CURS MANAGEMENT
MBA Essentials
Iași
Curs Acreditat
Cursul este acreditat de Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC). Diploma obținută este recunoscută la nivel național și european.
MBA Essentials
În acest curs sunt acoperite conceptele esențiale predate în MBA-urile de lungă durată:: creșterea afacerii, optimizarea proceselor, conducerea oamenilor, etc
Instrumente
Pentru fiecare modul vei primi suport de curs și fișe tipizate. Acest curs are un pronunțat caracter practic.
Cui este destinat acest curs de Management?
Aspiranți MBA
Celor care au în plan să facă în viitor un MBA , însă în acest moment doresc să înțeleagă esența instrumentelor de management într-un cadru intensiv și condensat.
Managerilor
Indiferent de poziția ierarhică pe care o au în cadrul organizației, dar care doresc să își dezvolte abilitățile manageriale într-un mod pragmatic.
Antreprenorilor
Indiferent de domeniul de activitate și de mărimea companiei care doresc să se asigure că direcția afacerii lor este cea corectă.
Viitorilor Manageri
Specialiștilor din diferite domenii care vor să conștientizeze care este potențialul lor de manageri și care doresc să acceseze o poziție de management.
Vizionarilor
Tuturor celor care doresc să dobândească abilitatea de a gândi strategic într-un mediu organizațional.
Detalii Administrative CURS MANAGEMENT
Durată curs
5 zile (9.00-17.00)
Perioadă desfășurare
21-25 Februarie 2018
Localitate desfășurare
Iași
Certificare Curs
Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC)
Valoare investiție
990 lei (Prețul este redus de la 1500 lei pentru înscrierile și plățile efectuate până la data de 12 februarie)
Condiții Participare
Studii superioare finalizate cu examen de licență
Trainer Curs
Irina Lupașcu
Rezervari locuri și detalii
online pe această pagină sau telefonic (0726005555)
STRUCTURĂ CURS Management
-MBA Essentials-
10 module
5 zile intensive
Curs complet
Curs Practic
Acesta curs este un curs gândit după modelul MBA-urile de lungă durată. Te sfătuitm oricând să urmezi și un MBA de lungă durată. Până atunci însă îți propunem acest curs ca și Essential MBA / Mini MBA /Short MBA.
Acest curs acoperă teoria și practica fundamentală și esențială în Managementul Afacerilor după cum vei observa mai jos în tematica desfășurată.
MODUL 1
Fundamentele Managementului
Un manager, trebuie să aibă capacitatea și cunoștințele pentru a înțelege aspectele multiple ale conducerii unei afaceri sau a unui departament, precum și capacitatea de a păși înapoi și de a vedea imaginea de ansamblu.
În acest modul se oferă esența conducerii manageriale prin prisma elementelor importante pe care un manager trebuie să le cunoască.
- Proiectarea structurii organizaționale
- Înțelegerea termenilor financiari
- Găsirea și recrutarea oamenilor potriviți
- Vocea clientului și lanțul valoric
- Activitatea de Marketing și Vânzare
- Planificarea Strategică
- Stabilirea și atingerea obiectivelor
- Management Financiar
MODUL 2
Balanced Scorecard Basics
În ultimele câteva decenii, organizațiile au ajuns să realizeze că succesul nu poate fi măsurat doar în bani . Acest lucru înseamnă că avem nevoie de un instrument nou care să ne ajute să măsuram această definiție extinsă a succesului.
Instrumentul Balanced Scorecard și componentele aferente vor ajuta organizația să identifice, să documenteze, să planifice și să execute o misiune strategică echilibrată. De asemenea, va ajuta organizația să evalueze și să își revizuiască execuția strategică.
- Înțelegerea Balanced Scorecard
- Prezentare generală a procesului Balanced Scorecard
- Înțelegerea misiunii organizaționale, a viziunii și a valorilor
- Construirea planurilor și proceselor
- Construirea echipelor Balanced Scorecard
MODUL 3
Leadership – conducerea oamenilor
Acesta modul este conceput pentru a vă ajuta să vă creați și să îndepliniți cele mai bune performanțe și să -i inspirați pe alții să facă lucruri extraordinare, vă ajutați să îi ghidați pe alții să facă lucruri extraordinare.
În esență leadershipului, conducerea înseamnă să stabilești obiective, să luminezi o cale și să-i convingi pe ceilalți să urmeze. Dar responsabilitatea implică mult mai mult. Liderii trebuie să-și transmită mesajul într-un mod care să inspire, să profite din plin de timpul limitat și să construiască drumuri către resurse prețioase. Ei trebuie să managerieze conflicte sau să-și crească profesionalismul echipei și să alinieze ambițiile echipei cu nevoile organizației.
Ce face un lider remarcabil? Are ceva de a face cu caracteristicile interioare, cum ar fi încrederea și concentrarea? Este vorba mai mult despre prezența exterioară, inclusiv farmecul și compasiunea? Sau este vorba de abilitatea de a crea o viziune și de ai face pe alții să se angajeze?
Răspunsul este DA la toate întrebările de mai sus. Prin acceptarea provocării de a conduce, vă dați seama că singurele limite sunt cele pe care le puneți pe voi înșivă.
- Despre organizația care învață
- Dobândirea măiestriei personale
- Realizarea unei viziuni comune
- Stiluri de Leadership
- Practici de Leadership
- Construirea încrederii
- Managementul timpului
- Influențarea Pozitivă a oamenilor
- Gestionarea relațiilor
- Delegarea Corectă
- Tehnici de Feedback
- Managementul întâlnirilor și al ședințelor
MODUL 4
Managementul performanței
- Instrumente pentru a ajuta angajații să-și stabilească obiectivele.
- Un model în trei pași care va ajuta să pregătiți angajații pentru performanțe de vârf, să-și acționeze motivația interioară și să-și evalueze aptitudinile.
- Instrumente și tehnici motivaționale.
- Metode și abilități de coaching.
MODUL 5
Managementul Schimbării
- Ce este schimbarea?
- Ciclul schimbărilor
- Rezistența la schimbare
- Managerierea schimbării
- Adaptarea la schimbare
- Strategii pentru abordarea furiei oamenilor rezistenți la schimbare
- Gestionarea stresului generat de schimbare
MODUL 6
Managementul proceselor de business
Gestiunea proceselor de afaceri sprijină organizațiile să utilizeze procesele pentru a-și atinge obiectivele și pentru a avea succes. Odată ce procesele sunt implementate, acestea trebuie monitorizate, evaluate și optimizate pentru a se asigura că aceștia încă îndeplinesc obiectivele pe care au fost proiectate să le realizeze.
O afacere care își poate gestiona cu succes procesele este capabilă să mențină un avantaj competitiv, sporind în același timp productivitatea, eficiența și costurile în scădere.
- Definirea managementului proceselor de business și a conceptelor aferente
- Dezvoltarea unei viziune care să ghideze îmbunătățirea procesului
- Proiectarea și îmbunătățirea un proces existent utilizând ciclul de viață al procesului de business
- Construirea unei hărți a proceselor
- Implementarea și monitorizarea modificărilor procesului
- Metode Lean și Six Sigma care pot ajuta la gestionarea și îmbunătățirea proceselor
- Instrumente și tehnici pentru a elimina erorilor și pierderilor
MODUL 7
Îmbunătățirea procesului cu Gap Analysis
- Ce este Analiza Gap?
- Procesul de analiză a pierderilor
- Instrumente de suport
- Crearea unui raport de analiză GAP
MODUL 8
Îmbunătățirea proceselor cu ajutorul LEAN
- Înțelegerea Lean
- Sistemul de producție Toyota
- Cele cinci concepte de îmbunătățire critică
- Înțelegerea valorii cu modelul Kano
- Tipuri de pierderi
- Crearea unei întreprinderi Lean (20 de chei)
- PDSA, 5W-2H, Genchi Genbutsu, Gemba și 5S.
- Proiecte Kaizen
- PDSA, 5W-2H, Genchi Genbutsu, Gemba și 5S.
- Colectarea și cartografierea datelor (diagrame de flux, diagrame Ishikawa, diagrame SIPOC și hărți de flux de valori)
MODUL 9
Rezolvarea problemelor și luarea deciziilor
Luăm decizii și rezolvăm problemele în mod continuu. Începem să luăm decizii înainte să ieșim din pat (trebuie să mă ridic acum sau nu?). Uneori, vom lua până la 50 de decizii până la plecarea noastră la muncă. În ciuda tuturor deciziilor naturale care se desfășoară și a rezolvării problemelor, unele persoane sunt foarte inconfortabile în ceea ce privește luarea deciziilor. Este posibil să cunoașteți pe cineva care are dificultăți în luarea deciziilor cu privire la ceea ce trebuie să mănânce, fără a lua în seamă lupta internă pe care o duc pentru a lua decizii importante la locul de muncă.
De asemenea, probabil că toți ne-am uitat la o soluție la ceva și am spus: „M-aș fi gândit la asta”. Cheia pentru găsirea de soluții creative nu este doar creativitate, deși acest lucru va ajuta cu siguranță. Răspunsul se bazează pe abilitatea noastră de a identifica opțiuni, de a le cerceta și de a pune lucrurile împreună într-un mod care să funcționeze. Având un proces de a lucra prin intermediul poate lua anxietate din rezolvarea problemelor și de a lua decizii mai ușor și mai bine.
- Luarea deciziilor
- Rezolvarea problemelor
- Modelul de rezolvare a problemelor
- 7 instrumente fundamentale de luare a deciziilor
- Rezolvarea problemelor în afaceri
- Luarea deciziilor bune de grup
- Analizarea și selectarea soluțiilor
MODUL 10
Managementul riscurilor
Gestionarea riscurilor a reprezentat de multă vreme o parte esențială a managementului și a devenit, de asemenea, o parte tot mai importantă a celor mai bune practici organizaționale. Companiile și-au dat seama că gestionarea eficientă a riscurilor nu numai că poate reduce impactul negativ al crizelor; acesta poate oferi beneficii reale și economii de costuri.
Cadrul de gestionare a riscurilor furnizat în acest modul este suficient de flexibil pentru orice organizație. Puteți să-l aplicați unui singur proiect, unui departament sau să îl utilizați ca bază pentru un program de management al riscului la nivel de companie
- Definirea managementului riscurilor și riscurilor
- Două modele-cheie de gestionare a riscurilor: COSO ERM și standardul de management al riscului ISO 31000
- Activitatea de gestionare a riscurilor (7R și 4T)
- Elaborarea și completarea unei evaluări de bază a riscurilor
- Răspunsul la riscuri
Trainer curs Management - Irina Lupascu
Irina are peste 6 ani experiență în top management
Vei beneficia de experiența lui Irinei de peste 10 ani în business
A livrat peste 1000 zile de training de-a lungul carierei sale.
Mai mult de 3000 de oameni au întâlnit-o pe Irina în cadrul cursurilor.
Certificări
- Training Autorizat ANC
PÂNĂ ACUM, PESTE 1000 de companii au avut încredere în EXTREME TRAINING
Ce bonusuri primești?
Curs Maketing Online
Valoare Bonus: 98 E
Markeding Academy este un program online (video curs) creat de Marian Rujoiu la care ai acces imediat ce achiți taxa integrală pentru cursul de management.
Din program vei afla cum să te faci vizibil, cum să devii cunoscut și respectat în domeniul tău fie că ești companie, fie că ești expert, astfel încât la final să vinzi și să generezi sănătate financiară și confort. Detalii Marketing Academy prin click aici!
Certificare Curs Management
Cu toate că miza acestui curs nu este certificarea, ci instruirea în management, luând în calcul și aspectele legale, participanții vor primi la sfârșitul cursului, urmare a unui examen, două certificate și două suplimente descriptive, după cum urmează (click pe fiecare pentru vizualizare)
Certificat de absolvire pentru ocupația de Manager (cod COR 112029). Obținerea certificării le dă dreptul legal absolvenților de a practica meseria de Manager. Certificatul este eliberat sub egida Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice și Ministerului Muncii. Valabil în raport cu ITM, înființare PFA, cu eventuali angajatori, în proiecte, etc.
Certificatul de absolvire este însoțit şi de suplimentul descriptiv , conform modelului. Pentru susținerea examenului, participanții trebuie să aibă studiile superioare finalizate. În suplimentul descriptiv pentru ocupația de Manager sunt înscrise competențele dobândite, urmare a finalizării cursului și obținerii certificării. Aceste competențe pot să difere de la furnizor la furnizor, în funcție de felul cum a fost autorizat cursul. În cazul nostru avem incluse toate competențele esențiale.
Suplimentul Europass la Certificatul profesional, parte a Portofoliului Europass, este util pentru cei care doresc să urmeze cursuri (de specializare, calificare, recalificare) sau pentru angajare (mai ales când e vorba de o instituție de educație/ formare sau de un angajator dintr-o altă țară europeană) și trebuie să prezinte documente cu privire la educația/ formarea anterioară. Acest supliment Europass se eliberează odată cu suplimentul descriptiv.
Certificat de participare eliberat de Extreme Training conform modelului. Certificatul are valabilitate juridică în raport cu eventualii angajatori, terți, acestea reprezentând în sine un punct în plus în CV-ul dumneavoastră. Totodată, acest certificat dovedeşte intenţia dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare în domeniul managementului proiectelor, cumulat cu faptul că este emis sub egida unui brand de prestigiu, Extreme Training.
Despre examenul de certificare
Acest curs este acreditat de ANC/ fost CNFPA să ofere sub egida MEN si MMFPSPV certificare pentru ocupația Manager.
Examenul de certificare constă într-o probă teoretică (teste grilă) și o probă practică (aleasă din tematica trainingului). Comisia va fi una mixtă formată din reprezentanți ANC (Autoritatea Naţională pentru Calificări) și Soft Skills Training. Datorită metodelor de lucru utilizate pe toată perioada de desfășurare a cursului, până acum, rata de promovabilitate a participanților a fost de 100%.
Eliberarea diplomelor, în mod obișnuit, se face într-un termen de maxim 30-60 de zile de la finalizarea cursului. Prin excepție, din motive independente de noi, emiterea diplomelor poate depăși termenul estimat din motive care sunt strict sub controlul ANC-ului (ANC nu eliberează tipizatele în termen util). Eventuala întârziere nu afectează participanții în niciun fel pentru că se eliberează o adeverință cu valoare juridică conformă diplomei acreditate și ține loc de diplomă până la emiterea acesteia. Începând cu data de 1 ianuarie 2010, pentru a fi autorizaţi, furnizorii de formare profesională trebuie să facă dovada că realizează programele de formare profesională cu formatori care au pregătirea pedagogică specifică formării profesionale a adulţilor şi pregătirea de specialitate corespunzătoare programei de pregătire.” (art. 23, alin. 1 din OG 129/2000)
Informații Administrative Curs Management Iași
Mai jos, veți găsi informații despre: program, acte necesare, locul desfășurării, ce include taxa de participare, înscrieri, plăți, facturare, modalități de plată și discounturi:
Program desfășurare
Program desfășurare curs Manager
- Miercuri, 21 Februarie, 17.30-20.00
- Joi, 22 Februarie, 9.00-17.00
- Vineri, 23 Februarie, 9.00-17.00
- Sâmbătă, 24 Februarie, 9.00-17.00
- Duminică, 25 Februarie, 9.00-17.00
Opțiuni date și orașe pentru Cursul de Management
Acte necesare
Actele necesare pentru a putea participa la examenul de acreditare (curs Management, ocupația Manager):
Actele de mai jos trebuie aduse în prima zi a cursului. Extreme Training nu va reține niciun act în original. După confruntare se returnează originalele.
- cartea de identitate (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
- certificat de căsătorie (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
- certificat de naștere / în cazul schimbării numelui de familie (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
- ultimul act de studii : minim studii superioare finalizate cu examen de licență (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
Ce include taxa de participare
Ce include taxa de participare Curs Management?
În taxa de participare sunt incluse toate materiale logistice necesare unei bune desfășurări a cursului de management, după cum urmează:
activitatea de training
fise de lucru/ chestionare
rechizite curs: mapă, pix, caiet
activitatea de training
certificat nominal de participare
2 coffee break în fiecare zi
O experiență plăcută și utilă
networking
diploma acreditată ANC (fost CNFPA)
răspunsuri la întrebările tale pe email timp de 60 de zile
susținerea examenului final de certificare ANC;
Înscriere
Înscriere Curs Manager
Rezervarea de locuri la cursuri management se face alegând una din cele 3 modalități: online, telefonic sau pe email
Înscriere Online
Online durează mai puțin, iar în acest fel datele pe care le introduceți sunt 100% corecte. Trebuie doar să apăsați butonul “Înscrie-te acum” din această pagină și urmăriți instrucțiunile.
Înscriere Telefonică
În cazul în care aveți nelămuriri pe parcursul rezervării online a locului sau doriți să efectuați o înscriere telefonică sunați la 0314252534 sau 0726005555 – Roxana Cozma
Înscriere pe email
Înscrierea la acest curs se poate face și dacă ne trimiteți un email la info@traininguri.ro în care să ne furnizați următoarele informații: 1. cursul dorit, 2. orasul desfășurării, 3. datele de facturare, 4. numele complet al participantului/participantilor, inclusiv adresă, email, telefon si CNP( necesare pentru emiterea certificatului acreditat)
Plata și facturare
Facturare și modalități de plată
Această formulă online de înscriere are avantajul că vă transmite automat factura proformă pe e-mail. Întrucât factura este generată în mod automat, este posibil ca unele servere să considere e-mailul primit de la noi un SPAM. Așadar, vă rugăm să verificați și folderul numit Bulk sau Spam în cazul în care nu găsiți factura proformă în Inbox.
Printaţi apoi factura primită , fie folosind opțiunea print a browserului dumneavoastră, fie salvați factura în calculator și apoi o printați.
Variantele de plată sunt următoarele:
Varianta 1 - online la finalizarea înscrierii
În ultimul pas al înscrierii aveți opțiunea să alegeți cum doriți să plătiți. Puteți achita online cu cardul alegând opțiunea de plată cu cardul. Plata se va face prin intermediul Mobilpay.
Varianta 2 - mergeți la banca
Varianta 1- Puteți achita factura proformă prmită la orice sucursală BCR din București sau din țară. (vă atenționăm că trebuie să aveți la dumneavoastră buletinul și o copie tipărită a facturii proforme)
Varianta 3 - numerar sau card la sediul nostru
Puteți achita cu cardul sau numerar la sediul Extreme Training (Str. Dr. Ernest Juvara nr. 18, et. 1, București sector 6).
Varianta 4 - ordin de plată sau internet banking
Taxa de participare se poate achita și prin ordin de plată sau internet banking fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică.
În factura proformă primită pe e-mail veți avea toate datele și instrucțiunile de plată, indiferent cum alegeți să faceți plata, fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică, inclusiv numele cursurilor alese și perioadele de desfășurare.
Factura se poate achita și în două rate (prima jumătate-în termen de 7 zile de la emiterea facturii proforme, iar cealaltă jumătate-cu cel târziu 7 zile înainte de începerea trainingului). Posesorii de Card AVANTAJ pot plăti cursul în maxim 10 rate la Sediul Extreme Training, dobânda fiind 0%. Important: trebuie să vă încadrați în termenul de plată până la care este valabilă reducerea!
Factura fiscală o primiți pe e-mail după efectuarea plății . Conform legii, și factura fiscală primită online are valoare legală. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă, la curs, sau o puteți ridica de la sediul Extreme Training.
Vrei să venim în compania ta?
Indiferent de mărimea companiei, Extreme Training oferă soluții complete și customizate în următoarele domenii principale: Management, Vânzări și Eficientizare.
Cursul de management sau un alt curs similar poate fi organizat în compania ta și poate fi adaptat nevoilor companiei atunci când numărul de persoane este minim 6.
Pentru informații suplimentare trimiteți un email la adresa business@traininguri.ro sau sunați la telefon 0737511511 / 0314252534
Alte cursuri similare care te-ar putea interesa
- Curs Coaching (detalii prin click aici)
- Curs Managementul Vânzărilor (detalii prin click aici)
- Curs Leadership (detalii prin click aici)
- Curs Manager Resurse Umane (detalii prin click aici)
- Curs Manager de Proiect (detalii prin click aici)
- Curs Excel (detalii prin click aici)
- Curs NLP Practitioner (detalii prin click aici)