- grupă în formare
- Cluj napoca
Training VÂNZĂRI cluj Napoca
cu Valentin Manea
Vânzarea începe atunci când posibilul client spune: Nu, nu mă interesează, nu am nevoie, nu am timp sau nu am bani.
Acesta este un curs practic, interactiv, cu soluții concrete la probleme, profesionist, rezultate cuantificabile într-o rată crescută a profitului. Vânzarea în vremurile actuale se face diferit. Multe dintre vechile tehnici nu mai funcționează, acum vânzarea este știința în care îi permiți clientului să cumpere.
Acest curs este gândit să acopere activitatea de vânzări fie că aceasta se desfășoară la telefon, fie față în față.
Ce vor învăța participanții urmând acest training de vânzări?
- cum să-și planifice inteligent activitatea de vânzare
- cum să-și pregătească vizitele de vânzare/ telefoanele de vânzare
- cum să deschidă vizitele de vânzare/apelurile telefonice într-un mod profesionist
- cum să descopere nevoile reale ale clientului
- cum să gestioneze eficient și persuasiv conversația de vânzări
- cum să răspundă obiecțiilor ridicate de client asfel încât să crească șansele vânzării
- cum să închidă vânzarea (în față, la telefon, în scris)
- cum să accelereze vânzările înțelegând cum funcționează acum pâlnia vânzărilor
- cum să găsească noi clienți folosind surse moderne de prospectare
- cum să-și crească eficiența în vânzări
Detalii Administrative Training Vânzări
Durată training vânzări
180 ore
grupă în formare
Cluj Napoca
Certificare Curs
Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC)
Valoare investiție
1290 lei (prețul este redus de la 1500 lei)
Studii medii finalizate cu examen de bacalaureat și achitarea taxei de participare
Valentin Manea
Rezervari locuri și detalii
online pe această pagină sau telefonic (0726005555)
Opțiuni date și orașe pentru Curs Vanzari
Acum ești în pagina cursului Vanzari Cluj-Napoca. Dacă ești interesat de alte date sau alte orașe vezi opțiunile de mai jos:
STRUCTURĂ TRAINING VÂNZĂRI CLUJ NAPOCA
SeSIUNEa 1
Planificarea activității de vânzare
- Definirea obiectivelor de vânzări și a targetelor
- Definirea activităților de prospectare
- Planificarea pe zile a activităților de vânzare
- Planificarea strategică pentru mai multe vânzări
- Optimizarea timpului și creșterea eficienței
SeSIUNEa 2
Pregătirea vânzării
- Setarea corectă a obiectivului în funcție de stadiul clientului
- Sintetizarea informațiilor esențiale despre client
- Setarea corectă a obiectivului în funcție de stadiul clientului
- Clarificarea unor întrebări la care dorește să afle răspunsul în timpul vizitei/ coversanției telefonice
- Construirea mesajelor cheie pe care urmează să le transmită în timpul vizitei/ apelului telefonic
- Identificarea posibilelor obstacole și soluții la acestea
SeSIUNEa 3
Deschiderea unei întâlniri de vânzare/ telefon de vânzare
- Întâmpinarea clientului într-un mod remarcabil
- Deschiderea apelului Telefonic într-un mod remarcabil
- Declanșarea interesului clientului
- Obținerea acordului clientului
- Ținută și atitudine în deschiderea vizitei/ apelului telefonic
- Particularități B2B vs B2C și H2H (Human to Human)
- Tipologii de clienți și modalități de abordare
SeSIUNEa 4
- Ascultarea clientului
- Formularea inteligentă a întrebărilor (Cadru, Probleme și Intenții)
- Preluarea elegantă a conversației
- Identificarea criteriilor de achiziție ale clientului
- Introducerea de elemente competitive în criteriile de achiziție
- Identificarea ULD (unității de luare a deciziilor)
- Sintetizarea informațiilor culese și concluzii parțiale
SeSIUNEa 5
- Descoperirea ierarhiei de luare a deciziilor clientului și influențarea acesteia
- Prezentarea soluției în termeni de Avantaje și Beneficii (CAB)
- Prezentarea soluției ca valoare
- Modalități de a prezenta prețul
- Comportamentul care duce către închiderea vânzării
- Axa emoțională a conversației în vânzări
- Declanșarea încrederii (în soluția propusă, în companie și în reprezentantul de vânzări)
- Obținerea angajamentului clientului
SeSIUNEa 6
Contracararea obiecțiilor
- Identificarea corectă a obiecțiilor prezentate de client
- Identificarea obiecțiilor ascunse
- Clarificarea obiecțiilor
- Răspunsul profesionist la obiecții
- Eliminarea îndoielilor clientului
- Transformarea obiecțiilor în avantaje
SeSIUNEa 7
Închiderea vânzării
- Pașii de închidere a vânzării
- Tehnici de închidere a vânzării în cadrul discuției de vânzări
- Tehnici de închidere a vânzării prin follow – up profesionist
- Elementele cheie ale unei oferte de vânzare scrise
- Închiderea vânzărilor prin comunicarea scrisă
SeSIUNEa 8
- Administrarea reclamațiilor
- Activități de merchandising
- Fidelizarea clienților și loializarea lor
- Întărirea relațiilor
- Obținerea de referințe și recomandări
SeSIUNEa 9
Pâlnia vânzărilor
- Ce este pâlnia vânzărilor și de ce este important să cunoaștem cum s-a schimbat pâlnia în zilele noastre?
- Care sunt stadiile actuale ale pâlniei Alfa?
- Care este abordarea corectă în funcție de stadiul în care se află clientul?
- Analiza ratelor de închidere/conversie
- Folosirea unui CRM pentru accelerarea vânzărilor
- Strategii pentru a obține mai ușor plata
SeSIUNEa 10
- Identificarea caracteristicilor clienților actuali
- Folosirea surselor de prospectare
- Beneficiile prospectării
- Precalificarea potențialilor clienți
SeSIUNEa 11
- Rolul măsurătorilor și cum se fac acestea
- Analiza propriei productivități și eficiențe
- Calcularea resurselor raportat la rezultat
- Evaluarea pierderilor și a oportunităților ratate
- Folosirea eficientă a timpului
În ce situații este recomandat să fie urmat acest training?
În B2B, cât și în B2C atunci când se dorește creșterea vânzărilor, atunci când o companie înregistrează scăderi în vânzări, pentru menținerea cotei de piață, când concurența este mai convigătoare și clienții pleacă către ea. Acest curs în regim deschis este potrivit pentru companiile care doresc să instruiască un număr mai mic de persoane (1-5 persoane).
Nivelul cursului este Mediu-Avansat
Feedbackurile primite ne-au confirmat că poate fi parcurs și de începătorii care înțeleg întregul proces de vânzare, cât și de personalul cu experiență care își sistematizează cunoștințele și la care adaugă noi tehnici sau strategii de vânzări aflate în timpul cursului.
Vânzări produse sau servicii?
Cursul de vânzări, fiind unul aplicat, este potrivit personalului angajat în vânzări indiferent de ceea ce vând, produse sau servicii: birotică, legume, fructe, case, mașini, asigurări, servicii de consultanță, mezeluri, materiale de construcții, servicii web, băuturi alcoolice și non-alcoolice, servicii specifice etc.
A nu cunoaște cum să vinzi nu mai este o opțiune
Nu mai este o opțiune, cunoașterea de vânzări, a tehnicilor de închidere sau măiestria prezentării unui produs.
Când devine opțional a cunoaște sau nu aceste lucruri, un singur lucru să nu te mire: clienții nu vor cumpăra de la compania ta, vor cumpăra de la concurență.
Mai devreme sau mai târziu clienții cumpără.
Singura întrebare este de unde?
PÂNĂ ACUM, PESTE 1000 de companii au avut încredere în EXTREME TRAINING
Pentru succes total primești acces gratuit și la Sales Academy
- trainer: Marian Rujoiu
- număr module video: 30
- durata: 15 ore de video training
- 70 fișe de lucru printabile
- acces pentru totdeauna
Dacă vrei să achiziționezi acest program separat sau vrei să vezi detalii complete prin click aici.
În plus, te înscrii acum și primești acces la peste 15 ore de conținut video premium
Sales Academy este un program online cu acces imediat ce conține tehnici avansate de vânzare la care primești acces gratuit imediat ce înscrierea ta este finalizată:
Ce vei învăța urmărind Sales Academy:
- Cum să intri pe aceeași lungime de undă cu clienții?
- Cum să descoperi în mod inteligent nevoile reale ale clienților?
- Cum să prezinți oferta în mod convingător?
- Cum să declanșezi emoție în conversația de vânzări?
- Cum să răspunzi și să valorifici inteligent obiecțiile clienților?
- Cum să închizi vânzarea?
- Cum să inteprinzi acțiuni de follow-up?
- Cum să prospectezi și să atragi noi clienți?
- Cum să ai un comportament Relevant?
- Cum să folosești legile negocierii și tehnicile de negociere?
- Cum să poziționezi prețul crescând valoarea?
- Cum să redactezi oferte scrise care vând?
- Cum să declanșezi încrederea clienților pe termen lung?
- Care sunt particularitățile în vânzări: la telefon/față în față/b2b, b2c
- Reguli de bază și greșeli frecvente în vânzări
- Cum să oferi o strângere de mână memorabilă și cum să se așeze la masă?
- Cum să abordezi clienții dificili?
- Cum să abordezi clienții greu de convins?
- Cum să ofere discountul?
- Cum să-și creasca eficiența activității de vânzări?
TRAINER VALENTIN MANEA
Arii de expertiză Manea Valentin
- Management și Leadership
- Managementul echipelor şi al oamenilor
- Vânzări
- Influenţare şi negociere
- Customer care si customer service
- Formare de Formatori
- Comunicare Organizațională
- Managementul Conflictelor
- Teambuilding
”Încă de când am început să lucrez în mediul privat mi-a că am întâlnit oameni care au ştiut să înfluenţeze ceea ce se întâmplă în jurul lor. Am întâlnit oameni care au creat afaceri, oameni care au schimbat organizaţii sau oameni care au dezvoltat oameni. Îmi place să împărtăşesc aceste experienţe cu cei pe care-i am alături în sala de curs, astfel încât să aflăm, împreună, care sunt soluţiile, procesele sau oportunităţile care îi ajută să gestioneze mai bine echipele pe care le conduc” – Valentin Manea
email: valentin.manea@extreme-training.ro
Pe scurt despre Valentin Manea
Manea Valentin are 9 ani experiență în livrarea de cursuri
Valentin are o experiență de business de peste 14 de ani
Valentin Manea este senior trainer: peste 1700 de zile livrate
Peste 3600 de oameni au participat la cursurile susținute de Valentin Manea
A livrat peste 9000 de ore de training pentru echipe și one to one
Experiență Valentin Manea
Trainer – Extreme Training
Responsabil de conceperea şi promovarea programelor de formare, de crearea şi implementarea sesiunilor de follow-up; de colaborarea cu reprezentanții companiilor partenere pentru identificarea nevoilor individuale de instruire; de crearea suportului de curs în concordanță cu nevoile identificate; de evaluarea şi raportarea post-instruire.
Susținere sesiuni practice de instruire:
1. analiză de nevoi de training 2. design de curs 3. facilitare sesiuni la sală 4. on-the-job training 5. teambuilding
Coordonare și Dezvoltare
Valentin a coordonat implementarea și dezvoltarea aplicației online pentru dezvoltarea abilităţilor de vânzare consultativă ale agenţilor. De asemenea, a coordonat și activitatea echipelor de training și a creat programe de dezvoltare accelerată pentru potențialii succesori.
Vânzări și managementul vânzărilor
Valentin a coordonat echipe de vânzări, a vândut, s-a ocupat de motivarea angajaților, a făcut training și training on the job, a realizat în mod constant obiectivele de performanță, a crescut numărul de clienți și performanța în fiecare lună și a avut stabilitate de 90% în echipele de vânzări coordonate.
Manea Valentin este trainer cu experiență consistentă în sala de curs și cu mai mult de 10 ani experiență în vânzări și managementul echipelor de vânzări.
Acești ani i-au permis să experimenteze aspecte variate legate de vânzarea consultativă și de coordonarea echipelor de vânzări. De asemenea, sesiunile de instruire au fost dublate de instruire pe teren, fapt pentru care expertiza a căpătat în mod continuu și mai multă bază practică.
Sesiunile de curs susținute de Valentin Manea sunt presărate cu exemple din activitatea de zi cu zi, astfel încât pot surprinde foarte bine cum se aplică strategiile și tehnicile în viața reală. Experiența lui Valentin se întinde de la vânzarea consultativă până la managementul echipelor de vânzări, de la coaching la leadership sau de la customer service la teambuilding.
Certificare Training Vânzări Cluj Napoca
Cu toate că miza cursului de vânzări nu este certificarea, ci instruirea pentru a vinde mai mult în vremuri dificile, luând în calcul și aspectele legale, participanții vor primi la sfârșitul cursului, urmare a unui examen, două certificate și două suplimente descriptive, după cum urmează (click pe fiecare pentru vizualizare)
Certificat de absolvire pentru ocupația de Agent Vânzări (cod COR 332203). Obținerea certificării le dă dreptul legal absolvenților de a practica meseria de Agent Vânzări. Certificatul este eliberat sub egida Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice și Ministerului Muncii. Valabil în raport cu ITM, înființare PFA, cu eventuali angajatori, în proiecte, etc.
Certificatul de absolvire este însoțit şi de suplimentul descriptiv , conform modelului. Pentru susținerea examenului, participanții trebuie să aibă studiile medii finalizate. În suplimentul descriptiv pentru ocupația de Agent Vânzări sunt înscrise competențele dobândite, urmare a finalizării cursului și obținerii certificării. Aceste competențe pot să difere de la furnizor la furnizor, în funcție de felul cum a fost autorizat cursul. În cazul nostru avem incluse toate competențele esențiale.
Suplimentul Europass la Certificatul profesional, parte a Portofoliului Europass, este util pentru cei care doresc să urmeze cursuri (de specializare, calificare, recalificare) sau pentru angajare (mai ales când e vorba de o instituție de educație/ formare sau de un angajator dintr-o altă țară europeană) și trebuie să prezinte documente cu privire la educația/ formarea anterioară. Acest supliment Europass se eliberează odată cu suplimentul descriptiv.
Certificat de participare eliberat de Extreme Training conform modelului. Certificatul are valabilitate juridică în raport cu eventualii angajatori, terți, acestea reprezentând în sine un punct în plus în CV-ul dumneavoastră. Totodată, acest certificat dovedeşte intenţia dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare în domeniul vânzărilor, cumulat cu faptul că este emis sub egida unui brand de prestigiu, Extreme Training.
Despre examenul de certificare a cursului de vânzări din Cluj Napoca
Acest curs este acreditat de ANC/ fost CNFPA să ofere sub egida MEN si MMFPSPV certificare pentru ocupația Agent Vânzări. Ocupația de Agent vânzări este singura certificare posibilă conform legislației pentru personalul implicat în vânzări.
Examenul de certificare constă într-o probă teoretică (teste grilă) și o probă practică (aleasă din tematica trainingului). Comisia va fi una mixtă formată din reprezentanți ANC (Autoritatea Naţională pentru Calificări) și Soft Skills Training. Datorită metodelor de lucru utilizate pe toată perioada de desfășurare a cursului, până acum, rata de promovabilitate a participanților a fost de 100%.
Eliberarea diplomelor, în mod obișnuit, se face într-un termen de maxim 30-60 de zile de la finalizarea cursului. Prin excepție, din motive independente de noi, emiterea diplomelor poate depăși termenul estimat din motive care sunt strict sub controlul ANC-ului (ANC nu eliberează tipizatele în termen util). Eventuala întârziere nu afectează participanții în niciun fel pentru că se eliberează o adeverință cu valoare juridică conformă diplomei acreditate și ține loc de diplomă până la emiterea acesteia. Începând cu data de 1 ianuarie 2010, pentru a fi autorizaţi, furnizorii de formare profesională trebuie să facă dovada că realizează programele de formare profesională cu formatori care au pregătirea pedagogică specifică formării profesionale a adulţilor şi pregătirea de specialitate corespunzătoare programei de pregătire.” (art. 23, alin. 1 din OG 129/2000)
Informații Administrative Curs Vânzări Cluj Napoca
Mai jos, veți găsi informații despre: program, acte necesare, locul desfășurării, ce include taxa de participare, înscrieri, plăți, facturare, modalități de plată și discounturi pentru cursul de vânzări din Cluj Napoca:
Program desfășurare
Program desfășurare curs Vânzări Cluj Napoca
Locul desfășurării
Locul desfășurării trainingului de vânzări
Cursul de vânzări va avea loc în localitatea Cluj Napoca
Acte necesare
Actele necesare pentru a putea participa la examenul de acreditare
Actele de mai jos trebuie aduse în prima zi a cursului. Extreme Training nu va reține niciun act în original. După confruntare se returnează originalele.
- cartea de identitate (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
- certificat de căsătorie (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
- certificat de naștere / în cazul schimbării numelui de familie (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
- ultimul act de studii : minim studii medii finalizate cu examen de bacalaureat (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
Ce include taxa de participare
Ce include taxa de articipare la trainingul de Vânzări?
În taxa de participare sunt incluse toate materiale logistice necesare unei bune desfășurări a cursului de vânzări, după cum urmează:
activitatea de training
fise de lucru/ chestionare
rechizite curs: mapă, pix, caiet
activitatea de training
certificat nominal de participare
2 coffee break în fiecare zi
O experiență plăcută și utilă
networking
diploma acreditată ANC (fost CNFPA)
răspunsuri la intrebările tale pe email timp de 60 de zile
Participarea la jocul revelator Leadership Game
susținerea examenului final de certificare ANC;
Înscriere
Înscriere Training Vânzări Cluj Napoca
Rezervarea de locuri la cursul de Vânzări din Cluj Napoca se face alegând una din cele 3 modalități: online, telefonic sau pe email:
Înscriere Online
Online durează mai puțin, iar în acest fel datele pe care le introduceți sunt 100% corecte. Trebuie doar să apăsați butonul “Înscrie-te acum” din această pagină și urmăriți instrucțiunile.
Înscriere Telefonică
În cazul în care aveți nelămuriri pe parcursul rezervării online a locului sau doriți să efectuați o înscriere telefonică sunați la 0314252534 sau 0726005555 – Roxana Cozma
Înscriere pe email
Înscrierea la acest curs se poate face și dacă ne trimiteți un email la info@traininguri.ro în care să ne furnizați următoarele informații: 1. cursul dorit, 2. orasul desfășurării, 3. datele de facturare, 4. numele complet al participantului/participantilor, inclusiv adresă, email, telefon si CNP( necesare pentru emiterea certificatului acreditat)
Plata și facturare
Facturare și modalități de plată
Această formulă online de înscriere are avantajul că vă transmite automat factura proformă pe e-mail. Întrucât factura este generată în mod automat, este posibil ca unele servere să considere e-mailul primit de la noi un SPAM. Așadar, vă rugăm să verificați și folderul numit Bulk sau Spam în cazul în care nu găsiți factura proformă în Inbox.
Printaţi apoi factura primită (fie folosind opțiunea print a browserului dumneavoastră, fie dați copy/paste într-un document Word).
Variantele de plată sunt următoarele:
Varianta 1 - mergeți la banca
Varianta 1- Puteți achita factura proformă prmită la orice sucursală BCR din București sau din țară. (vă atenționăm că trebuie să aveți la dumneavoastră buletinul și o copie tipărită a facturii proforme)
Varianta 2 - numerar sau card la sediul nostru
Puteți achita cu cardul sau numerar la sediul Extreme Training (Str. Dr. Ernest Juvara nr. 18, et. 1, București sector 6).
Varianta 3 - ordin de plată sau internet banking
Taxa de participare se poate achita și prin ordin de plată sau internet banking fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică.
În factura proformă primită pe e-mail veți avea toate datele și instrucțiunile de plată, indiferent cum alegeți să faceți plata, fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică, inclusiv numele cursurilor alese și perioadele de desfășurare.
Factura se poate achita și în două rate (prima jumătate-în termen de 7 zile de la emiterea facturii proforme, iar cealaltă jumătate-cu cel târziu 7 zile înainte de începerea trainingului). Posesorii de Card AVANTAJ pot plăti cursul în 10 rate la Sediul Extreme Training, dobânda fiind 0%. Important: trebuie să vă încadrați în termenul de plată până la care este valabilă reducerea!
De regulă, factura fiscală o primiți pe e-mail după efectuarea plății. Conform legii factura fiscală primită online are valoare legală. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă sau o puteți ridica de la sediul Extreme Training.
discounturi
Discounturi Curs Vânzări Cluj Napoca
Atunci când vine vorba de educație și instruire, o putem încadra la costuri. Așa și este, reprezintă un cost în momentul plății. Un curs bun este acela care aduce beneficii pentru totdeauna. Practic, plătești o dată, fie că ești persoană fizică sau juridică și vei beneficia pentru totdeauna de avantajele participării la cursul de Vânzări organizat în Cluj Napoca. Mai mult, cursurile nu sunt doar o modalitate generatoare de beneficii, ci ele pot reprezenta calea cea mai ușoară și cea mai scurtă prin care poți economisi bani, investind pe termen lung.
Pentru a face și mai accesibil cursul, vă stau la dispoziție și o serie de discount-uri:
- Discount volum: dacă înscrii două sau mai multe persoane, primești discount suplimentar de 100 de lei pentru fiecare persoană înscrisă.
- Discountul legat de momentul înscrierii. Cu cât vă veți înscrie mai repede, cu atât veți avea o taxă mai accesibilă.
Vrei să venim în compania ta?
Indiferent de mărimea companiei, Extreme Training oferă soluții complete și customizate în următoarele domenii principale: Management, Vânzări, Eficientizare și Well Being .
Cursul de Vânzări sau un alt curs similar poate fi organizat în compania ta și poate fi adaptat nevoilor companiei atunci când numărul de persoane este minim 6.
Pentru informații suplimentare trimiteți un email la adresa corporate@traininguri.ro sau sunați la telefon 0737 499 499 / 0314252534
Alte cursuri similare care te-ar putea interesa
2 thoughts on “Training Vanzari » Cluj Napoca » grupă în formare | Acreditat | Intensiv |”
Buna,
Ma intereseaza un curs de formator pe limbi straine Franceza si Engleza.
Daca puteti sa imi dati ceva informatii sau un nr de tel la care sa pot suna.
Multumesc,
Vera
Buna Vera,
Ca sa nu te ducem in eroare cel mai bine intrebi la ANC (Autoritatea Naţională pentru Calificări). Mai jos te rog sa gasesti link-ul care te duce exact la contact.
http://www.anc.edu.ro/
Multumesc frumos si spor!