Există, de fapt, un singur şef în orice afacere: Clientul. El poate să concedieze pe toată lumea din firmă. De aceea, orientarea către client trebuie să fie preocuparea principală a întregii firme, începând de la managementul de înalt nivel până la utima ramură ierarhică. Un client mulțumit înseamnă cea mai bună reclamă pentru orice firmă. Învață să ai grijă și să îți pese de clientul tău, iar rezultatele dorite vor veni de la sine.
Seminarul va avea loc miercuri, 12 decembrie 2018 (18.00 – 20.00).
Orientarea către client în magazine/showroom-uri
Punctul central al cursului este Clientul și mulțumirea acestuia. Să nu uităm ca un client mulțumit va aduce întotdeauna și alți clienți către firma pe care o reprezinți, așa cum un client nemulțumit îi va alunga și pe alții. Clientul este baza oricărei afaceri, așadar mulțumirea acestuia este întotdeauna prioritară.
Ce vor învăța participanții la seminar?
Îți garantăm că vei învăța să:
1. Îți pregătești terenul pentru vânzarea perfectă
2. Îți maximizezi șansele ca orice client să te placă și astfel să te asculte interesat
3. Loializezi clienții – oamenii revin de regulă în locuri în care s-au simțit bine primiți și tratați
4. Aplanezi cu usurință conflicte în cazul clienților nemulțumiți
5. Maximizezi șansele ca un simplu vizitator să devină și client
6. Crești vânzările tale și ale firmei pe care o reprezinți
7. Aplici orice înveți despre relaționarea cu clientul și în viața de zi cu zi, pe stradă, la metrou sau în relațiile cu prietenii sau rudele
Tematică seminar ”Orientarea către client”
1. Întâmpinarea unui vizitator – de tine depinde ca vizitatorul să devină și client
2. Ce comunici, când și cum cu clientul tău – ce este de dorit să eviți să spui sau să faci
3. Cum se desfășoară procesul în sine de vânzare – noțiuni de bază de vânzare consultativă, diferența față de vânzarea directă
4. Încheierea unei vânzări, atitudinea postvânzare
Cui se adresează seminarul?
-
- Vânzătorilor din spațiile comerciale indiferent de profilul afacerii
- Agenți de vânzări
- Consultanți în asigurări, imobiliare, servicii bancare sau alte servicii ce presupun interacțiunea directă cu clienții
- Șefi de magazine, leaderi de echipe, mici intreprinzători deținători de spații comerciale, manageri zonali în rețele de magazine
Rezultate/beneficii:
- Vei obține dezinvoltura în relațiile interumane
- Vei trata cu plăcere fiecare noua interacțiune cu vizitatorii magazinului său cu clienții tăi
- Te vei bucura să vezi cum «vorba dulce mult aduce » este o zicală pe care deși o știm, adesea o uităm
- Vei ști să aplanezi conflicte cu ușurință și vei găsi mare satisfacție personală în mulțumirea unui client inițial nemulțumit
- Vei fideliza clienți și te vei bucura să constați că aceștia te recaută
- Vânzările tale vor fi mai mari, prin urmare și beneficiile obținute din vânzări se vor acumula
Trainer seminar ”Orientare către client” – Rodica Cioacă
Dintr-o experiență de 20 de ani în relaționarea cu clientul, Rodica vă împărtășește și vouă experiența sa. De la răspunsul la telefon în departamente de relații clienți până la întâmpinarea clientului în magazine de vânzare cu amănuntul, de la clienții cu cerințe uzuale și banale până la cei cu importante reclamații, de la categoria de clienți mici până la cei corporativi, Rodica a învățat enorm de-a lungul timpului din fiecare interacțiune avută. Rodica a lucrat peste 13 ani ca manager de departament sau ca coordonator de proiecte în care clientul a fost întotdeauna subiectul de maximă importanță.
Detalii administrative:
Data: Miercuri (12 Decembrie 2018)
Ora: 18.00 – 20.00
Loc de desfășurare: Extreme Training, Str. Ernest Juvara, Nr. 18, Sector 6, București
Acces: participarea este gratuită. Tot ce trebuie să faceți este să completați formularul de mai jos.
Locurile la acest seminar au fost ocupate în totalitate! Vă mulțumim!