CURS ONLINE
MANAGEMENTUL CRIZEI
cu Valentin Manea
DESPRE CURS ONLINE MANAGEMENTUL CRIZEI
Perioadă desfășurare curs online Managementul Crizei
În săptămâna 21-23 Iulie 2021
- 21 Iulie 2021, Miercuri: 17:30 - 20:30
- 22 Iulie 2021, Joi: 17:30 - 20:30
- 23 Iulie 2021,Vineri: 16:30 - 20:30
Durată curs
- 10 ore online
Certificare Curs
- Extreme Training
Condiții Participare
- conexiune la internet
Trainer Curs
Valentin Manea
Locul desfășurării
- Online
- LIVE 100%
Înscrieri
Rezervari locuri și detalii online pe această pagină sau telefonic (0726005555)
Valoare investiție
190 lei (prețul este redus de la 230 lei)
Curs Online Managementul Crizei
Interactiv
Online
Intensiv
Practic
MODUL 1
Definiție și tipuri de crize
- Definirea unei crize
- 4 tipuri de crize
MODUL 2
Etapele managementului crizelor
- Semnalele de alarma
- Etapele managementului crizelor
- Prevenirea crizelor
MODUL 3
Gestionarea crizelor
- Planul de criză
- Planul de comunicare
- Resurse si instrumente
- Gestionarea crizei personale
- Invataminte pentru viitor
PENTRU CINE ESTE ACCEST CURS
Acest curs managementul crizei online imbina foarte bine elementele teoretice cu aplicarea practica a lor, chiar pe exemplele participantilor. Mai mult, prin varietatea de exemple si de instrumente pregateste participantii sa faca fata cu usurinta elementelor neprevazute din afacerile, departamentele sau echipele lor.
Manageri de departamente
La final participanții:
- Vor întelege diferitele tipuri de crize, astfel incat sa le recunoasca usor
- Vor fi pregatiti sa evite crize prin planificare
- Vor ști să recunoasca din timp semnele unei crize, astfel incat sa impiedice “raspandirea” efectelor negative
- Vor descoperi care sunt etapele pe care este important sa le parcurga pentru a minimiza sau evita efectele negative ale unei crize
- Vor sti ce si cum sa comunice in timpul unei crize
Managementul Crizelor
Certificare Curs Online Managementul Crizei
Cu toate că miza acestui curs nu este certificarea, ci instruirea în domeniul managementului crizei, luând în calcul și aspectele legale, participanții vor primi la sfârșitul cursului, un certificat de participare emis de Compania Extreme Training.
Certificat de participare eliberat de Extreme Training conform modelului. Certificatul are valabilitate juridică în raport cu eventualii angajatori, terți, acestea reprezentând în sine un punct în plus în CV-ul dumneavoastră. Totodată, acest certificat dovedeşte intenţia dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare în domeniul managementului proiectelor, cumulat cu faptul că este emis sub egida unui brand de prestigiu, Extreme Training.
Certificatul pentru curs Online Managementul Crizei se eliberează în format electronic și se trimite participanților pe email.
TRAINER Curs Online Managementul Crizei - VALENTIN MANEA
Arii de expertiză Manea Valentin
- Management și Leadership
- Managementul echipelor şi al oamenilor
- Vânzări
- Influenţare şi negociere
- Customer care si customer service
- Formare de Formatori
- Comunicare Organizațională
- Managementul Conflictelor
- Teambuilding
”Încă de când am început să lucrez în mediul privat mi-a că am întâlnit oameni care au ştiut să înfluenţeze ceea ce se întâmplă în jurul lor. Am întâlnit oameni care au creat afaceri, oameni care au schimbat organizaţii sau oameni care au dezvoltat oameni. Îmi place să împărtăşesc aceste experienţe cu cei pe care-i am alături în sala de curs, astfel încât să aflăm, împreună, care sunt soluţiile, procesele sau oportunităţile care îi ajută să gestioneze mai bine echipele pe care le conduc” – Valentin Manea
email: valentin.manea@extreme-training.ro
Pe scurt despre Valentin Manea
Manea Valentin are 9 ani experiență în livrarea de cursuri
Valentin are o experiență de business de peste 14 de ani
Valentin Manea este senior traine: peste 1200 de zile livrate
Peste 3 200 de oameni au participat la cursurile susținute de Valentin Manea
A livrat peste 8000 de ore de training pentru echipe și one to one
Experiență Valentin Manea
Trainer – Extreme Training
Responsabil de conceperea şi promovarea programelor de formare, de crearea şi implementarea sesiunilor de follow-up; de colaborarea cu reprezentanții companiilor partenere pentru identificarea nevoilor individuale de instruire; de crearea suportului de curs în concordanță cu nevoile identificate; de evaluarea şi raportarea post-instruire.
Susținere sesiuni practice de instruire:
1. analiză de nevoi de training 2. design de curs 3. facilitare sesiuni la sală 4. on-the-job training 5. teambuilding
Coordonare și Dezvoltare
Valentin a coordonat implementarea și dezvoltarea aplicației online pentru dezvoltarea abilităţilor de vânzare consultativă ale agenţilor. De asemenea, a coordonat și activitatea echipelor de training și a creat programe de dezvoltare accelerată pentru potențialii succesori.
Vânzări și managementul vânzărilor
Valentin a coordonat echipe de vânzări, a vândut, s-a ocupat de motivarea angajaților, a făcut training și training on the job, a realizat în mod constant obiectivele de performanță, a crescut numărul de clienți și performanța în fiecare lună și a avut stabilitate de 90% în echipele de vânzări coordonate.
Manea Valentin este trainer cu experiență consistentă în sala de curs și cu mai mult de 10 ani experiență în vânzări și managementul echipelor de vânzări.
Acești ani i-au permis să experimenteze aspecte variate legate de vânzarea consultativă și de coordonarea echipelor de vânzări. De asemenea, sesiunile de instruire au fost dublate de instruire pe teren, fapt pentru care expertiza a căpătat în mod continuu și mai multă bază practică.
Sesiunile de curs susținute de Valentin Manea sunt presărate cu exemple din activitatea de zi cu zi, astfel încât pot surprinde foarte bine cum se aplică strategiile și tehnicile în viața reală. Experiența lui Valentin se întinde de la vânzarea consultativă până la managementul echipelor de vânzări, de la coaching la leadership sau de la customer service la teambuilding.
Testimoniale trainer Valentin Manea
PÂNĂ ACUM, PESTE 1000 de companii au avut încredere în EXTREME TRAINING
Informații Administrative Curs Online Managemntul Crizelor
Mai jos, veți găsi informații despre: program, acte necesare, locul desfășurării, ce include taxa de participare, înscrieri, plăți, facturare, modalități de plată și discounturi:
Program desfășurare
Program desfășurare curs online Managementul Crizei
- 21 Iulie 2021, Miercuri: 17:30 - 20:30
- 22 Iulie 2021, Joi: 17:30 - 20:30
- 23 Iulie 2021, Vineri: 16:30 - 20:30
Locul desfășurării
Locul desfășurării cursului Managementul Crizelor
Cursul de va desfășura Online, Live, pe platforma Zoom.
Înscriere
Înscriere Curs Online Managementul Crizelor
Rezervarea de locuri la cursul online Managementul Crizelor se face alegând una din cele 3 modalități: online, telefonic sau pe email
Înscriere Online
Online durează mai puțin, iar în acest fel datele pe care le introduceți sunt 100% corecte. Trebuie doar să apăsați butonul “Înscrie-te acum” din această pagină și urmăriți instrucțiunile.
Înscriere Telefonică
În cazul în care aveți nelămuriri pe parcursul rezervării online a locului sau doriți să efectuați o înscriere telefonică sunați la 0314252534 sau 0726005555
Înscriere pe email
Înscrierea la acest curs se poate face și dacă ne trimiteți un email la info@traininguri.ro în care să ne furnizați următoarele informații: 1. cursul dorit, 2. orasul desfășurării, 3. datele de facturare, 4. numele complet al participantului/participantilor, inclusiv adresă, email, telefon si CNP( necesare pentru emiterea certificatului acreditat)
Plata și facturare
Facturare și modalități de plată
Această formulă online de înscriere are avantajul că vă transmite automat factura proformă pe e-mail. Întrucât factura este generată în mod automat, este posibil ca unele servere să considere e-mailul primit de la noi un SPAM. Așadar, vă rugăm să verificați și folderul numit Bulk sau Spam în cazul în care nu găsiți factura proformă în Inbox.
Printaţi apoi factura primită, fie folosind opțiunea print a browserului dumneavoastră, fie salvați factura în calculator și apoi o printați.
Variantele de plată sunt următoarele:
Varianta 1 - online la finalizarea înscrierii
În ultimul pas al înscrierii aveți opțiunea să alegeți cum doriți să plătiți. Puteți achita online cu cardul alegând opțiunea de plată cu cardul. Plata se va face prin intermediul Mobilpay.
Varianta 2 - mergeți la banca
Puteți achita factura proformă prmită la orice sucursală BCR din București sau din țară. (vă atenționăm că trebuie să aveți la dumneavoastră buletinul și o copie tipărită a facturii proforme)
Varianta 3 - numerar sau card la sediul nostru
Puteți achita cu cardul sau numerar la sediul Extreme Training (Str. Dr. Ernest Juvara nr. 18, et. 1, București sector 6).
Varianta 4 - ordin de plată sau internet banking
Taxa de participare se poate achita și prin ordin de plată sau internet banking fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică.
În factura proformă primită pe e-mail veți avea toate datele și instrucțiunile de plată, indiferent cum alegeți să faceți plata, fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică, inclusiv numele cursurilor alese și perioadele de desfășurare.
Factura se poate achita și în două rate (prima jumătate-în termen de 7 zile de la emiterea facturii proforme, iar cealaltă jumătate-cu cel târziu 7 zile înainte de începerea trainingului). Posesorii de Card AVANTAJ pot plăti cursul în maxim 10 rate la Sediul Extreme Training, dobânda fiind 0%. Important: trebuie să vă încadrați în termenul de plată până la care este valabilă reducerea!
Factura fiscală o primiți pe e-mail după efectuarea plății . Conform legii, și factura fiscală primită online are valoare legală. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă, la curs sau o puteți ridica de la sediul Extreme Training.
Vrei să venim în compania ta?
Indiferent de mărimea companiei, Extreme Training oferă soluții complete și customizate în următoarele domenii principale: Management, Resurse Umane, Vânzări și Eficientizare.
Curs online Managementul Crizei sau cursuri similare pot fi organizate în compania ta și pot fi adaptate nevoilor companiei atunci când numărul de persoane este minim 6.
Pentru informații suplimentare, trimiteți un email la adresa business@traininguri.ro sau sunați la telefon 0737511511 / 0314252534
Alte cursuri similare care te-ar putea interesa
- Curs Coaching (detalii prin click aici)
- Curs Management (detalii prin click aici)
- Curs Leadership (detalii prin click aici)
- Curs Manager Resurse Umane (detalii prin click aici)
- Curs Manager de Proiect (detalii prin click aici)
- Curs Excel (detalii prin click aici)
- Curs NLP Practitioner (detalii prin click aici)
2 thoughts on “Curs online Managementul Crizei » 21-23 Iulie 2021 » *LIVE *”
Cind este programat urmatorul curs. Am efectuat plata dar nu s-au intrunit numarul necesar de cursanti. Cind a-ti progranat urmatorul curs?
Nume și prenume: Valentin Scurei
Număr tranzacție: 144509636
Cod autorizare tranzacție: 147035
Referință tranzacție (RRN): 028707682428
Data si ora: 2020-10-13 07:19:33
Suma: 190.00 RON
Detalii: PCWH02578
Buna ziua,
Cursul este programat in perioada 27-29 Ianuarie 2021. Este totul in regula. Sunteti in lista cursului si o sa va tinem la curent cu detaliile legate de organizare.
Toate cele bune!