Descriere sumară Predator Selling
cursul se organizează la cererea companiilor
- fie va avea impresia că se află într-un film de Walt Disney, într-o lume fabuloasă și încântătoare unde, dacă ai un produs de calitate, un preț potrivit, o prezentare cinstită, te porți ca un consultant și nu forțezi clientul, vânzarea se va întâmpla ca prin magie.
- fie vor avea senzația că pot deveni acei “experți” ce cunosc tehnici psiholingvistice, iar clientul e subestimat până la a putea fi “hipnotizat” și “zapacit” de niște tehnici de manipulare ieftine. Apoi, complet copleșit de influența minunată a acestor wannabe manipulatori, va semna orice lucru i se propune.
În niciun caz nu veți învăța ce o să faceți dacă veți întâlni un client pregătit, care poate a urmat aceleași cursuri sau care e un cumpărător profesionist de la departamentul de achiziții a unei firme și cunoaște zilnic zeci de vânzători (toți cu aceleași “șmecherii”) sau pur și simplu nu este cel care are ultimul cuvânt și trebuie să se consulte cu alții înainte de a cumpăra orice.
În ziua în care o să fac o școală pentru traineri de vânzări și negociere, înainte de a da o diplomă, voi trimite aspirantul trainer la târgul de mașini să negocieze un set de cauciucuri de iarnă – să vedem cum se descurcă 🙂
Realitatea este cu totul alta: potențialul client e bombardat de oferte, toate la fel de bune. El nu mai ascultă un singur vânzător, verifică mai mulți și creează, astfel, concurență între ei.
În mediul actual, unde fidelizarea nu mai există, clientul a devenit o pradă pentru care un grup de vânzători în competiție se luptă pentru el: este o adevărată junglă și numai cei mai tari, deștepți și agresivi reușesc să supraviețuiască.
Predator Selling este aplicarea în domeniul vânzărilor a principiilor de la „Predator’s Way„, folosind în plus tot ce ne spune neuromarketingul și psihologia evoluționistă despre dorințele noastre cele mai ascunse și despre butoanele emoționale necesare pentru a închide cu succes orice vânzare.
Predator Selling este o viziune cu totul diferită asupra procesului de vânzare, poate brutală, dar cât se poate de realistă. Predator Selling îți oferă instrumentele necesare pentru a fi câștigător în lupta vânzărilor.
Și nu uita: dacă nu vei fi tu cel care va folosi aceste metode, concurentul tău sigur o va face!
Ce este Predator Selling?
Iată cum a fost la evenimentul Leadership 530 în cadrul căruia Bruno a vorbit despre conceptul pe care se bazează cursul Predator Selling:
Ce vei învăța la cursul Predator Selling?
Importanța pregătirii
- Munca pe teren este extrem de costisitoare în termeni de bani, timp și energie. Drept pentru care trebuie abordată numai după ce condițiile prealabile s-au îndeplinit. Este absolut incredibil cât de multe resurse se pierd încercând să se facă vânzări fără să existe în spate o muncă de pregătire și o strategie eficientă de marketing. Astfel vom învăța cum să identificăm “prada” corectă, clientul nostru, cum să pregătim “capcana” potrivită și ce momeală să folosim pentru a-l prinde.
Motivații
- Este de necrezut cât de puțin se ține cont de aspectul acesta, adică despre faptul că motivațiile de cumpărare sunt diferite de la om la om. Să nu mai vorbim despre faptul că dacă vreau să cumpăr pentru mine e una, dacă vreau să cumpăr pentru soție e alta și dacă vreau să cumpăr pentru firmă e cu totul altceva. Înțelegerea acestor aspecte vă oferă un avantaj fantastic față de concurență. Și să nu uităm: mintea paleolitică este cea care decide. Vei afla cum funcționează, vei înțelege dorințele ascunse, vei ști cum să le depistezi și cum să le îndeplinești (fără a vorbi despre ele), vei învăța cum să descoperi cei patru “drives” ancestrali și care sunt butoanele emoționale;
Mindset si Inner game
- Într-o lume în care vânzătorii au citit aceleași cărți și au urmat aceleași cursuri (pe care, probabil, le-a citit/urmat și clientul), lucrul care face diferența este ceea ce se regăsește în noi și se rezumă la un singur cuvânt: UNICITATEA!
“Ghearele” ascuțite
- Evident, cel mai bun predator va avea rezultate foarte slabe dacă armele lui nu sunt într-o stare de eficiență maximă. Vom vedea care sunt punctele de forță, care sunt armele pe care le avem la dispoziție și cum să le folosim la potențial maxim.
Importanța Strategiei
- Cea mai mare parte a vânzătorilor se aruncă pe piață fără a avea un minim de strategie, fără să se întrebe ce problemă rezolvă produsul lor, fără să aibă idee de jocul la care participă, cu atât mai puțin de regulile lui. Partea cu teoria jocurilor e ceva complet inedit și va fi o revelație absolută care îți va schimba complet percepția - și mai ales rezultatele - asupra activității de vânzător.
Starea de flux
- Aici intrăm într-o zonă aparent mistică, ce ar cere prea multe explicații. Cunoașteți faptul că adevărații profesioniști, din orice domeniu, lucrează înr-o stare mentală de maximă eficiență, fără dubii sau blocaje, fără frici și tensiuni. Drept pentru care obțin rezultate fantastice fără stres și fără dificultate aparentă. Vom vedea “secrete” pentru a atinge această stare minunată cu ajutorul modelului F.L.O.W.
Tehnici de închidere
- Veți învăța un set de tehnici de închidere despre care probabil nu ați auzit niciodată. Acestea se bazează pe întreaga carieră de vânzări a lui Bruno. Va fi ceva ce se va rezuma la “inner circle” - când le veți afla și experimenta, veți vedea că nu o să vreți să vorbiți despre ele.
Un bonus absolut: experiența
- Sunt șanse mari să considerați că există câteva probleme “specifice” domeniului vostru de activitate și vânzare. Fără să fiu arogant, sunt aproape sigur că, după 35 de ani în vânzări am întâlnit toate problemele posibile, m-am lovit de cele mai fantastice situații și am fost ținta țepelor de toate felurile. Dacă există o problemă pe care nu o cunosc, înseamnă că a apărut azi dimineață. Așadar va exista o ședință de întrebări și răspunsuri care – singură – o să valoreze cât un seminar întreg.
Structura cursului Predator Selling
Mai jos vă prezentăm tematica orientativă pentru trainingul de Predator Selling.
Prealabil cursului este recomandat ca trainerul să discute cu persoana responsabilă pentru a culege informații în vederea personalizării cursului. În funcție de prioritățile identificate, această tematică poate fi modificată. Pot fi adăugate noi puncte prioritare pentru compania dumneavoastră şi de asemenea altele pot fi eliminate.
SESIUNEA 1
Care sunt pașii unei vânzări (dacă te gândești la AIDA sau la DIPADA, ești în urmă cu o sută de ani);
SESIUNEA 2
Ce trebuie să vinzi înainte de toate (produsul e pe ultimul loc);
SESIUNEA 3
Cum să te poziționezi ca expert față de client;
SESIUNEA 4
Cum să diferențiezi oferta ta față de concurență;
SESIUNEA 5
Cum să faci o ofertă care "nu se poate refuza";
SESIUNEA 6
Cum să înveți să îți faci statisticile în așa fel ca munca ta să nu mai fie "la întâmplare";
SESIUNEA 7
Cum să faci prospectare eficace (a încerca să vinzi un produs bun persoanei nepotrivite este o pierdere de timp și dacă reușești, o înșelăciune);
SESIUNEA 8
Cum să folosești tonul potrivit (degeaba spui totul corect, dar pe tonul greșit: acesta este poate aspectul cel mai important și cel mai neglijat la cursurile obișnuite de vânzări).
Ce pierzi dacă nu participi?
Există un clișeu motivațional care spune că dacă faci ce ai făcut dintotdeauna, vei primi ce ai primit dintotdeauna”. Sunteți de acord? GREȘIT!!! Pentru că lucrurile se schimbă și ceea ce a funcționat ieri, azi nu mai este valabil. Cu tot respectul pentru marii guru în vânzări, dacă folosești azi tehnicile lui Carnegie, lui Ziglar, lui Tracy, pur și simplu ți-ai anulat de la bun început orice șansă. Așadar, vei folosi “tehnicile” pe care le-ai învățat și te vei întreba “de ce naiba nu mai funcționează?”.
Nu o să descoperi adevărata ta putere și adevărata ta identitate din motive culturale: există un anumit sentiment de vinovăție a vânzătorilor, o anumită frică de succes care îi ține departe de rezultate. Dacă ți se pare că faci tot posibilul, dar ceva înăuntrul tău te boicotează și nu înțelegi ce, poți afla la acest curs. Dacă, în schimb, vrei să te chinuiești în continuare, nu e cazul să vii.
Vino la Predator Selling dacă nu vrei să trăiești în continuare în lumea “cum ar trebui să fie” descrisă de traineri care nu au văzut niciodată un client și dacă vrei să înțelegi de ce lumea reală nu răspunde corespunzător așteptărilor sale.
Dacă folosești în continuare metode nerealiste, o să îți păstrezi frustrarea și nu o să descoperi niciodată cât de bănoasă și satisfăcătoare poate fi meseria de vânzător. Nu uita niciodată: în ciuda a ceea ce încearcă să ne convingă managerii corporatiști, în economia de piață starul este vânzătorul, toți ceilalți (din producție, management, contabilitate ș.a.m.d.) depind de munca lui. Așadar, respect!!!
Așadar, fă-ți un cadou și participă la un curs complet inedit, care te învață lucruri despre care marea parte a vânzătorilor nu știu că există. Și, mai ales, te învață cum să-ți dobândești starea mentală de predator!
Acum ai ocazia să treci la următorul nivel: dezlănțuie prădătorul din tine și descoperă la ce nivel de succes în vânzări poți ajunge împreună cu echipa ta!
Loc desfășurare Predator Selling
Acest curs se desfășoară la sediul companiilor sau într-o locație aleasă de acestea
Durată Predator Selling
2 zile, se recomandă ca zilele să fie consecutive
Modalitate desfășurare
La solicitarea companiilor la o dată stabilită de comun acord
Număr participanți în grupă
Minim 6 Participanți - Maxim 12 Participanți
Solicitare Ofertă
Dacă doriți ca acest training să fie organizat în compania dumneavoastră sunați la 0737 499 499 sau trimiteți o solicitare la adresa business@traininguri.ro