT ACHIZIȚII PUBLICE
Puteți participa la cursul acreditat de Expert Achiziții Publice indiferent de nivelul cunoștințelor în domeniu.
Cursul e conceput astfel încât să acopere atât așteptările începătorilor, dar și a celor ce au acumulat deja experiență în domeniu.
Conceptul e simplu: legea achizițiilor publice, domeniul achizițiilor publice rămâne și pentru cei cu experiență un domeniu inepuizabil ce nu-și dezvăluie niciodată în mod complet toate fațetele, căci niciodată o speță nu seamănă la indigo cu o alta deja studiată.
6 module
5 zile intensive
Curs complet
Curs Practic
TEMATICĂ CURS EXPERT ACHIZIȚII PUBLICE
MODUL 1
Legea Achizițiilor Publice: 4 Legi, 2 Hotărâri de Guvern. Domeniul de aplicare al fiecăreia
- Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
- Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale
- Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii
- Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor
- HG 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice la Legea 99/2016 (Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016)
- HG 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice la Legea 98/2016 (Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016)
MODUL 2
Prezentarea instituțiilor care interferează cu domeniul achizițiilor: ANAP, noul SEAP, CNSC
- ANAP (Agenția Națională pentru Achiziții Publice)
- Noul SEAP (Sistemul Electronic de Achiziții Publice)
- CNSC (Consiliul Național de Soluţionare a Contestaţiilor)
MODUL 3
Noua platformă SEAP
- Ce conține platforma SEAP și cum este structurată – tipuri de anunțuri, proceduri de achiziție asociate anunțurilor
- Cum te înregistrezi în SEAP. Simulare
- Cum identifici o procedură de achiziție de interes pentru palierul tău de vanzari;
- Tipul de procedură identificat. Prag valoric – Valoarea estimată a procedurii. Lotizare. Modalitate de atribuire: contract/acord cadru;
- Cum postezi în noul catalog SEAP. Simulare. Achiziționarea de poziții de catalog. Gestionarea catalogului noului SEAP;
- Cum deschizi/citești documente aferente unei proceduri de achiziție. Analizarea unei Fișe de date a achiziției. Criterii minime de calificare: proporționale, reprezentative; modalitățile de prezentare a propunerii tehnice si a propunerii financiare – conținutul fiecăreia dintre acestea. Criterii de atribuire. Analiza acestora. Modalitatea de prezentare a ofertei. Simulare;
- Acțiuni întreprinse în faza de publicitate a unui anunț – clarificări, notificări, contestații;
- Înscrierea într-o procedură de achiziție. Participări preplătite;
- Răspuns la un DUAE. Corelarea cu fișa de date a achiziției. Simulare;
- Depunerea unei oferte. Cum încarci documente corespunzător participării într-o procedură de achiziție. Criptarea și salvarea unei oferte de preț;
- Deschiderea ofertelor. Garanția de participare. Original sau nu? Clarificări asupra acesteia;
- Acțiuni întreprinse în perioada de evaluare a ofertelor primite. Clarificări asupra ofertei depuse. Modalități de corectare a unei oferte depuse;
- Etapa de licitație electronică. Cum, când, informații la care aveți acces.
MODUL 4
Oferta
- Cum participi: independent, în asociere, cu sau fără subcontractanți, cu sau fără terți susținători;
- Implicarea/analiza/obligațiile ofertantului independent, al fiecărui membru al asocierii, al subcontractantului propus (subcontractanților propuși) al terțului (terților) susținători. DUAE pentru fiecare entitate participantă. Criterii minime de calificare. Cine și cum le îndeplinește;
- Ofertanți ADMIȘI. Ofertanți RESPINȘI. Clarificări adresate în perioada de analiză și evaluare. Efecte;
- Criterii de atribuire. Aplicare. Clasamentul ofertelor;
- Justificarea unui preț aparent neobișnuit de scăzut raportat la valoarea estimată a achiziției;
- Oferta plasată pe primul loc. Efecte. Documente suport declarate în DUAE, valabile la data prezentării.
- Comunicări pe care le primești în perioada de evaluare. Conținut.
MODUL 5
Căi de atac
- Contestații. Efecte;
- Contestare în funcție de valori estimate. Praguri valorice;
- Obligațiile autorității/entității contractante.
MODUL 6
Contract
- Ofertant declarat castigător;
- Contract. Subcontractarea în achizțiile publice;
- Modificări ale contractului în perioada de implementare;
- Modificări substanțiale, modificări nesubstanțiale.
Instrumente și exerciții folosite în Cursul Expert Achiziții Publice
Pentru fiecare sesiune de curs sunt pregătite ca instrumente de lucru, fără a se limita însă la acestea:
- pregătirea unei documentații de calificare, ca parte principală a ofertei, pe baza unei documentații de atribuire realizată deja;
- analiza și evaluarea documentelor realizate de către participanți cu titlu de ofertă;
- prezentarea modului în care sunt analizate, evaluate, consemnate în documentele achiziției elementele cuprinse în ofertele realizate, respectiv modul în care este organizat, în principiu, back–office-ul unei achiziții publice;
- analiza rezultatelor obținute în urma evaluării;
- tehnici de corectare a unei oferte incomplete, insuficiente, inconsistente;
Cum se livrează informația pe parcursul trainingului Expert Achiziții Publice?
Mai presus de toate, derularea cursului are la baza învăţarea axată pe acţiune, cu toate avantajele sale.
Cursul se desfășoară pe baza unui șir de exerciții și exemple practice. Astfel, în comparaţie cu experienţa necontrolată / nedirijată, cadrul temporal al unui exercițiu fiind limitat, efectul acestuia este accelerarea învăţării.
Ceea ce este relevant pe parcursul trainingului este faptul că majoritatea celor învăţate de un participant vor veni în mod poate atipic și de la ceilalți participanți.
Structura cursului va presupune lucrul în echipă, interdependenţa participanţilor şi tendinţa de a nu vedea în lector, în mod exclusiv, sursa de răspuns corect. Un asemenea efect modelator poate da participanţilor posibilitatea de a-şi lărgi percepţiile despre ceea ce poate oferi un eveniment de învăţare.
3 lucruri bine de știut înainte de a vă înscrie la cursul de Expert Achiziții Publice
- Cursul este un studiu de caz elaborat. Achizițiile publice se desfășoară după reguli, după norme stabilite printr-o suită legislativă solidă. Cursul își propune să indice existența acestora, maniere de identificare a acestora, soluții pentru respectarea acestora. Cursul nu urmărește să livreze “rețete”, “formule”, ci să formeze participanților deprinderile necesare accesului la piața achizițiilor publice.
- Acest curs reprezintă un pas important în cariera de Expert Achiziții Publice. Deși denumirea cursului, Expert Achiziții Publice, indică o anumită sursă de așteptări, în fapt parcurgerea cursului reprezintă o etapă în drumul spre meseria de “Expert Achiziții Publice”. Succesul unei proceduri de achiziții stă în abilități ce pot fi dobândite prin exercițiu, training, workshop-uri sau schimburi de experiență.
- Cursul se pliază pe nevoile participanților Cursul este susținut pe baza așteptărilor participanților. Cursurile susținute nu seamănă între ele; practic poți participa la oricâte sesiuni de curs dorești pentru că întotdeauna cursul arată diferit, e structurat diferit, așa cum așteaptă participanții.
Filosofia cursului de Expert Achiziții Publice cu Diana Spinciu
O sesiune de formare este o relaţie între lector şi participanţi şi, ca şi în oricare altă relaţie, vor fi stabilite regulile de bază.
În scopul atingerii unui grad ridicat de confort pentru fiecare participant, aceștia sunt informați cu privire la structura cursului, libertăți și limite de exprimare și sunt avizați asupra regulilor de bază.
Fiecare dintre aceste aspecte vor fi aprobate la începutul sesiunii şi vor rămâne deschise pentru renegociere în orice moment pe parcursul acestora. Scopul celor de mai sus este acela de stabilire a unui mediu sigur.
Contractul de grup va cuprinde prevederi cu referire la 4 aspecte importante:
Confidenţialitatea informațiilor discutate
a) În interiorul sălii de curs – vizavi de ceea ce se întâmplă şi se discută, motivul principal pentru stabilirea acestui aspect va fi: încurajarea libertății de exprimare și de manifestare de către participanţi și de către lector. b) Unui moment specific: participanţii trebuie să păstreze confidenţialitatea față de ceea ce primesc ca informație, instrucțiune de la lector sau de la un alt participant în orice moment.
Responsabilitate față de participarea activă la curs
Participanţii la curs vor fi invitați să accepte responsabilitatea folosirii informațiilor sau a exercițiilor organizate pe parcurs pentru auto-dezvoltare şi pentru beneficiul organizaţiei / grupului pe care îl / o reprezintă. De asemenea, participanții vor fi invitați să conştientizeze că ceea ce iau dintr-o activitate va depinde de ceea ce investesc în aceasta.
Nu există constrângeri
Participanţii nu vor fi constrânşi să facă ceea ce nu doresc şi orice participant trebuie să poată să se retragă oricând din activitate, fără a fi întrebat de ce a acţionat în aşa mod.
Dreptul la clarificare
Orice persoană care nu este sigură asupra motivului desfăşurării unui anumit exerciţiu sau asupra manierei în care este furnizată o informație poate solicita oricând explicaţii lectorului.
Certificare Curs Expert Achiziții Publice
Cu toate că miza acestui curs nu este certificarea, ci instruirea în domeniul achizițiilor publice, luând în calcul și aspectele legale, participanții vor primi la sfârșitul cursului, urmare a unui examen, două certificate și două suplimente descriptive, după cum urmează (click pe fiecare pentru vizualizare)
Certificat de absolvire pentru ocupația de Expert Achiziții Publice (cod COR 214946). Obținerea certificării le dă dreptul legal absolvenților de a practica meseria de Expert Achiziții Publice. Certificatul este eliberat sub egida Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice și Ministerului Muncii. Valabil în raport cu ITM, înființare PFA, cu eventuali angajatori, în proiecte, etc.
Certificatul de absolvire este însoțit şi de suplimentul descriptiv, conform modelului. Pentru susținerea examenului, participanții trebuie să aibă studiile superioare finalizate. În suplimentul descriptiv pentru ocupația Expert Achiziții Publice sunt înscrise competențele dobândite urmare a finalizării cursului și obținerii certificării. Aceste competențe pot să difere de la Furnizor la Furnizor, în funcție de felul cum a fost autorizat cursul. În cazul nostru avem incluse toate competențele esențiale.
Certificat de participare eliberat de Extreme Training conform modelului. Certificatul are valabilitate juridică în raport cu eventualii angajatori, terți, acestea reprezentând în sine un punct în plus în CV-ul dumneavoastră. Totodată, acest certificat dovedeşte intenţia dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare în domeniul achizițiilor publice, cumulat cu faptul că este emis sub egida unui brand de prestigiu, Extreme Training.
Despre examenul de Certificare Curs Expert Achiziții Publice
Acest curs este acreditat de ANC/ fost CNFPA să ofere sub egida MEN și MMFPSPV certificare pentru ocupația Expert Achiziții Publice.
Examenul de certificare constă într-o probă teoretică (teste grilă) și o probă practică (aleasă din tematica trainingului). Comisia va fi una mixtă formată din reprezentanți ANC (Autoritatea Naţională pentru Calificări) și Soft Skills Training. Datorită metodelor de lucru utilizate pe toată perioada de desfășurare a cursului, până acum, rata de promovabilitate a participanților a fost de 100%.
Eliberarea diplomelor, în mod obișnuit, se face într-un termen de maxim 30-60 de zile de la finalizarea cursului. Prin excepție, din motive independente de noi, emiterea diplomelor poate depăși termenul estimat din motive care sunt strict sub controlul ANC-ului (ANC nu eliberează tipizatele în termen util). Eventuala întârziere nu afectează participanții în niciun fel pentru că se eliberează o adeverință cu valoare juridică conformă diplomei acreditate și ține loc de diplomă până la emiterea acesteia. Începând cu data de 1 ianuarie 2010, pentru a fi autorizaţi, furnizorii de formare profesională trebuie să facă dovada că realizează programele de formare profesională cu formatori care au pregătirea pedagogică specifică formării profesionale a adulţilor şi pregătirea de specialitate corespunzătoare programei de pregătire.” (art. 23, alin. 1 din OG 129/2000)
Testimoniale Curs Expert Achiziții Publice
PÂNĂ ACUM, PESTE 1000 de companii au avut încredere în EXTREME TRAINING
Trainer Curs Expert Achiziții Publice
Arii de expertiză Diana Spinciu
- Legislația achizițiilor publice
- Elaborare documentații de atribuire în achiziții publice
- SEAP/SICAP
- Ofertare în achiziții publice
- Analiză și evaluare oferte în achiziții publice
- Contestații în achiziții publice
- Puncte de vedere față de contestații în achiziții publice
Când am înțeles că nu trainerul le știe pe toate, cand am înțeles că un program de formare dedicat adulților este în primul rând despre a asculta, cand am înțeles că nu e important ceea ce eu ca trainer am de spus ci ceea ce participanții sunt interesați să audă, am ajuns la formula solidă de a livra ceea ce am învățat practicând ani de zile meseria de consultant în achiziții publice.
email: diana.spinciu@extreme-training.ro
Diana are peste 10 ani experiență în livrarea de cursuri
20 ani consultanță din care primii ani de consiliere juridica si mai mult de 15 ani de consultanță în achiziții publice
Mai mult de 1000 de persoane au fost instruite de Diana
Diana are peste 2880 ore de training
Experiență Diana Spinciu
- Trainer Extreme Training
- Consultant Achiziții Publice
- Senior Trainer
- Director Executiv al Bursei Române de Mărfuri București
- Partener Ernst&Young
- Partener al SIVECO România SA
- Consilier juridic/Șef Oficiu Juridic, Bursa Română de Mărfuri
Educație și formări
- Certificare Formator
- Expert achiziții
- Manager de achiziții
- Crisis Management
- Fundamentals of Risk Management – International Faculty of Finance, Londra
- Training for Commodity Exchange – Budapest Commodity Exchange& USID, Budapesta
- Licențiat în Științe juridice
Cred că misiunea de a forma, indiferent de arie, de vârsta participanților, e una din cele mai nobile misiuni ce pot fi încredințate. Sunt conștientă că ceea ce transmit participanților poate schimba destine, poate modela, poate desăvârși. De aceea aduc în fiecare curs toată știința mea, toată deschiderea mea, toată pasiunea mea. Dacă la finalul cursului participanții se întreabă când a trecut sau dacă chiar s-a terminat, înseamnă că misiunea este îndeplinită.- Diana Spinciu
Informații Administrative Curs Expert Achiziții Publice
Mai jos, veți găsi informații despre: program, acte necesare, locul desfășurării, ce include taxa de participare, înscrieri, plăți, facturare, modalități de plată și discounturi:
Program desfășurare
Program desfășurare curs Expert Achiziții Publice - Grupa in formare
Acte necesare
Actele necesare pentru a putea participa la examenul de acreditare (curs Expert Achiziții Publice, ocupația Expert Achiziții Publice):
Actele de mai jos trebuie aduse în prima zi a cursului. Extreme Training nu va reține niciun act în original. După confruntare se returnează originalele.
- cartea de identitate (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
- certificat de căsătorie (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
- certificat de naștere / în cazul schimbării numelui de familie (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
- ultimul act de studii: minim studii superioare finalizate cu examen de licență (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
Ce include taxa de participare
Ce include taxa de participare pentru Cursul Expert Achiziții Publice?
În taxa de participare sunt incluse toate materiale logistice necesare unei bune desfășurări a cursului de Achiziții Publice, după cum urmează:
activitatea de training
fișe de lucru/ chestionare
rechizite curs: mapă, pix, caiet
activitatea de training
certificat nominal de participare
2 coffee break în fiecare zi
O experiență plăcută și utilă
networking
diploma acreditată ANC (fost CNFPA)
răspunsuri la întrebările tale pe email timp de 60 de zile
susținerea examenului final de certificare ANC;
Înscriere
Înscriere Curs Expert Achiziții Publice
Rezervarea de locuri la cursul Expert Achiziții Publice se face alegând una din cele 3 modalități: online, telefonic sau pe email
Înscriere Online
Online durează mai puțin, iar în acest fel datele pe care le introduceți sunt 100% corecte. Trebuie doar să apăsați butonul “Înscrie-te acum” din această pagină și urmăriți instrucțiunile.
Înscriere Telefonică
În cazul în care aveți nelămuriri pe parcursul rezervării online a locului sau doriți să efectuați o înscriere telefonică sunați la 0314252534 sau 0726005555
Înscriere pe email
Înscrierea la acest curs se poate face și dacă ne trimiteți un email la info@traininguri.ro în care să ne furnizați următoarele informații: 1. cursul dorit, 2. orasul desfășurării, 3. datele de facturare, 4. numele complet al participantului/participantilor, inclusiv adresă, email, telefon si CNP( necesare pentru emiterea certificatului acreditat)
Discounturi
Discounturi Curs
Atunci când vine vorba de educație și instruire, o putem încadra la costuri. Așa și este, reprezintă un cost în momentul plății. Un curs bun este acela care aduce beneficii pentru totdeauna. Practic, plătești o dată, fie că ești persoană fizică sau juridică și vei beneficia pentru totdeauna de avantajele participării la curs Expert Achizitii Publice. Mai mult, cursurile nu sunt doar o modalitate generatoare de beneficii, ci ele pot reprezenta calea cea mai ușoară și cea mai scurtă prin care poți economisi bani, investind pe termen lung.
Pentru a face și mai accesibil cursul, vă stau la dispoziție și o serie de discount-uri:
- Discount volum: dacă înscrii două sau mai multe persoane, primești discount suplimentar de 100 de lei pentru fiecare persoană înscrisă.
- Discountul legat de momentul înscrierii. Cu cât vă veți înscrie mai repede, cu atât veți avea o taxă mai accesibilă.
Plata și facturare
Facturare și modalități de plată
Această formulă online de înscriere are avantajul că vă transmite automat factura proformă pe e-mail. Întrucât factura este generată în mod automat, este posibil ca unele servere să considere e-mailul primit de la noi un SPAM. Așadar, vă rugăm să verificați și folderul numit Bulk sau Spam în cazul în care nu găsiți factura proformă în Inbox.
Printaţi apoi factura primită, fie folosind opțiunea print a browserului dumneavoastră, fie salvați factura în calculator și apoi o printați.
Variantele de plată sunt următoarele:
Varianta 1 - online la finalizarea înscrierii
În ultimul pas al înscrierii aveți opțiunea să alegeți cum doriți să plătiți. Puteți achita online cu cardul alegând opțiunea de plată cu cardul. Plata se va face prin intermediul Mobilpay.
Varianta 2 - mergeți la banca
Puteți achita factura proformă prmită la orice sucursală BCR din București sau din țară. (vă atenționăm că trebuie să aveți la dumneavoastră buletinul și o copie tipărită a facturii proforme)
Varianta 3 - numerar sau card la sediul nostru
Puteți achita cu cardul sau numerar la sediul Extreme Training (Str. Dr. Ernest Juvara nr. 18, et. 1, București sector 6).
Varianta 4 - ordin de plată sau internet banking
Taxa de participare se poate achita și prin ordin de plată sau internet banking fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică.
În factura proformă primită pe e-mail veți avea toate datele și instrucțiunile de plată, indiferent cum alegeți să faceți plata, fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică, inclusiv numele cursurilor alese și perioadele de desfășurare.
Factura se poate achita și în două rate (prima jumătate-în termen de 7 zile de la emiterea facturii proforme, iar cealaltă jumătate-cu cel târziu 7 zile înainte de începerea trainingului). Posesorii de Card AVANTAJ pot plăti cursul în maxim 10 rate la Sediul Extreme Training, dobânda fiind 0%. Important: trebuie să vă încadrați în termenul de plată până la care este valabilă reducerea!
Factura fiscală o primiți pe e-mail după efectuarea plății . Conform legii, și factura fiscală primită online are valoare legală. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă, la curs sau o puteți ridica de la sediul Extreme Training.
Vrei să venim în compania ta?
Indiferent de mărimea companiei, Extreme Training oferă soluții complete și customizate în următoarele domenii principale: Management, Resurse Umane, Vânzări și Eficientizare.
Cursul Expert Achizitii Publice sau cursuri similare pot fi organizate în compania ta și pot fi adaptate nevoilor companiei atunci când numărul de persoane este minim 6.
Pentru informații suplimentare, trimiteți un email la adresa business@traininguri.ro sau sunați la telefon 0737511511 / 0314252534
14 thoughts on “Curs Expert Achizitii Publice – dedicat OFERTANȚILOR » București » grupă în formare | Acreditat | Intensiv |”
Buna, imi spuneti daca organizati cursuri achizitii publice in Cluj-Napoca.
Buna ziua,
Cursul Expert Achizitii Publice se desfasoara numai in Bucuresti. In cazul in care vom stabili sesiuni ale acestui training si in alte orase, printre care si Cluj-Napoca, le vom afisa in Agenda Cursuri http://www.traininguri.ro/agenda-cursuri/. Pentru a fi in tema cu seminariile, cursurile si evenimentele pe care le organizam, va puteti abona la news-letter-ul Extreme Training accesand link-ul urmator http://www.traininguri.ro/.
Daca aveti nevoie de alte informatii, va stam cu placere la dispozitie si la nr. de tel. 0726 00 55 55.
O zi excelenta !
Buna ziua! As vrea sa stiu daca nu ati putea organiza cursul de achizitii publice si la Cluj Napoca? Multumesc
Buna ziua Alina,
In aceasta perioada, cursul Expert Achizitii Publice se desfasoara numai in Bucuresti. Luam in calcul varianta organizarii acestui training si in alte orase. In cazul in care vom stabili o sesiune la Cluj-Napoca, vom afisa in Agenda Cursuri Extreme Training pe care o poti vizualiza accesand link-ul urmator http://www.traininguri.ro/agenda-cursuri/.
Daca ai nevoie de alte informatii, iti stam cu placere la dispozitie si la nr. de tel. 0726 00 55 55.
O zi excelenta !
Trebuie sa fiu din domeniul dreptului? Eu am terminat arhitectura. Am vreo sansa sa iau examenul?
Buna ziua Cristina,
Pentru a participa la trainingul Expert Achizitii Publice, nu sunt necesare cunostinte anterioare in domeniul achizitiilor publice, conditia fiind ca participantii sa aiba studii superioare finalizate cu examen de licenta, indiferent de domeniu. 70 % din durata cursului este alocata aplicatiilor si in acest mod informatiile se asimileaza cu usurinta.
In cazul in care ai nevoie de alte informatii, iti stam cu placere la dispozitie si la nr. de tel. 0726 00 55 55.
O zi excelenta !
Va multumim mult pentru cursul util Expert Achizitii Publice! Bravo Dnei Diana Spinciu!
Buna ziua
Se va organiza curs si in Constanta?
Multumesc
Buna ziua,
Din pacate in Constanta nu facem decat programul de dezvoltare personala Personal Power!
Multumim!
O zi buna!
la cluj nu se organizeaza acest curs???
daca vom avea suficiente cerereri nu excludem aceasta posibilitate!
Buna ziua! Se poate rezerva locul pentru cursul EXPERT ACHIZITII PUPLICE cel mai apropiat de aceasta data?daca da ,cum se procedeaza?
Buna ziua!
Vom organiza acest curs in toamana. Cel mai probabil saptmana viitoare vom stabili data exacta a cursului .
O zi frumoasa!
Buna ziua,
imi puteti spune, care este urmatoarea perioada de timp in care se v-a desfasura cursul Expert Achizitii publice, la Bucuresti?
Va multumesc anticipat,
Cristian LUCA