Clientul întreabă, reprezentantul relații clienți răspunde – când, cum, ce, de ce și unde?
Seminar Customer Service oferă informații legate de Departamentul Customer Service (echipa Relații clienți sau echipa de suport Relații clienți) – este unul dintre cei mai importanți jucători în orice parteneriat stabilit între clientul final și compania/firma ale cărei servicii sau produse au fost achiziționate de către acesta. Ritmul rapid în care ne-am obișnuit să răspundem solicitărilor zilnice, lasă prea puțin timp pentru citirea unor manuale de utilizare, a unor liste de setări sau a altor detalii aparent complicate sau chiar pentru unele achiziții făcute de noi înșine direct din magazin.
Și atunci apelăm la ajutorul echipei de Relații clienți, pentru deslușirea unor informații necunoscute din facturi emise, facem reclamații, solicităm asistență în realizarea anumitor configurații tehnice, cerem lămuriri legate de sosire/livrare colete, scadențe rate și lista poate continua sau suntem sunați și angrenați într-un proces de vânzare prin telefon.
Principalele categorii de subiecte propuse:
- Cine formează echipa de suport clienți ? Cine sunt clienții?
- Relația client – Echipa de suport clienți. Clientul nostru, stăpânul nostru – mit sau adevăr.
- Tango la telefon – cum auzim și cum comunicăm.
Ce vei învăța dacă participi la acest seminar?
- Despre jocurile de putere dintre oameni,
- Despre arta de a cere și arta de a primi,
- Despre tonul care face muzica. Mai rock, mai clasică sau mai ușoară :).
Cui se adresează acest seminar?
- Reprezentanți Relații clienți, agenți activitate inbound/outbound,
- Echipe suport customer care/customer service.
Trainer Seminar Customer Service – CARMEN FLOREA
Carmen Florea are peste 13 ani experiență în domeniul vânzări și customer service, atât ca manager cât și ca reprezentant, în companii multinaționale cât și în firme locale. Este psiholog clinician sub supervizare și psihoterapeut în formare.
Educație și formare:
- UTM – Facultatea de Psihologie
- AHPCC – Formare in Terapie Cognitiv Comportamentala si Hipnoza
- SNSPA – Master în Comunicare și Relații Publice
- UPB – Facultatea de Chimie Industriala
- Certificare FORMATOR – participare la sesiuni de traininguri de vânzări, customer service, management al schimbării/management de criză, leadership, coaching, dezvoltare personală.
Detalii administrative:
Data: 26 Aprilie, miercuri
Interval orar: 18.00 – 20.00
Loc desfășurare: Extreme Training, str. Ernest Juvara, nr. 18, etaj 4, sector 6, București
Acces: participarea este gratuită, locul ți-l rezervi completând formularul de mai jos: