Caută
Close this search box.

Curs Marketing aplicat

 

Marketingul reprezinta crearea si oferirea unui standard de viata. (Philip Kotler)

Cursul de marketing este indispensabil in “cultura de business” a unui angajat sau antreprenor, ce creeaza viziunea de ansamblu a interactiunii unei companii cu piata. Sunt prezentate, In mod interactiv, principalele concepte si mecanisme caracteristice si sunt oferite, cu aplicabilitate imediata, instrumente de lucru functionale pentru optimizarea efortului de marketing al companiei. 


Se adreseaza tuturor angajatiilor cu atributii de marketing, vanzari, relatii cu clientul, business development, etc, precum si antreprenorilor si celor ce doresc sa demareze o afacere. 

Subiecte abordate Curs Marketing:

  • Elemente Fundamentale ale Marketingului
  • Ce este Marketingul?
  • Locul şi rolul Marketingului în companie
  • Rolul tău de “Marketing”
  • Marketingul – Instrument de Management
  • Planul de Marketing
  • Studiul Pieţei şi Consumatorului; Tipuri de studii şi rapoarte
  • Segmentarea; Pieţe specifice
  • Comportamentul Consumatorului; Stimuli; Decizia de cumpărare
  • Strategia de Produs; Product Mix; Componente
  • Ciclul de viaţă al produsului; Matricea Boston
  • Planificarea produselor; Poziţionarea; Marca
  • Strategia de Preţ; Criterii
  • Tactici de preţ; Practici comerciale
  • Stabilirea preţului; Instrumente
  • Strategia de Plasare (Distribuţie)
  • Canale de Distribuţie
  • Strategia de Promovare; Mixul Promoţional
  • Procesul Comunicării în Marketing; Strategii
  • Instrumente de Promovare; Clasificare; Comparaţie
  • Trade Marketing: planificare, campanii, costuri, bugete
  • Advertising: planificare, campanii, costuri, bugete.
  • Marketing strategic
  • Analiza strategică a oportunităţilor – scop; obiective
  • Definirea problemei; Cadrul de referinţă
  • Analiza efectivă; Mijloace; Metode
  • Modele de Analiză; Analiza SWOT
  • Concluziile analizei –> obiective şi strategii de marketing
  • Planul de Acţiune; Implementare
  • Urmărire; Follow-up

Beneficii:

  • Vei înţelege rolul marketing-ului în activitatea companiei tale
  • Vei învăţa să te poziţionezi corect în piaţă
  • Vei şti cum să-ţi promovezi eficient produsele / serviciile
  • Vei putea să-ţi defineşti / planifici strategia de marketing

Metoda de lucru:
Extreme Training utilizeaza metode moderne de instruire bazate pe aplicabilitate imediata. Ponderea activitatilor este 70 % aplicatii practice si 30 % teorie. Din metodele folosite mentionam: expunere, discutiile dirijate, discutii In grupuri mici, studii de caz, joc de rol, chestionare, materiale video, dezbateri, simulari si exercitii. 
Comunicarea intre participanti si intre participanti si traineri reprezinta principalul pilon al metodelor de instruire folosite. 

6 ebookuri extreme training

Descarcă gratuit 6 ebookuri in format PDF

Unde îți trimitem ebookurile?

Ce e-bookuri primesti?

Vezi informații confidentialitate prin click aici!

Vezi termeni și Condiții utilizare website Extreme Training prin click aici!