[wpicon lib=ft type=icon-frown color=#dd3333 size=xl align=alignleft]
LOCURILE LA ACEST SEMINAR S-AU OCUPAT. Pentru mai multe detalii referitoare la activitățile noastre sau alte workshopuri gratuite pe care le vom organiza, abonează-te să primești notificări de la pagina noastră de Facebook prin click aici (dai like la pagină, iar apoi dă click pe Urmărește si bifează √Mai întâi).
O alta abordare pentru Customer Care
1.Prima fațetă a seminar customer care – chintesența comerțului
“Există doar un singur șef, indiferent dacă el lustruiește pantofi pentru a se întreține sau conduce cea mai mare corporație a lumii, șeful rămâne același. Este clientul! El este persoana care plătește salariile tuturor și decide dacă o afacere reușește sau eșuează. În fapt, clientul poate să concedieze pe oricine din companie, de la președinte (CEO) în jos, simplu, doar cheltuindu-și banii în altă parte.
Literalmente tot ceea ce facem, fiecare concept emis, fiecare tehnologie dezvoltată și asociat sunt direcționate de către un singur obiectiv, clar stabilit în minte: a face pe plac clientului.”
Sam M. Walton, CEO Wal-Mart
2.A doua fațetă a seminar customer care – mai puțin abordată
„Există o legătură remarcabil de strânsă și consistentă, între modul cum sunt tratați clienții interni și modul cum percep calitatea serviciilor organizației voastre. Angajamentul de a servi clienții interni se arată, invariabil, clienților externi. Este aproape imposibil să oferi un bun service extern dacă organizația ta nu oferă un bun service clienților interni.” – Benjamin Schneider, University of Maryland
Prin participarea la acest curs vei obține o perspectivă lărgită a cadrului în care ar trebui să funcționeze și să se dezvolte un departament de Customer Care.
Ce vei învăța dacă participi la Seminarul „O altă abordare pentru customer care?”
- Ce vor clienții interni/externi – nevoi de bază comune;
- Clienții interni au nevoie să fie acreditați pentru a oferi servicii de calitate clienților externi;
- Clienții interni au nevoie de ghidaj proactiv pentru a putea oferi service proactiv clienților externi.
Ce rezultate vei avea dacă participi la seminar?
- Vei învăța că o atitudine pozitivă se va răsfrânge si asupra clienților;
- Vei învăța că ești responsabil cu și pentru echipa ta;
- Vei învăța să asculți activ, chiar empatic echipa ta, pentru ca ei să învețe același lucru;
- Vei învăța să dai feedback, iar echipa ta va face același lucru;
- Vei învăța să ai încredere și să îți creditezi astfel echipa, în fața clienților externi;
- Vei învăța să culegi roadele împreună cu echipa ta.
Cui se adresează Seminarul „O altă abordare pentru Customer Care?”
- Managerilor de echipe de Customer Care;
- Managerilor de Resurse Umane;
- Customer-entuziaștilor;
- Persoanelor cu impact sau active în Customer Care.
Trainer Seminar O alta abordare pentru Customer Care – Olga Tomodan
Pe parcursul carierei mele, cel mai mult am rezonat cu Customer Service-ul si Customer Care-ul, indiferent dacă a fost vorba de logistică, servicii financiare sau vânzări FMGC, cu clienți interni sau externi. Relațiile pe care le-am dezvoltat cu clienții au avut loc prin intermediul telefonului, emailului, faxului, și evident, față-în-față. Ca profesionist de Customer Service am participat la cursuri de Customer Care, Calitate in Customer Care, Gestionarea situațiilor tensionate, NLP Practitioner, Vânzări, Project Management și HR Management.
Experiență:
- 2000-2002 – Coordonator Departament Transport International IMI Transport SRL – am avut prilejul să conduc echipă de 20 de persoane și totodată să fac Customer Care la nivel internațional, provocare majoră datorită diferențelor de cultură, limbă, obiceiuri etc.
- 2002 –2005 – Coordonator Departament Transport în cadrul unei firme de Spediții – brokeraj între beneficiari și transportatori. Customer Care la nivel internațional, derulat EXCLUSIV prin intermediul telefonului. A fost una din perioadele care mi-au plăcut prin diversitate, provocare, situații limită, schimbări bruște, situații cărora le-am făcut față cu brio.
- 2005-2011 – Consilier/Manager Bancar, front office Customer Care – perioadă în care am învățat să ascult, să înțeleg, să iubesc oamenii și să îi însoțesc pe drumul spre responsabilitate financiară și spre materializarea anumitor vise. A fost minunat să deschidem o șampanie când 2 oameni au intrat în posesia casei, mașinii, au reușit să își redobândească sănătatea…etc
- 2011-2015 – Director Vânzări în domeniul dispozitivelor medicale. Customer Care cu persoane juridice si fizice, perioadă de impact asupra carierei mele de Customer Care, având în vedere că parte din pacienți erau bolnavi cronici, poate chiar incurabili. Este uimitor să înțelegi că nevoia cea mai importantă și cea mai neglijată a omului este SĂNĂTATEA. Am primit respectul și aprecierea lor, acest lucru m-a determinat să îmi doresc să ”entuziasmez” și alte persoane care lucrează în Customer Care.
Formare:
- Licență în Factoring, Moneda si Credit, Asigurări –FABBV –ASE Bucuresti;
- Certificare AUNLP –practician NLP;
- Certificare ca Formator, certificat de ANC, Ministerul Educației și Ministerul Muncii;
- Certificare ca Manager Vânzări; certificat de ANC, Ministerul Educației și Ministerul Muncii.
Detalii administrative:
- Data: 07 Aprilie, vineri
- Interval orar: 18.00 – 20.00
- Loc desfășurare: Extreme Training, str. Ernest Juvara, nr. 18, etaj 4, sector 6, București
- Acces: participarea este gratuită
[wpicon lib=ft type=icon-frown color=#dd3333 size=xl align=alignleft]
LOCURILE LA ACEST SEMINAR S-AU OCUPAT. Pentru mai multe detalii referitoare la activitățile noastre sau alte workshopuri gratuite pe care le vom organiza, abonează-te să primești notificări de la pagina noastră de Facebook prin click aici (dai like la pagină, iar apoi dă click pe Urmărește si bifează √Mai întâi).