Caută
Close this search box.

Relatii cu clientii – Curs gestionarea reclamaţiilor clienţilor

Un curs în care vei afla cum poţi avea clienţi mai mulţi, mai mulţumiţi şi mai fericiţi, profitând de nemulţumirile acestora. Descoperă şi învăţă să foloseşti tehnici de identificare şi soluţionare a obiecţiilor reale ale clienţilor, care îţi vor permite să-ţi îmbunătăţeşti produsele şi serviciile şi să-ţi dezvolţi afacerea.

relatii cu clientii

Ce e nevoie să cunoască personalul care lucrează în relatii cu clientii:

  • Cei care oferă produse&servicii își doresc clienți fericiți și business-uri prospere.
  • Nu toţi clienţii sunt mulţumiţi de ceea ce primesc în schimbul sumelor de bani pe care le plătesc.
  • Nu toţi clienţii semnalează companiilor faptul că nu sunt satisfăcuţi de produsele sau serviciile primite, însă asta nu înseamnă că nu semnalează altora (clienţi, potenţiali clienţi sau concurenţă) nemulţumirile lor.
  • Mai mult decât atât, consumatorii își doresc experiențe nu doar satisfăcătoare, ci din ce în ce mai plăcute. Ca atare, competiţia se mută de la identificarea şi satisfacerea nevoii clientului, la surprinderea şi chiar răsfăţarea acestuia.
  • Păstrarea şi loializarea clienţilor actuali este mult mai profitabilă pe termen lung decât goana după înlocuirea lor permanentă.
  • Nu poţi oferi servicii şi produse de calitate clienţilor tăi fără un bun management al feedback-ului acestora. Ca atare, e esenţial să fii proactiv în identificarea nemulţumirilor şi sugestiilor celor care plătesc pentru ceea ce oferi.

Ce rezultate veți avea dacă urmați acest curs:

În acest curs vei învăţa să abordezi proactiv clienţii, să valorifici feedback-ul acestora, vei descoperi şi îţi vei însuşi strategii de păstrare şi recuperare a clienţilor nemulţumiţi.

[step_graphics style=”3″ color=”#121b5f”][step style=”3″ text=”1″ headline=”Serviciile%20de%20calitate%20oferite%20clien%C5%A3ilor%20″]%3Cp%3Ereprezint%C4%83%20una%20dintre%20condi%C5%A3iile%20unui%20business%20prosper.%20%20%C3%8En%20acest%20sens%2C%20vei%20afla%20cum%20s%C4%83%20%C3%AE%C5%A3i%20%C3%AEn%C5%A3elegi%20clien%C5%A3ii%20%C5%9Fi%20nevoile%20lor%20mai%20bine%2C%20pentru%20a%20crea%20experien%C5%A3e%20pozitive%2C%20%20pentru%20a%20genera%20o%20valoare%20mai%20mare%2C%20pentru%20a%20stimula%20loialitatea%20%C5%9Fi%20pentru%20a%20construi%20rela%C5%A3ii%20pe%20termen%20mai%20lung.%20%3C%2Fp%3E%0A[/step][step style=”3″ text=”2″ headline=”Reclama%C8%9Biile%3A%20le%20v%C3%A2n%C4%83m%20sau%20le%20l%C4%83s%C4%83m%20s%C4%83%20ne%20scape%20printre%20degete%3F”]%3Cp%3EDincolo%20de%20sloganuri%20precum%20%E2%80%9CClientul%20are%20%C3%AEntotdeauna%20dreptate%E2%80%9D%2C%20%E2%80%9CFace%C5%A3i%20mai%20mult%20dec%C3%A2t%20vi%20se%20cere%E2%80%9D%20sau%20%20%E2%80%9CServe%C5%9Fte-i%20pe%20al%C5%A3ii%20a%C5%9Fa%20cum%20%C5%A3i-ar%20pl%C4%83cea%20s%C4%83%20fii%20servit%E2%80%9D%20se%20afl%C4%83%20vocea%20real%C4%83%20a%20clientului%2C%20cu%20nevoile%20%C5%9Fi%20nemul%C5%A3umirile%20sale.%20Vei%20%C3%AEnv%C4%83%C5%A3a%20s%C4%83%20faci%20s%C4%83%20fie%20auzit%C4%83%20%C5%9Fi%20s%C4%83%20ascul%C5%A3i%20acea%20voce%2C%20acord%C3%A2ndu-i%20valoarea%20real%C4%83.%3C%2Fp%3E%0A[/step][step style=”3″ text=”3″ headline=”De%20ce%20sunt%20bune%20reclama%C8%9Biile%3F”]%3Cp%3EEste%20adev%C4%83rat%2C%20e%20dureros%20s%C4%83%20afl%C4%83m%20lucruri%20nepl%C4%83cute%20%C3%AEn%20ceea%20ce%20ne%20prive%C5%9Fte%20(atunci%20c%C3%A2nd%20livram%20servicii).%20%20%C3%8Ens%C4%83%2C%20absen%C5%A3a%20acestora%20nu%20echivaleaz%C4%83%20cu%20calitatea%20%C5%9Fi%20mul%C5%A3umirea%20%20la%20cote%20maxime%2C%20ba%20dimpotriv%C4%83%2C%20adesea%2C%20realitatea%20din%20spatele%20lipsei%20reclama%C5%A3iilor%20e%20dramatic%C4%83.%20Cum%20stimulezi%20%C5%9Fi%20cum%20contorizezi%20reclama%C5%A3iile%3F%3Cbr%2F%3E%0AVei%20afla%20care%20sunt%20motivele%20pentru%20care%20clien%C5%A3ii%20nu%20fac%20reclama%C5%A3ii%2C%20care%20sunt%20consecin%C5%A3ele%20absen%C5%A3ei%20feedback-ului%20%C5%9Fi%20care%20sunt%20cele%20mai%20bune%20strategii%20de%20colectare%20%C5%9Fi%20solu%C5%A3ionare%20a%20nemul%C5%A3umirilor%20%C5%9Fi%20sugestiilor%20clien%C5%A3ilor%20t%C4%83i.%3C%2Fp%3E%0A[/step][step style=”3″ text=”4″ headline=”De%20ce%20clien%C8%9Bii%20actuali%20sunt%20clien%C8%9Bi%20poten%C8%9Biali%20(1%20pentru%20c%C4%83%20pot%20fi%20ai%20t%C4%83i%20%C8%99i%20m%C3%A2ine%2C%202%20pentru%20c%C4%83%20ar%20fi%20bine%20s%C4%83%20%C8%99tii%20cum%20s%C4%83-i%20p%C4%83strezi)”]%3Cp%3ENu%20exist%C4%83%20certitudini%20%C3%AEn%20privin%C5%A3a%20clien%C5%A3ilor%20actuali.%20Ei%20pot%20r%C4%83m%C3%A2ne%20fideli%20doar%20dac%C4%83%20vei%20%C5%9Fti%20cum%20s%C4%83%20%C3%AEi%20p%C4%83strezi.%20C%C3%A2t%20valoreaz%C4%83%20pentru%20un%20business%20poten%C5%A3ialul%20de%20cump%C4%83rare%20al%20unui%20client%20pe%20parcursul%20unei%20vie%C5%A3i%3F%3F..%20%20Vom%20discuta%20despre%20cum%20gestion%C4%83m%20multitudinea%20de%20tipologii%20de%20clien%C5%A3i%2C%20cu%20nevoile%20%C5%9Fi%20nemul%C5%A3umirile%20lor%20particulare.%20Vom%20releva%20dimensiunea%20subiectiv%C4%83%20a%20reclama%C8%9Biilor%2C%20impactul%20lor%20at%C3%A2t%20asupra%20celui%20care%20le%20ofer%C4%83%2C%20c%C3%A2t%20%C5%9Fi%20asupra%20celui%20care%20le%20prime%C5%9Fte.%3C%2Fp%3E%0A[/step][step style=”3″ text=”5″ headline=”Capitalizarea%20reclama%C8%9Biilor”]%3Cp%3E%E2%80%9CUn%20sistem%20de%20deservire%20a%20clien%C5%A3ilor%20care%20nu%20func%C5%A3ioneaz%C4%83%20eficient%20poate%20cauza%20daune%20de%20imagine%20mult%20mai%20%C3%AEnsemnate%20dec%C3%A2t%20ar%20cauza%20lipsa%20unui%20astfel%20de%20serviciu.%E2%80%9D%20%E2%80%93%20John%20Goodman.%3Cbr%2F%3E%0AClien%C5%A3ii%20reprezint%C4%83%20cel%20mai%20important%20capital%20al%20afacerii%2C%20iar%20din%20aceast%C4%83%20perspectiv%C4%83%20construirea%20unei%20culturi%20a%20calit%C4%83%C5%A3ii%20serviciilor%20oferite%20este%20esen%C5%A3ial%C4%83.%20Vei%20%C3%AEnv%C4%83%C5%A3a%20cum%2C%20f%C4%83c%C3%A2nd%20un%20bun%20management%20al%20acestei%20dimensiuni%20a%20afacerii%2C%20po%C5%A3i%20crea%20oportunit%C4%83%C5%A3i%20reale%20de%20dezvoltare%20pentru%20business.%3C%2Fp%3E%0A[/step][/step_graphics]

  • Loc de desfășurare: la sediul companiei sau la una dintre sălile Extreme Training din București
  • Durată: 2-3 zile

Trainer curs Relatii cu clientii – Nadia Crețu

Experiență profesională Nadia Crețu:Nadia Cretu-trainer Extreme Training

  • Manager formare si dezvoltare profesională în cadrul Totem Communication;
  • Coordonator de proiecte training în cadrul Institutului Național de Pneumologie Marius Nasta – Unitatea de Implementare a Proiectelor privind Controlul Tuberculozei;
  • Trainer în cadrul Fundației Tineri pentru Tineri;
  • Coordonator Formare și Dezvoltare Profesională în cadrul Centrului Municipal de Asistență Psihopedagogică București, Ministerul Educației.

Formare:

  • Master Resurse Umane în cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative – Facultatea de comunicare și Relații Publice „David Ogilvy”;
  • Certificare ca psihoterapeut, acreditat de Colegiul Psihologilor și Federația Română de Psihoterapie, cu formare în Hipnoză Clinică Ericksoniană și Psihodrama Clasică;
  • Certificare ca Formator, certificat de ANC, Ministerul Educației și Ministerul Muncii;
  • Certificare ca Manager de Proiect;
  • Certificare ca Manager Resurse Umane.

[order_box style=”3″ title=”Solicitați acum oferta personalizată!” alignment=”center”]

Persoana de contact responsabilă de cursurile personalizate este Antonio CIOCAN

Tel: 0737 499 499 e-mail: antonio@traininguri.ro

Ideal ar fi să știți numărul de persoane pe care doriți să le înscrieți, o perioadă estimativă de desfășurare, obiective sumare de instruire, domeniul de activitate și un buget mediu ce poate fi alocat. În această situație ofertarea către dumneavoastră se poate face foarte rapid.

[/order_box]

6 ebookuri extreme training

Descarcă gratuit 6 ebookuri in format PDF

Unde îți trimitem ebookurile?

Ce e-bookuri primesti?

Vezi informații confidentialitate prin click aici!

Vezi termeni și Condiții utilizare website Extreme Training prin click aici!