În cadrul seminarului “Cum îţi creşti afacerea cu ajutorul marketingului online” vei afla de ce marketingul online este un instrument puternic de business şi ce acţiuni sunt necesare pentru a obţine rezultatele dorite, de la vizibilitate extinsă până la noi clienţi.
Evoluţia tehnologiei schimbă constant comportamentul consumatorilor, mediile online şi mobile devin din ce în ce mai utilizate, astfel că adaptarea modului de comunicare şi interacţionare cu audienţa este esenţială pentru orice business.
Consumatorii nu mai vor doar produse şi servicii care să le satisfacă anumite nevoi, vor ca brandurile să le înţeleagă dorinţele şi aspiraţiile, să le ofere experienţe placute şi să fie alături de ei atunci când au nevoie – pe scurt, să le fie parteneri, nu doar furnizori.
Câteva dintre avantajele importante ale marketingului online ce vor fi discutate în cadrul seminarului:
[step_graphics style=”4″ color=”#382f2f”][step style=”4″ text=”1″ headline=”Targetare bună a audienţei;”][/step][step style=”4″ text=”2″ headline=”Costuri semnificativ mai mici ca în cazul mijloacelor tradiţionale de marketing;”][/step][step style=”4″ text=”3″ headline=”Control asupra bugetelor;”][/step][step style=”4″ text=”4″ headline=”Măsurabilitate;”][/step][step style=”4″ text=”5″ headline=”Posibilitate de optimizare continuă atât la nivel de rezultate, cât şi de investiţii;”][/step][step style=”4″ text=”6″ headline=”Obţinerea de lead-uri şi clienţi pe termen scurt, mediu şi lung.”][/step][/step_graphics]
Pentru o înţelegere şi mai bună a eficienţei şi necesităţii utilizării marketingului online, sunt prezentate două perspective asupra mediului online, cea a consumatorului şi cea a brandului.
[divider style=”11″]
Cui se adresează seminarul Marketing Online:
Seminarul se adresează în special antreprenorilor, celor care au afaceri mici şi mijlocii şi vor să afle cum să abordeze marketingul online într-un mod profitabil pentru business, precum şi tinerilor interesaţi de o carieră în marketing online.
[divider style=”11″]
Structura seminar Marketing Online :
[step_graphics style=”4″ color=”#382f2f”][step style=”4″ text=”1″ headline=”Perspectiva consumatorului:”][/step][/step_graphics]
-
Exemplificare călătorie consumator în mediul online;
-
Punctele de interacţiune cu brandul.
[step_graphics style=”4″ color=”#382f2f”][step style=”4″ text=”2″ headline=”Perspectiva antreprenorului:”][/step][/step_graphics]
-
Stabilirea profilului audienţei şi de ce acest pas este important;
-
Tipuri de obiective care se pot îndeplini cu ajutorul marketingului online;
-
Alegerea canalelor online potrivite, conform cu punctele de interacţiune cu consumatorul;
-
Tactici online potrivite în funcție de obiective şi tip de business B2B sau B2C;
-
Ce înseamnă optimizarea acţiunilor de marketing online şi importanţa majoră a acestora pentru îndeplinirea obiectivelor urmărite;
-
Măsurarea rezultatelor: indicatorii principali de performanţă de urmărit în funcţie de obiective.
[divider style=”11″]
Ce vor obţine participanţii în urma participării la Seminar Marketing Online:
-
Vor afla de ce adaptarea la vremuri şi la comportamentul consumatorilor este o condiţie pentru supravieţuirea businessului;
-
Vor afla de ce marketingul online este un instrument important pentru business şi cum îl pot folosi în mod profitabil;
-
Cum să aleaga canalele online potrivite afacerii lor;
-
Ce tactici de marketing online se potrivesc tipurilor de obiective;
-
Cum să măsoare rezultatele şi care sunt cei mai importanţi indicatori de performanţă, tot în funcţie de obiective.
[divider style=”11″]
Trainer Seminar Marketing Online – Ana Bucuroiu
“Marketingul online este un instrument puternic de business, de multe ori subevaluat din lipsa înţelegerii modului de funcţionare sau din cauza unei utilizări anterioare ineficiente, neoptimizate. Din acest motiv, din perspectiva marketerului, consider că este obligatoriu ca educarea clientului să meargă în paralel cu celelalte acţiuni.”
Ana este consultant marketing online, specialist certificat Google Adwords şi trainer certificat ANC. Misiunea ei este să ajute business-urile: să înţeleagă modul în care pot folosi marketingul online pentru îndeplinirea obiectivelor, să-şi crească vizibilitatea în mediul online, să obţină lead-uri şi să-şi îmbunătaţească constant indicatorii de performanţă urmăriţi. Cuvintele cheie pe care le foloseşte în activitatea zilnică: obiective, optimizări, conversii şi ROI.
A participat ca speaker la evenimente de profil, precum Lumea SEO PPC, Internet & Mobile World, a susţinut workshopuri interne şi externe de marketing online pentru diferite branduri, precum şi pentru studenţi.
[divider style=”11″]
Detalii administrative
[bullet_block large_icon=”63.png” width=”” alignment=”center”]
- Data: 8 aprilie, miercuri[/bullet_block]
[bullet_block large_icon=”62.png” width=”” alignment=”center”]
- Interval orar: 18.00-20.00[/bullet_block]
[bullet_block style=”size-16″ small_icon=”80.png” width=”” alignment=”center”]
- Loc desfășurare: Str. Ernest Juvara, nr. 18, etaj 1, sector 6, București (sediul Extreme Training)[/bullet_block]
[bullet_block style=”size-16″ small_icon=”40.png” width=”” alignment=”center”]
- Acces: participarea este gratuită[/bullet_block]
[divider style=”11″]
Înscriere la Seminar Marketing Online:
[feature_box style=”33″ title=”Locurile la acest curs au fost ocupate în totalitate. Vă mulțumim și vă așteptăm cu drag la următoarele evenimente.” alignment=”center”]
Vă oferim gratuit e-bookul Strategii de Marketing și Vânzări pe care îl puteți descărca gratuit prin clic aici, înscriindu-vă, totodată, la Newsletter-ul Extreme Training prin care vă ținem la curent cu ultimele noutăți și traininguri.[/feature_box]