Curs MANAGER de INTREPRINDERE SOCIALA
BUCUREȘTI
grupă în formare
DESPRE CURS MANAGER de INTREPRINDERE SOCIALA
Perioadă desfășurare
grupă în formare
Durată curs
180 ore
Certificare Curs
Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC)
Condiții Participare
Achitarea taxei de participare, studii superioare finalizate cu diploma de licență
Trainer Curs
Manuela Trușcă
Localitate desfășurare
București
Rezervari locuri și detalii
online pe această pagină sau telefonic (0726005555)
Valoare investiție
De ce un curs de Manager de intreprindere sociala
Economia socială denumită informal și cel de-al treilea sector, este definită ca fiind ansamblul activităților organizate independent de sectorul public, al căror scop este să servească interesul general, interesele unei colectivități și/sau interesele personale nepatrimoniale, prin:
- creșterea gradului de ocupare a persoanelor aparținând grupului vulnerabil;
- producerea și furnizarea de bunuri;
- prestarea de servicii;
- execuția de lucrări.
Economia socială are la bază inițiativa privată, voluntară și solidară, cu un grad ridicat de autonomie și responsabilitate, precum și distribuirea limitată a profitului către asociați.
Curs Manager de intreprindere sociala - Cui se adresează?
- Antreprenorilor intreprinderilor sociale care au înființat sau vor înființa o Intreprindere socială IS
- Managerilor din orice tip de organizație interesați și de identificarea unui post full-time sau part-time într-o Intreprindere socială
- Trainerilor care își doresc să-și dezvolte aria de expertiză și în domeniul social
- Contabililor, Specialiștilor în Marketing și vânzări, care vor să ofere suport Intreprinderilor sociale nou-înființate
- Specialiștilor din domeniul resurselor umane care vor să lucreze în Intreprinderile sociale
- Tinerilor absolvenți de studii superioare care vor ca prin munca lor să aducă plus valoare societății
- Angajaților organizațiilor care vor să aplice pe proiectele finanțate de către AM POCU
- Managerilor organizațiilor care vor să își transforme afacerea în una socială, prin obținerea atestatului de Intreprindere socială
Ce vor învăța participanții la curs Manager de intreprindere sociala:
1
Înțelegerea și aplicarea legislației din domeniul economiei sociale
2
Respectarea principiilor, criteriilor și obligațiilor specifice unei organizații care a obținut atestatul de intreprindere sociala
3
Dezvoltarea competențelor de planificare, organizare, coordonare, conducere și control a unei intreprinderi sociale
4
Gestionarea eficientă a unei afaceri sociale, dezvoltând un Plan de afaceri propus inițial de către un antreprenor social
5
Dezvoltarea propriei afaceri sociale, dacă antreprenorul social devine managerul intreprinderii sociale
6
Identificarea tipurilor de riscuri potențiale și a naturii acestora, propunând proceduri de lucru care să ducă la reducerea pierderilor de orice natura în intreprinderea sociala
7
Înțelegerea misiunii sociale și a caracteristicilor grupurilor vulnerabile cu care managerul va lucra
8
Realizarea unui buget realist și adaptat obiectivelor afacerii sociale
9
Cunoașterea tipului de înregistrări contabile necesare și a situațiilor financiare periodice
De ce să alegi cursul Manager de intreprindere sociala, organizat de Extreme Training
- trainer cu experiență în domeniul economiei sociale, care a activat și este și în prezent angajat în zona de dezvoltare a intreprinderilor sociale
- trainer specializat în domeniul economiei sociale, cu peste 200 de absolvenți ai cursurilor în domeniul social
- trainer care pune la dispoziția participanților instrumente de lucru deja utilizate în intreprinderi sociale în țara noastră
- Extreme Training a dezvoltat proiecte europene în domeniul antreprenoriatului
AGENDĂ CURS MANAGER DE INTREPRINDERE SOCIALA
7 module
180 ore
Curs complet
Curs Practic
MODUL 1
Planificarea strategică și operațională a întreprinderii sociale
1.1 Ce sunt intreprinderile sociale – IS?
- Evaluarea dezvoltării Economiei sociale la nivel european/național ( Legea 219/2015)
- Statistici, direcții de urmat, oportunități existente în Romania
- Caracteristicile unei IS și cum se diferențiază de o organizație orientată strict pe dezvoltarea afacerii
- Obținerea atestatului de intreprindere socială/intreprindere socială de inserție ( HG 585/2016)
1.2 Nevoile vizate în obiectivele întreprinderilor sociale
- Drepturile și nevoile grupurilor cointeresate (grupuri vulnerabile)
- Utilizarea profitului unei IS
- Criterii, obiective și obligații specifice IS
1.3 Strategiile întreprinderii sociale
- Definirea viziunii, misiunii, strategiei sociale
- Definirea Strategiei de resurse umane și cum derivă aceasta din strategia intreprinderii sociale
1.4 Politicile întreprinderii sociale
- Contextul european în care se desfășoară activitatea intreprinderii sociale
- Sursele de informații la care trebuie să se raporteze un manager de intreprindere sociala
- Cine și ce sunt stakeholderii unei IS?
1.5 Programe de economie sociala
- POCU – Fonduri UE, alte programe europene de finanțare
- Activități pentru promovarea în intreprindere a unei culturi organizaționale incluzive și responsabile social
1.6 Resursele organizației, mijloace materiale și tehnice necesare activității managerului de întreprindere
- Definirea și Rolul diferitelor tipuri de resurse ce se regăsesc în organizație, a cantității și calității acestora
- Canale de comunicare informatice, softuri utilizate, conexiunea la internet, utilizarea e-mail-ului
MODUL 2
Organizarea întreprinderii sociale
2.1 Activități de cercetare și dezvoltare de produs
- Ce este marketingul?
- Cercetarea de Mk – din birou și de pe teren. Cei 4P- Marketing mix (McCarthy):
- Fidelizarea clienților intreprinderii sociale
2.2 Servicii vânzare și post vânzare
- Modalități de realizare a Strategiei de dezvoltare
- Analiza SWOT
- Analiza pieței în vederea stabilirii beneficiarilor produselor/serviciilor
- Legislația comercială și alte aspecte legale relevante în direcția stabilirii unor parteneriate cu terți ( Codul fiscal)
- Metode de vânzare și de rezolvare a unor obiecții ridicate de către potențialii clienți
- Tehnici de negociere utilizate
2.3 Programele sociale ale întreprinderii
- Stabilirea grupurilor sociale cointeresate și a modalității de oferire de suport
- Standarde, bune practici și legi internaționale de responsabilitate socială și economie socială
- Modalități de identificare a nevoilor grupurilor vulnerabile interesate
2.4 Forme de organizare
- Legea 219/2015 - legea economiei sociale
- Componentele structurii organizaționale, tipuri de organigrame
- Factorii care determina structura organizației, dezvoltarea acesteia în timp
2.5 Modele de bune practici din domeniul economiei sociale
- Prezentarea unor studii de caz din România și din alte state UE
- Vor fi invitați antreprenori/manageri de intreprinderi sociale
MODUL 3
Managementul incluziv al resurselor umane
3.1 Activități pentru promovarea în întreprinderea sociala
- Identificarea nevoii de recrutare la nivel formal ( formulare tipizate) sau informal
- Recrutarea interna versus recrutarea externă
- Surse de recrutarea externă. Realizarea anunțului de recrutare
3.2 Elemente de legislație și codul muncii:
- Regulamentul intern, statul de funcții, fișele de post, standarde și bune practici în economia socială, responsabilitatea socială în afaceri, protecția muncii, SSM, medicina muncii, prevenirea și stingerea incendiilor
- Legea dialogului social nr.62/2011
- Legea nediscriminării – legea 48/2002, ordonanța 137/2000
- Procedura de înregistrare a CCM la ITM
- Negocierea CCM – legea 53/2002 Codul muncii
- Conținutul CIM ( contractul individual de munca); clauze speciale
MODUL 4
Coordonarea și monitorizarea activităților întreprinderii sociale
4.1 Partenerii instituționali ai întreprinderilor sociale
- Ministerul Muncii și Justiției Sociale, A.J.O.F.M., Bănci, Ministerul Fondurilor Europene
4.2 Competențe necesare activității managerului de întreprindere sociala
- Tipuri de achiziții specifice unei intreprinderi sociale
- Criterii posibile în vederea alegerii unui furnizor de servicii/produse
- Procedura de achiziții. Etapele implementării acesteia
- Reducerea costurilor cu producția de bunuri și servicii prin identificarea unor soluții mai eficiente
4.3 Elemente privind legislația referitoare la conținutul contabil
- Structura bugetului de venituri și cheltuieli
- Procedura de elaborare a bugetului de venituri și cheltuieli
- Realizarea unui cash – flow
- Ordinul Nr. 406/2017 din 15 martie 2017 pentru aprobarea ghidului orientativ privind indicatorii de rezultat, de realizare imediată/output și indicatori de impact, care să fie utilizați de întreprinderile sociale/întreprinderile sociale de inserție în raportările anuale
- Ordinul Nr. 1600/2435/2017 din 22 august 2017 pentru aprobarea modelului extrasului situațiilor financiare anuale care se publică de întreprinderile sociale/întreprinderile sociale de inserție în Registrul unic de evidență a întreprinderilor sociale
MODUL 5
Evaluarea și raportarea performanței economico-financiare, sociale și de mediu a întreprinderii sociale
5.1 Coduri, standarde și ghiduri etice și de responsabilitate socială relevante pentru evaluarea și raportarea triplei performanțe economico-financiară, socială și de mediu a organizațiilor
5.2 Evaluarea și raportarea triplei performanțe
- Rolul evaluatorilor interni și externi .
- Structura raportului de performanță
- Modalități de prezentare către public a raportului de performanță
5.3 Ghidurile de evaluare și raportare a triplei performanțe economice, sociale și de mediu, indicatori de evaluare a triplei performanțe economico‐financiare, sociale și de mediu
- Legislația referitoare la drepturile omului, drepturile angajaților, sănătatea și siguranța la locul de muncă, drepturile consumatorilor, protecția mediului și alte reglementari naționale sau europene relevante
- Identificarea și atragerea resurselor financiare externe intreprinderii sociale
MODUL 6
Planificarea activităților
6.1 Metode și tehnici de planificare
- Funcțiile manageriale și activitățile care derivă din acestea
- Adaptarea viziunii, misiunii și a obiectivelor organizației la cerințele pieței din România
- Stabilirea obiectivelor de afaceri pe termen mediu și lung, din care să derive obiectivele echipei
6.2 Planificare strategică și elementele de management al timpului
- Noțiuni de managementul timpului
- Metode și instrumente de planificare a proiectelor și activităților (Grafic GANTT, matricea timpului)
- Riscurile asociate îndeplinirii obiectivelor. Clasificarea acestora și metode de reducere a impactului asupra activității intreprinderii sociale
MODUL 7
Dezvoltarea profesională
7.1 Metode si tehnici de evaluare a angajaților si autoevaluare profesională
- Definire MBO ( management by objectivs) – managementul prin obiective
- Structura MBO într-o intreprindere socială
- Procedura de evaluare a performanțelor în legislația națională (Codul muncii)
- Stabilirea unor criterii de evaluare specifice economiei sociale, a standardelor de performanță așteptate și a metodelor de evaluare/monitorizare (formale și informale)
7.2 Cunoștințe privind formarea adulților și formarea profesională continuă
- Modalități de asigurare a unei activități eficiente și eficace în fiecare departament, prin formare/instruire
- Delegarea sarcinilor către echipă, stabilirea procedurilor de luarea deciziilor
- Implicarea managerului în dezvoltarea personalului prin: integrarea noului angajat, programe de mentoring, coaching individual sau de grup, training pe zona tehnică sau de dezvoltare personală
- Stabilirea unor criterii de evaluare specifice economiei sociale, a standardelor de performanță așteptate și a metodelor de evaluare/monitorizare (formale și informale)
BONUSURI MANAGER DE INTREPRINDERE SOCIALA
- Suport de curs în format editabil și PPT
- Teste de evaluare a abilităților de Manager de intreprindere sociala
- Documente specifice activității de resurse umane într-o intreprindere sociala, Strategii de dezvoltare si Obiective SMART, Strategii de Marketing (cei 4 P), Analize SWOT si PEST, Grafice GANTT, Bugete, Proiecții financiare etc
- Legea economiei sociale 219/2015
- HOTĂRÂRE Nr. 585/2016 din 10 august 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 219/2015 privind economia socială
- Ghid de infiintare SES si model de documente completate
- ORDIN Nr. 406/2017 din 15 martie 2017 pentru aprobarea ghidului orientativ privind indicatorii de rezultat, de realizare imediată/output şi indicatori de impact, care să fie utilizaţi de întreprinderile sociale/întreprinderile sociale de inserţie în raportările anuale
- Model de plan de afaceri pentru infiintarea unei Intreprinderi de economie sociala
- Consultanta in ceea ce priveste infiintarea si gestionarea unei SES
- Model act constitutiv SES
- Model documente necesare obtinerii atestatului de Intreprindere sociala si Intreprindere sociala de insertie
- ORDIN Nr. 1600/2435/2017 din 22 august 2017 pentru aprobarea modelului extrasului situaţiilor financiare anuale care se publică de întreprinderile sociale/întreprinderile sociale de inserţie în Registrul unic de evidenţă a întreprinderilor sociale
- Studii de caz – exemple de bune practici in Economia sociala din Romania dar si din alte tari UE
Certificare Curs Manager de intreprindere sociala
Cu toate că miza acestui curs nu este certificarea, ci instruirea în domeniul managementului de intreprindere sociala, luând în calcul și aspectele legale, participanții vor primi la sfârșitul cursului, urmare a unui examen, două certificate și două suplimente descriptive, după cum urmează (click pe fiecare pentru vizualizare)
Certificat de absolvire pentru ocupația de Manager de intreprindere sociala (cod COR 112036). Obținerea certificării le dă dreptul legal absolvenților de a practica meseria de Manager de intreprindere sociala. Certificatul este eliberat sub egida Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice și Ministerului Muncii. Valabil în raport cu ITM, înființare PFA, cu eventuali angajatori, în proiecte, etc.
Certificatul de absolvire este însoțit şi de suplimentul descriptiv, conform modelului. Pentru susținerea examenului, participanții trebuie să aibă studiile superioare finalizate. În suplimentul descriptiv pentru ocupația Manager de intreprindere sociala sunt înscrise competențele dobândite urmare a finalizării cursului și obținerii certificării. Aceste competențe pot să difere de la Furnizor la Furnizor, în funcție de felul cum a fost autorizat cursul. În cazul nostru avem incluse toate competențele esențiale.
Despre examenul de Certificare Curs Manager de intreprindere sociala
Acest curs este acreditat de ANC/ fost CNFPA să ofere sub egida MEN si MMFPSPV certificare pentru ocupația Manager de intreprindere sociala.
Acest curs este acreditat de ANC/ fost CNFPA să ofere sub egida MEN si MMFPSPV certificare pentru ocupația Manager de intreprindere sociala. Examenul de certificare constă într-o probă teoretică (teste grilă) și o probă practică (aleasă din tematica trainingului). Comisia va fi una mixtă formată din reprezentanți ANC (Autoritatea Naţională pentru Calificări) și Soft Skills Training. Datorită metodelor de lucru utilizate pe toată perioada de desfășurare a cursului, până acum, rata de promovabilitate a participanților a fost de 100%.
Eliberarea diplomelor, în mod obișnuit, se face într-un termen de maxim 30-60 de zile de la finalizarea cursului. Prin excepție, din motive independente de noi, emiterea diplomelor poate depăși termenul estimat din motive care sunt strict sub controlul ANC-ului (ANC nu eliberează tipizatele în termen util). Eventuala întârziere nu afectează participanții în niciun fel pentru că se eliberează o adeverință cu valoare juridică conformă diplomei acreditate și ține loc de diplomă până la emiterea acesteia. Începând cu data de 1 ianuarie 2010, pentru a fi autorizaţi, furnizorii de formare profesională trebuie să facă dovada că realizează programele de formare profesională cu formatori care au pregătirea pedagogică specifică formării profesionale a adulţilor şi pregătirea de specialitate corespunzătoare programei de pregătire.” (art. 23, alin. 1 din OG 129/2000)
Beneficiile participării la curs Manager de intreprindere sociala
După urmarea cursului, participantul:
- va înțelege și aplica legislația specifică Economiei sociale
- va putea implementa un plan de afaceri pentru dezvoltarea unei intreprinderi sociale sau a unei intreprinderi sociale de inserție
- va cunoaște mai multe surse de finanțare specifice economiei sociale
- își va asuma rolul de Manager intreprindere socială, conștientizând aria de competențe necesară conducerii unei afaceri sociale de succes
- va gestiona mai eficient relația cu angajații din grup vulnerabil
- va aplica instrumentele financiare specifice, evitând blocajele financiare
- va identifica strategii de angajare, promovare, contractare, achiziții specifice economiei sociale
- va face față provocărilor contextului actual, atât dpdv al concurenței existente cât și al situației create de pandemia creată de Sars Cov 2
- va identifica riscuri și soluții, pe baza unor matrice bine definite și adaptate fiecărei afaceri sociale
- va înțelege rolul AJOFM în dezvoltarea și gestionarea afacerii sociale
- va conștientiza aportul personal la dezvoltarea unei localități, regiuni geografice, angajând persoane din grup vulnerabil, producând sau dezvoltând servicii cu ajutorul acestora
Ce pierzi dacă nu participi la curs Manager de intreprindere sociala
- Expertiza unui trainer care a pus bazele formarii în domeniul Economiei sociale în Romania și care este implicat zi de zi în dezvoltarea unor afaceri sociale de succes
- Experiența unui Manager de intreprindere socială care a construit afaceri de la zero, împreună cu antreprenorii în economia socială, planificând, organizând și monitorizând afacerea socială.
- Exemple de bune practici, evaluarea unor afaceri sociale de succes din România
- Înțelegerea legislației în domeniu, a modului în care se înființează si se dezvolta o Intreprindere socială, a principiilor și obligațiilor acesteia, a modelelor de raportare, a beneficiilor oferite pe plan fiscal și comercial
- Competențe de recrutare, selecție, angajare, motivare și retenție a persoanelor din grupurile vulnerabile, ținând cont de cerințele înființării unei IS
- Satisfacția modului în care munca și implicarea ta vor aduce plus valoare comunității locale în care vrei să-ți dezvolți afacerea socială
- Perspectiva aplicării unui anumit tip de management social, o îmbinare a stilurilor de management teoretic, modern, pragmatic și autentic
- Identificarea capacității de a ajuta, de a face bine, de a avea curajul să explorezi nișe și domenii considerate ca zone de ,,risc,, din punct de vedere comercial
Testimoniale Trainer Manager de intreprindere sociala
PÂNĂ ACUM, PESTE 1000 de companii au avut încredere în EXTREME TRAINING
Trainer Curs Manager de intreprindere sociala - Manuela Trușcă
Arii de expertiză Manuela Trușcă
- Managementul Resurselor Umane
- Inspector Resurse Umane
- Managementul Echipelor
- Coaching
- Formare de Formatori
- Comunicare Organizațională
- Managementul Conflictelor
- Teambuilding
Manuela are 15 ani experiență în livrarea de cursuri
Manuela are o experiență de business de peste 20 de ani
Peste 6000 de oameni au participat la cursurile susținute de Manuela Trușcă
A livrat peste 10000 de ore de training pentru echipe și one to one
Experiență Manuela Trușcă
Trainer – Extreme Training
Responsabilă de conceperea şi promovarea programelor de formare de peste 6 ani; de crearea şi implementarea sesiunilor de follow-up; de colaborarea cu reprezentanții HR ai companiilor partenere pentru identificarea nevoilor individuale de instruire; de crearea suportului de curs în concordanță cu nevoile identificate; de evaluarea şi raportarea post-instruire.
Trainer și consultant resurse umane, RU Training&Development
În domeniul resurselor umane, a susținut traininguri cu specific în atragerea, dezvoltarea și menținerea resurse umane în organizații (recrutare, selecție, integrare la locul de muncă, analiza postului și a fișei de post, evaluarea performanțelor, stabilirea tipului de cultură organizațională, eficientizarea activității, motivarea angajaților, identificarea nevoii de formare).
Manager si specialist Resurse Umane
Atât în mediul privat, cât și în organizatii non-guvernamentale.
Expert în resurse umane
De peste 20 ani este expert în resurse umane în companii, instituții, ong-uri, atât pe proiecte POCU, POSDRU cât și PHARE. Este și inițiator al unor proceduri de lucru în domeniul resurselor umane aplicate în prezent în companii românești și straine.
Manager departamanent resurse umane și training
În cadrul Institutului Irecson a avut ca principale responsabilități: recrutarea și selecția personalului, integrarea noilor angajați, întocmire documente legale de muncă, evaluarea posturilor, motivarea angajaților.
Informații Administrative Curs Manager de intreprindere sociala
Mai jos, veți găsi informații despre: program, acte necesare, locul desfășurării, ce include taxa de participare, înscrieri, plăți, facturare, modalități de plată și discounturi:
Program desfășurare
Program desfășurare Curs Manager de intreprindere sociala
Grupa in formare
Acte necesare
Actele necesare pentru a putea participa la examenul de acreditare (curs Manager de intreprindere sociala):
Actele de mai jos trebuie aduse în prima zi a cursului. Extreme Training nu va reține niciun act în original. După confruntare se returnează originalele.
- cartea de identitate (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
- certificat de căsătorie (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
- certificat de naștere / în cazul schimbării numelui de familie (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
- ultimul act de studii: minim studii superioare finalizate cu examen de licență (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
Ce include taxa de participare
Ce include taxa de participare pentru Cursul Manager de intreprindere sociala?
În taxa de participare sunt incluse toate materiale logistice necesare unei bune desfășurări a cursului de resurse umane, după cum urmează:
activitatea de training
fise de lucru/ chestionare
rechizite curs: mapă, pix, caiet
activitatea de training
certificat nominal de participare
2 coffee break în fiecare zi
O experiență plăcută și utilă
networking
diploma acreditată ANC (fost CNFPA)
răspunsuri la întrebările tale pe email timp de 60 de zile
susținerea examenului final de certificare ANC;
Înscriere
Înscriere Curs Manager de intreprindere sociala
Rezervarea de locuri la cursul Manager de intreprindere sociala se face alegând una din cele 3 modalități: online, telefonic sau pe email
Înscriere Online
Online durează mai puțin, iar în acest fel datele pe care le introduceți sunt 100% corecte. Trebuie doar să apăsați butonul “Înscrie-te acum” din această pagină și urmăriți instrucțiunile.
Înscriere Telefonică
În cazul în care aveți nelămuriri pe parcursul rezervării online a locului sau doriți să efectuați o înscriere telefonică sunați la 0314252534 sau 0726005555
Înscriere pe email
Înscrierea la acest curs se poate face și dacă ne trimiteți un email la info@traininguri.ro în care să ne furnizați următoarele informații: 1. cursul dorit, 2. orasul desfășurării, 3. datele de facturare, 4. numele complet al participantului/participantilor, inclusiv adresă, email, telefon si CNP( necesare pentru emiterea certificatului acreditat)
Discounturi
Discounturi Curs
Atunci când vine vorba de educație și instruire, o putem încadra la costuri. Așa și este, reprezintă un cost în momentul plății. Un curs bun este acela care aduce beneficii pentru totdeauna. Practic, plătești o dată, fie că ești persoană fizică sau juridică și vei beneficia pentru totdeauna de avantajele participării la curs Manager de intreprindere sociala. Mai mult, cursurile nu sunt doar o modalitate generatoare de beneficii, ci ele pot reprezenta calea cea mai ușoară și cea mai scurtă prin care poți economisi bani, investind pe termen lung.
Pentru a face și mai accesibil cursul, vă stau la dispoziție și o serie de discount-uri:
- Discount volum: dacă înscrii două sau mai multe persoane, primești discount suplimentar de 100 de lei pentru fiecare persoană înscrisă.
- Discountul legat de momentul înscrierii. Cu cât vă veți înscrie mai repede, cu atât veți avea o taxă mai accesibilă.
Plată și facturare
Facturare și modalități de plată
Această formulă online de înscriere are avantajul că vă transmite automat factura proformă pe e-mail. Întrucât factura este generată în mod automat, este posibil ca unele servere să considere e-mailul primit de la noi un SPAM. Așadar, vă rugăm să verificați și folderul numit Bulk sau Spam în cazul în care nu găsiți factura proformă în Inbox.
Printaţi apoi factura primită, fie folosind opțiunea print a browserului dumneavoastră, fie salvați factura în calculator și apoi o printați.
Variantele de plată sunt următoarele:
Varianta 1 - online la finalizarea înscrierii
În ultimul pas al înscrierii aveți opțiunea să alegeți cum doriți să plătiți. Puteți achita online cu cardul alegând opțiunea de plată cu cardul. Plata se va face prin intermediul Mobilpay.
Varianta 2 - mergeți la banca
Puteți achita factura proformă prmită la orice sucursală BCR din București sau din țară. (vă atenționăm că trebuie să aveți la dumneavoastră buletinul și o copie tipărită a facturii proforme)
Varianta 3 - numerar sau card la sediul nostru
Puteți achita cu cardul sau numerar la sediul Extreme Training (Str. Dr. Ernest Juvara nr. 18, et. 1, București sector 6).
Varianta 4 - ordin de plată sau internet banking
Taxa de participare se poate achita și prin ordin de plată sau internet banking fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică.
În factura proformă primită pe e-mail veți avea toate datele și instrucțiunile de plată, indiferent cum alegeți să faceți plata, fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică, inclusiv numele cursurilor alese și perioadele de desfășurare.
Factura se poate achita și în două rate (prima jumătate-în termen de 7 zile de la emiterea facturii proforme, iar cealaltă jumătate-cu cel târziu 7 zile înainte de începerea trainingului). Posesorii de Card AVANTAJ pot plăti cursul în maxim 10 rate la Sediul Extreme Training, dobânda fiind 0%. Important: trebuie să vă încadrați în termenul de plată până la care este valabilă reducerea!
Factura fiscală o primiți pe e-mail după efectuarea plății . Conform legii, și factura fiscală primită online are valoare legală. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă, la curs sau o puteți ridica de la sediul Extreme Training.
Vrei să venim în compania ta?
Indiferent de mărimea companiei, Extreme Training oferă soluții complete și customizate în următoarele domenii principale: Management, Resurse Umane, Vânzări și Eficientizare.
Cursuri de resurse umane sau cursuri similare pot fi organizate în compania ta și pot fi adaptate nevoilor companiei atunci când numărul de persoane este minim 6.
Pentru informații suplimentare, trimiteți un email la adresa business@traininguri.ro sau sunați la telefon 0737499 499 / 0314252534
Alte cursuri similare care te-ar putea interesa
- Curs Coaching (detalii prin click aici)
- Curs Management (detalii prin click aici)
- Curs Leadership (detalii prin click aici)
- Curs Manager Resurse Umane (detalii prin click aici)
- Curs Manager de Proiect (detalii prin click aici)
- Curs Excel (detalii prin click aici)
- Curs NLP Practitioner (detalii prin click aici)