Suntem în cascada schimbării majore a felului în care afacerile relaționează cu clienții. Această schimbare este categoric despre comunicare sau Social Media. În ultimii ani Social Media s-a dezvoltat ca principalul canal de comunicare pe internet, lăsând în urmă campaniile de e-mail sau newsletter-ele. De aceea Social Media a devenit parte integrantă a strategiei digitale de marketing pentru cele mai multe dintre companii.
Structura acestui curs permite excelent asimilarea cunoștințelor de către cei care creează și implementează strategiile de marketing digital pe cele mai populare platforme din România, dar și de către cei care sunt la început de drum în Social Media.
Imediat după curs poți porni propriile campanii de digital marketing care să îți aducă contracte punctuale de promovare Social Media și chiar angajamente pe proiecte complexe, în calitate de Social Media Manager.
[one-half-first]
Informații Curs Social Media
[bullet_block large_icon=”62.png” width=”” alignment=”center”]
- Durata cursului – 2 zile
[/bullet_block]
[bullet_block large_icon=”63.png” width=”” alignment=”center”]
- Perioada: se va stabili în curând o nouă sesiune
[/bullet_block]
[bullet_block upload_icon=”https://www.traininguri.ro/wp-content/uploads/2014/07/localitatedesfasurare.png” large_icon=”0.png” width=”” alignment=”center”]
- Localitate desfășurare curs Social Media – București
[/bullet_block]
[bullet_block large_icon=”101.png” width=”” alignment=”center”]
- Certificare Curs: certificat de participare eliberat de Extreme Training care atesta absolvirea cursului de Social Media
[/bullet_block]
[bullet_block large_icon=”74.png” width=”” alignment=”center”]
- Valoarea investiției:
1190lei750 lei (pentru înscrierile și plățile efectuate până la data de 23 octombrie 2016)
[/bullet_block]
[bullet_block large_icon=”81.png” width=”” alignment=”center”]
- Condiții de participare: nu există condiții specifice pentru accesul la curs
[/bullet_block]
[/one-half-first][one-half]
[/one-half]
[headline style=”5″ font_color=”%231068f6″ align=”center” headline_tag=”h2″] De ce să participi la Cursul de Social Media? [/headline]
Fie că lucrezi în social media sau nu, cursul îți va aduce un plus în activitatea ta. Vei putea crea și implementa campanii de social media de impact, vei cunoaște și vei putea gestiona cele mai populare rețele de socializare din România, vei putea crea relații puternice cu clienții tăi actuali și vei câștiga rapid alții noi. Vei putea să exploatezi imensa oportunitate care este Social Media.
Vei învăța de la un trainer care activează în Social Media Marketing încă de la apariția acestui adevărat fenomen, fiind recunoscut și având succes atât pe piețe regionale, europene și americane, cât și la nivel global
[headline style=”1″ font_size=”20″ font_color=”%231068f6″ align=”left” headline_tag=”h3″] Care sunt beneficiile tale concrete după finalizarea cursului? [/headline]
- Vei cunoaște beneficiile utilizării Facebook, Linkedin, Youtube, Twitter, Google+;
- Vei afla care este cea mai eficace tactică de social media pentru personal brand-ul sau business-ul tău;
- Vei ști cum să te conectezi cu audiența și publicul tău și cum să îi transformi în clienți;
- Vei ști să măsori recuperarea investiției din social media;
- Vei decide care sunt cele mai potrivite instrumente de social media pentru tine și pentru ceea ce faci sau vrei să faci;
- Vei fi la curent cu tendințele social media și le vei putea exploata la timp și la maxim;
- Vei aborda și adopta cu succes orice platformă de social media și o vei implementa eficient în strategia generală de marketing.
[headline style=”5″ font_color=”%231068f6″ align=”center” headline_tag=”h2″] Tematică – Ce vei face și ce vei învăța în cadrul cursului Social Media [/headline]
[step_graphics style=”3″ color=”%231068f6″][step style=”3″ text=”1″ headline=”Fațetele Social Media”]Cum a ajuns Social Media să se ridice în câțiva ani astfel ca în ziua de azi afacerile să o folosească atât ca mediu de comunicare, cât și ca mediu de marketing de succes? Ca să răspundem la această întrebare primul lucru pe care merită să-l înțelegem este că fiecare tip de platformă Social Media are un anume set de componente care pot fi utilizate cu eficacitate, iar acestea sunt complet diferite între ele. [/step][/step_graphics] | |
[step_graphics style=”3″ color=”%231068f6″][step style=”3″ text=”2″ headline=”Care ne sunt indicatorii de performanță în Social Media”]Beneficiile indicatorilor de performanță din Social Media, față de cei din marketingul clasic, sunt date în special de faptul că aceștia nu pot fi falsificați în nici un fel, nici de clienții și nici de angajații noștri. Iată câțiva dintre ei: timpul de răspuns, abonații activi, implicarea de grup, număr de acțiuni / rata de vizualizare, [/step][/step_graphics] | |
[step_graphics style=”3″ color=”%231068f6″][step style=”3″ text=”3″ headline=”Comportamentul clientului B2B/B2C”] Factorii care influențează B2B sunt exact aceeași cu factorii care influențeaza achizițiile personale: recomandări de încredere, preț, libertatea de a te convinge fără a avea senzația că cineva îți vinde ceva. Vei ști să te pliezi diferitelor tipuri de comportament al clienților. [/step][/step_graphics] | |
[step_graphics style=”3″ color=”%231068f6″][step style=”3″ text=”4″ headline=”Social Business”]Pentru ca afacerile să îmbrățișeze Social Media în relațiile lor B2B au nevoie să atingă maturitatea prezenței lor în lumea digitală: COMUNICĂM – COLABORĂM – NE SCHIMBĂM = VINDEM MAI MULT. Vei afla la curs cum aplici acești pași.[/step][/step_graphics] | |
[step_graphics style=”3″ color=”%231068f6″][step style=”3″ text=”5″ headline=”Cum creăm conținut de calitate?”]Indiferent cât de multe articole de-a dreptul unice postăm în Social Media, de multe ori continuăm să avem o rată de conversie slabă pentru că nu am reușit să răspundem nevoilor audienței. Merită sa aflăm cum și unde să cercetăm astfel ca subiectele noastre să capete frecvent această latură complet indispensabilă.[/step][/step_graphics] | |
[step_graphics style=”3″ color=”%231068f6″][step style=”3″ text=”6″ headline=”Blogosfera noastră”][/step][/step_graphics] | |
[arrows style=”arrow-4-1.png” align=”center”] |
|
[step_graphics style=”3″ color=”%231068f6″][step style=”3″ text=”7″ headline=”Inițierea comunicării”]Conversațiile despre noi se întâmplă categoric, fie că noi participăm sau nu la aceste conversații. Vestea bună este că putem să generăm NOI toate discuțiile despre noi…Care e strategia și cum să abordăm comunicarea în avantajul nostru?[/step][/step_graphics] | |
[step_graphics style=”3″ color=”%231068f6″][step style=”3″ text=”8″ headline=”Dezvoltarea echipei digitale”]Așteptările angajaților noștri de a colabora și comunica în atingerea obiectivelor primite sunt similare cu cele ale clienților și le facilităm astfel creșterea eficacității cu care duc la bun sfârșit afacerile noastre.[/step][/step_graphics] | |
[step_graphics style=”3″ color=”%231068f6″][step style=”3″ text=”9″ headline=”Facebook”]Vei afla care este modul în care funcționează Facebook ca platformă pentru construirea comunității, de marketing de conținut, precum și pentru promovarea brand-ului. Învățați prin acest curs cum să folosiți Facebook pentru B2B. De asemenea învățați cum să dezvoltați paginile Facebook special pentru nevoile voastre de marketing digital și cum să creați fluxul complementar de interes din grupurile și de la evenimentele Facebook. În plus, acest curs vă ghidează prin diferitele aspecte specifice pe Facebook pentru B2B, cum sunt Facebook Ads si Facebook Analytics.[/step][/step_graphics] | |
[step_graphics style=”3″ color=”%231068f6″][step style=”3″ text=”10″ headline=”Linkedin”]Vei înțelege beneficiile utilizării LinkedIn în scopuri de marketing pentru B2B. În același timp vei înțelege importanța LinkedIn ca platformă de publicitate și modul în care este capabil, cu ușurință, să ajungă la diferite segmente demografice active profesional și la publicul țintă.[/step][/step_graphics] | |
[step_graphics style=”3″ color=”%231068f6″][step style=”3″ text=”11″ headline=”YouTube”]Cea mai popupară platformă de distribuire de conținut – vei afla cum această caracteristică esențială poate fi introdusă cu ușurință într-o strategie de marketing mult mai largă. De fapt vei descoperi YouTube ca platformă pentru apel la acțiune (CTA) și de aceea, când încorporăm video pe site-urile noastre de brand, creștem enorm experiența interactivă pentru consumatorii și cumpărătorii noștri. [/step][/step_graphics] | |
[step_graphics style=”3″ color=”%231068f6″][step style=”3″ text=”12″ headline=”Twitter”]Sunteți ghidați prin fiecare pas de a folosi Twitter pentru mediul de afaceri, de la personalizarea contului vostru până la construirea profilului pentru afacerea voastră. Astfel puteți viza categoriile demografice specifice atunci când vă construiți segmentul celor care doresc să vă urmărească. Veți ști cum funcționează fiecare aspect al Twitter, de la etichete (hashtags) la tendințele de geo-tagging, precum și modul în care fiecare dintre acestea pot beneficia de campania de marketing social media pe care o desfășurați.[/step][/step_graphics] | |
[step_graphics style=”3″ color=”%231068f6″][step style=”3″ text=”13″ headline=”GooglePlus”] Învățați astfel cum să vă înființați propria pagină Google+ și desigur pagina Google+ pentru brand-ul companiei. Cu această ocazie introducem caracteristicile Hangouts, Circles, What’s Hot and Events, care sunt specifice Google+ și descoperim importanța Google Analytics la eforturile de marketing digital[/step][/step_graphics] | |
[step_graphics style=”3″ color=”%231068f6″][step style=”3″ text=”14″ headline=”Mixul strategic B2B”]Cele mai comune întrebări la care doresc răspunsuri toți marketeerii Social Media (87%), în ordinea interesului manifestat de întreaga industrie, pot fi sumarizate astfel: [/step][/step_graphics] | |
[arrows style=”arrow-4-1.png” align=”center”] |
|
[step_graphics style=”3″ color=”%231068f6″][step style=”3″ text=”15″ headline=”Tendințe Social Media”]Cursul de Social Media deschide calea spre cunoașterea principalelor tendințe ale industriei Social Media, precum și spre noile platforme care vor atrage atenția în viitorul foarte apropiat: Instagram, Tumblr, Pinterest, Flickr, Slideshare[/step][/step_graphics] | |
[headline style=”5″ font_color=”%231068f6″ align=”center” headline_tag=”h2″] Cui se adresează cursul de Social Media?[/headline]
- Celor care vor să-și crească nelimitat „pâlnia” clienților;
- Celor care vor să inițieze răspunsuri la toate întrebările pieței;
- Celor care vor să vândă și când sunt în vacanță, și când dorm;
- Celor care au înțeles că afacerile se fac acum de pe telefon;
- Celor care iși dau seama că lumea noastră s-a schimbat ireversibil;
- Celor care preferă să câștige câte 1 EUR de la 1000 de clienți decât să câștige 1000 EUR de la 1 client;
- Celor care nu au nicio experiență în Social Media și cu toate acestea vor să profite de această imensă oportunitate.
[headline style=”1″ font_size=”20″ font_color=”%231068f6″ align=”left” headline_tag=”h3″] Ce rezultate vei avea la finalul cursului de Social Media[/headline]
- Te vei vinde și vei vinde mai mult prin strategii de marketing digital;
- Vei gândi strategii de marketing potrivite brandului sau companiei tale;
- Vei fi mai persuasiv în comunicarea online și vei atrage din ce în ce mai mulți clienți;
- Vei avea o creștere constantă și continuă în social media;
- Vei regândi rapid strategiile și te vei readapta imediat pieței în orice situație;
- Vei putea aplica imediat cunoștințele acumulate în cadrul cursului.
[headline style=”5″ font_color=”%231068f6″ align=”center” headline_tag=”h3″]Testimonialele Curs Social Media
[/headline]
Vezi ce au scris și ia o decizie înțeleaptă.
[one-third-first]
[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Radu Proksch” company=”” href=””]Trainerul este mai mult decât un mentor, este un profesionist în social marketing . Sunt foarte fericit cu tot ceea ce face social media și este cel mai bun social media trainer pe care l-am întâlnit.[/testimonial][/testimonials]
[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”José Freitas” company=”” href=””]Trainerul a demonstrat că are cunoștințe foarte multe în domeniul Social Media. Sunt sigur că gândirea sa vizionară, ținând cont de etică și morală, cu siguranță îl va duce în topul marketingului digital.[/testimonial][/testimonials]
[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Arsene Gabriel” company=”Specialist Comunicare” href=””]Am primit extrem de multe „tools”, iar trainerul mi-a răspuns la majoritatea întrebărilor pe care le-am avut adaptându-se la solicitările care au apărut spontan, răspunzându-mi astfel la neclaritățile pe care le aveam înainte. [/testimonial][/testimonials]
[/one-third-first]
[one-third]
[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Louise Erven” company=”” href=””]Trainerul este un profesionist, este pasionat, inovativ și întotdeauna caută moduri de a-i ajuta pe alții în domeniul social media marketing. A fost un real suport, întotdeauna deschis să atingem noi obiective.[/testimonial][/testimonials]
[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”James Proetz” company=”” href=””]Trainerul a fost un suport extraordinar pentru noi în Social Media![/testimonial][/testimonials]
[/one-third]
[one-third]
[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Camelia Cristofaro” company=”” href=””]Trainerul este unul dintre cei mai buni traineri din industria Social Media. Cunoștințele și inventivitatea lui emană încredere. Agilitatea lui de a rezolva și de a ne ajuta să depășim obstacolele a transformat orice provocare într-o experiență plăcută. Atuitudinea îi determină altitudinea:). Este capabil să construiască un mediu plăcut de lucru prin valori, pozitivism, respect și integritate.[/testimonial][/testimonials]
[testimonials style=”9″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Rodica Neagu” company=”” href=””]Avându-l pe acest trainer în barca ta, cu siguranță vei ajunge la destinație, orice destinație dorești în Social Media.[/testimonial][/testimonials]
[/one-third]
Pentru a veadea și lista clienților care ne-au oferit încredere clic aici.
[headline style=”5″ font_color=”%231068f6″ align=”center” headline_tag=”h2″]Certificare curs Social Media[/headline]
Certificat de participare emis de Extreme Training conform modelului. Certificatul are valabilitate juridică în raport cu eventualii angajatori, terți, lucrul în proiecte cu finanţare europeană, acestea reprezentând în sine un punct în plus în CV-ul dumneavoastră.
Totodată, acest certificat dovedeşte intenţia dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare pe un anumit domeniu, cumulat cu faptul că este emis de un furnizor de formare cu prestigiu.[/one-third]
[headline style=”5″ font_size=”32″ font_color=”%231068f6″ align=”center” headline_tag=”h2″] Informații administrative curs Social Media[/headline]
Mai jos veți găsi informații despre: program, locul desfășurării, ce include taxa de participare, înscrieri, plăți, facturare, modalități de plată și discounturi.
[headline style=”1″ font_size=”22″ font_color=”%231068f6″ align=”left” headline_tag=”h3″]Program desfășurare Curs Social Media București[/headline]
- Sâmbătă, se va stabili în curând: 09:00 – 17:00
- Duminică, se va stabili în curând: 09:00 – 17:00
[headline style=”1″ font_size=”22″ font_color=”%231068f6″ align=”left” headline_tag=”h3″]Locul desfășurării cursului Social Media[/headline]
Cursul de social media va avea loc în Bucureşti. Locația cu exactitate se stabilește în funcție de numărul de înscriși înainte cu o săptămână de inceperea cursului într-una dintre sălile Extreme Training. Pentru mai multe detalii privind localizarea sălii de curs şi a mijloacelor de transport, accesați secțiunea Contact.
[headline style=”1″ font_size=”22″ font_color=”%231068f6″ align=”left” headline_tag=”h3″] Ce include taxa de participare? [/headline]
În taxa de participare sunt incluse toate materiale logistice necesare unei bune desfășurări a cursului de social media după cum urmează:
activitatea de training; | fişele de lucru; | rechizite curs: mapă, pix, caiet | suport de curs în format electronic |
certificat nominal de participare; | networking | o experiență plăcută și utilă | 2 coffee-breaks în fiecare zi de curs; |
consultanță pe e-mail 60 de zile după finalizarea cursului |
În taxa de participare nu este inclus transportul sau cazarea participanților. În cazul în care locuiți în altă localitate decât cea în care are loc cursul și aveți nevoie de ajutor în identificarea unui hotel, vă rugăm să ne contactați.
[headline style=”1″ font_size=”22″ font_color=”%231068f6″ align=”left” headline_tag=”h4″]Discounturi curs Social Media[/headline]
Atunci când vine vorba de educație și instruire, o putem încadra la costuri. Așa și este, este un cost în momentul plății. Un curs bun este acela care aduce beneficii pentru totdeauna. Practic, plătești o dată, fie că ești persoană fizică sau juridică, și vei beneficia pentru totdeauna de avantajele participării la cursul Social Media. Mai mult, cursurile nu sunt doar o modalitate generatoare de beneficii, ele pot reprezenta calea cea mai ușoară și cea mai scurtă prin care poți economisi bani, poți scăpa de o serie de probleme.
Pentru a face și mai accesibil cursul, vă stau la dispoziție și o serie de discount-uri
- Discount-ul legat de momentul înscrierii. Cu cât vă veți înscrie mai repede, cu atât veți avea o taxa mai accesibilă;
- Discount-ul de volum 1: Pentru a doua persoană înscrisă la acest curs sau la un alt curs, se economisesc 100 de lei pentru fiecare persoană înscrisă;
- Discount-ul de volum 2: Dacă vă veți înscrie la acest curs și la încă un alt curs primiți o reducere de 100 lei pentru acest curs și încă 100 lei pentru al doilea curs la care vă înscrieți;
- Discount-ul de fidelizare: Clienții Extreme Training beneficiază de un discount automat de 100 lei/persoană;
Notă: Discounturile 2, 3 și 4 nu sunt cumulative. Puteți însă beneficia simultan de următoarele discounturi cumulative: Discount 1 și discount 2, Discount 1 și discount 3, discount 1 și discount 4.
[headline style=”1″ font_size=”22″ font_color=”%231068f6″ align=”left” headline_tag=”h4″]Înscriere/plăți/facturare/Modalități de plată[/headline]
Mai jos găsiți toate detaliile administrative pentru înscriere la curs social media și participarea curs:
[feature_box style=”31″ title=”Pasul 1 – Rezervare locuri: online sau telefonic” alignment=”center”] Rezervarea de locuri la acest curs de social media desfășurat în București se poate face online sau telefonic.
Online durează mai puțin, iar în acest fel datele pe care le introduceți sunt 100% corecte. Trebuie doar să apăsați butonul “Înscrie-te acum” din această pagină și urmăriți instrucțiunile.
În timp ce navigați pe site, cursurile la care doriți să vă înscrieți se memorează automat, urmând ca după ce v-ați definitivat opțiunile să apăsați butonul “Emite factura” și să înregistrați apoi numele și datele de contact ale participanților.
În cazul în care aveți nelămuriri pe parcursul rezervării online a locului sau doriți să efectuați o înscriere telefonic, sunați la 0314 25 25 34 sau 0726 00 55 55 – Roxana Cozma[/feature_box]
[feature_box style=”31″ title=”Pasul 2 – Achitarea facturii și modalități de plată” alignment=”center”]
Această formulă online de înscriere are avantajul că vă transmite automat factura proformă pe e-mail. Întrucât factura este generată în mod automat, este posibil ca unele servere să considere e-mailul primit de la noi un SPAM. Așadar, vă rugăm să verificați și folderul numit Bulk, Junk sau Spam în cazul în care nu găsiți factura proformă în Inbox.
Printaţi apoi factura primită (fie folosind opțiunea print a browserului dumneavoastră, fie dați copy/paste într-un document Word).
Modalitățile de plată sunt următoarele:
Varianta 1- Puteți achita la orice sucursală BCR din București sau din țară. (vă atenționăm că trebuie să aveți la dumneavoastră buletinul și o copie tipărită a facturii proforme)
Varianta 2 – Puteți achita cu cardul sau numerar la sediul Extreme Training (Str. Dr. Ernest Juvara nr. 18, et. 1, București, sector 6).
Varianta 3 – Taxa de participare se poate achita și prin ordin de plată sau internet banking fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică.
În factura proformă primită pe e-mail veți avea toate datele și instrucțiunile de plată, indiferent cum alegeți să faceți plata, fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică, inclusiv numele cursurilor alese și perioadele de desfășurare.
Factura se poate achita și în două rate (prima jumătate-în termen de 7 zile de la emiterea facturii proforme, iar cealaltă jumătate-cu cel târziu 7 zile înainte de începerea trainingului). Posesorii de Card AVANTAJ pot plăti cursul în 10 rate la Sediul Extreme Training, dobânda fiind 0%. Important: trebuie să vă încadrați în termenul de plată până la care este valabilă reducerea!
De regulă, factura fiscală o primiți pe e-mail după efectuarea plății și în original se înmânează în prima zi a cursului. Conform legii, și factura fiscală primită online are valoare legală. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă sau o puteți ridica de la sediul Extreme Training. [/feature_box]
[feature_box style=”31″ title=”Pasul 3 – Participarea la curs” alignment=”center”]
Pentru Extreme Training sunt importante trei lucruri legate de participarea dumneavoastră la training-urile organizate de noi:
- Trainer-ul trebuie să fie pregătit teoretic, cu experiență practică în domeniu predat și carismatic în același timp;
- Participanții să primească valoare (cunoștințe și abilități noi) pentru a genera rezultate remarcabile ulterior cursului;
- Cursul să fie un prilej pentru participanți de a se dezvolta într-o atmosferă plăcută.
[/feature_box]
[feature_box style=”31″ title=”Pasul 4 – Beneficii Curs Social Media” alignment=”center”]
Într-un anumit fel, am putea spune că taxele de participare reprezintă un echivalent al celor primite în cadrul cursului. Noi vedem ușor diferit acest aspect. Fiecare curs este gândit și focalizat pe rezultatele pe care le poate genera un curs. Cursul în sine devine util doar în momentul în care generează rezultate remarcabile. Evident, este nevoie și de noi, și de participanți care să integreze în viața lor cele învățate.
Plecând de la această filosofie, am eliminat munții de teorie, am adaptat la mediul din România și ne-am îndreptat formatul cursului către aplicații practice, exerciții, studii de caz, antrenarea abilităților, roll play și discuții specifice pe problemele legate de participanți.
Feedbackul participanților și al companiilor ne-au confirmat că suntem pe drumul cel bun, însă întreaga echipă Extreme Training lucrează continuu la partea de dezvoltare, adaptare și metode care să genereze rezultate.
[/feature_box]
[feature_box style=”31″ title=”Cursuri care v-ar putea interesa” alignment=”center”]
[headline style=”1″ font_size=”18″ font_color=”%231068f6″ align=”left” headline_tag=”h2″] Alte cursuri complementare care v-ar putea interesa (în regim open/deschise) [/headline]
- Curs Marketing Online
- Curs Negociere Persuasivă
- Curs Public Speaking
- Curs Tehnici Teatrale aplicate în Comunicare
- Curs de Dicție
- Curs Formator
- Curs Excel
[headline style=”1″ font_size=”18″ font_color=”%231068f6″ align=”left” headline_tag=”h2″] Cursuri personalizate (se organizează pentru companii atunci când numărul de persoane este minim 6) [/headline]
- Curs Marketing Aplicat
- Curs Limbajul Nonverbal si Paraverbal
- Curs Public Speaking
- Curs Negociere persuasivă
- Curs Dezvoltare personală
- Curs Managementul schimbării
- Curs Time Management
Ești interesat de cursuri personalizate pentru compania ta? Persoana de contact responsabilă de cursurile personalizate este Antonio CIOCAN / 0737 499 499 / antonio@traininguri.ro
[/feature_box]