Într-o zi mohorâtă de toamnă, mă sună proprietarul unei firme – din aria de business FMCG-și mă întreabă, foarte răspicat și ușor ironic, dacă “pot să le fac un curs de vânzări și atât!?” Auzise și de mine, din piața de training și s-a decis să mă contacteze. A făcut același lucru și după discuția cu mine, adică să prospecteze piața de training, în căutarea unui trainer….
Revenind la discuția telefonică, de mai bine de 20 de minute (trecând peste argumentele pe care i le-am adus respectivului Owner și anume ce ar trebui să facem, împreună, înainte de a livra un curs de vânzări ), m-am hotărât să fac acea zi și mai mohorâtă….., refuzându-l, în mod politicos!
Cu alte cuvinte, unui vânzător, indiferent de domeniul în care activează, îi sunt necesare anumite cunoștinte, abilităti, competențe în comunicarea interumană face to face, dar mai ales, la telefon! De asemenea, are nevoie să fie cât mai persuasiv, să cunoască și să folosească tehnicile de comunicare, de influențare și de persuasiune.
Nu în cele din urmă, va trebui să facă transfer de încredere!
Aspectele menționate mai sus i le prezentasem, pe scurt, și Ownerului respectiv, în discuția noastră telefonică…
Tocmai de aceea, vă propun participarea la seminarul VÂNZAREA, greu de realizat pentru mulți dintre noi?? Comunicare, Influențare și Persuasiune, unde vei primi nu doar aspecte legate de vânzare, ci mult mai mult!
Ce vor învăța participanții la seminar?
Dupa finalizarea cursului, participanții vor putea, cu siguranță, să:
- identifice, în mod corect, nevoile reale ale clienților
- prezinte produsele sau serviciile într-un mod persuasiv
- folosească manipularea comportamentală pozitivă
- aplice tehnici de contracarare a obiecțiilor
- aplice tehnici eficiente de vânzare
- argumenteze în mod profesional
- devină mai persuasivi
- dobândească tehnici de identificare a semnalelor de vânzare și de închidere a vânzării
- influențeze decizia de cumpărare
- facă transfer de încredere
- aibă o abordare profesionistă a procesului de vânzare
Tematică seminar „Vânzarea, greu de realizat pentru mulți dintre noi?!”
- Calitățile necesare unui om de vânzări profesionist
- Comunicarea în vânzări
- Tehnici de construire a unei imagini pozitive
- Tehnici de manipulare comportamentală pozitivă, aplicate în vânzări
- Aplicații ale psihologiei comportamentale în domeniul negocierilor și vânzărilor
- Persuasiunea. Strategii de prezentare persuasivă
- Procesul de vânzare
- Tipuri de obiecții
- Procesul de manevrare a obiecțiilor
- Argumentația în vânzări
- Abordarea profesională a obiecțiilor clienților
- Tehnici de închidere a vânzărilor
- Influențarea. Psihologia persuasiunii
- Abordarea clienților care sunt greu de convins să cumpere/achiziționeze produsele noastre
Cui se adresează seminarul ”Vânzarea, greu de realizat pentru mulți dintre noi?!”
- personalului angajat în vânzări: agenti de vânzări, supervizori, ASS, ASM, directori de vânzari, coordonatori echipe vânzări, echipă suport vânzări, marketing, trade marketing, antreprenori implicați, efectiv, în procesul de vânzare
- vânzătorilor care au primit răspunsuri de genul: “Sunt ocupat și nu pot vorbi acum!”; “Lăsați-ne un număr de telefon și revenim noi…”; “Nu mă interesează oferta ta!”; “Ce ofertă ai? Am produse similare mai ieftine și nu vreau nimic!”; “Sunteți o firmă neserioasă, nu cumpăr de la voi!”; “Lăsați oferta la intrare, vă contactăm noi…” …… și care se blocheaza imediat și/sau renunță…
- persoanelor care doresc informații noi, fixarea sau perfecționarea cunoștințelor
- celor care doresc o abordare diferită a procesului de vânzare, față de același proces pe care-l efectuam în urmă cu mulți ani…
- dar și celor din domeniul producției, cât și celor din sfera serviciilor.
Rezultate/beneficii
- Vei fi mai bun decât ieri, concret: cunoștințele, informația primită, competențele tale vor fi îmbunătățite, în mod evident
- Vei putea știi ce anume îți lipsește și ce ai putea îmbunătăți, în momentul de față
- Vei avea capacitatea de a scoate în evidență avantajele și beneficiile produselor/serviciilor
- Vei folosi un limbaj profesional, adaptat fiecărei tipologii de client
- Vei avea capacitatea de a face programare comportamentală pozitivă, în negocierea cu clienții
- Te vei putea ancora psihologic mai bine și vei consolida relația cu clienții
- Vei fi pregătit pentru obiecțiile clienților și să abordezi corect procesul de tratare a acestora
- Vei învăța să folosești, în mod corect, argumentarea
- Vei putea deveni mai persuasiv, în relația cu clienții
- Vei gestiona mai bine procesul de vânzare
- Vei putea „prinde” mai ușor semnalele de cumpărare și de închidere a vânzării
- Vei avea și vei transmite mai multă încredere și siguranță clienților tăi
- Vei primi exemple concrete, din business-ul în care activezi, astfel încât să-ți poată folosi în propriul mod de vânzare
- Vei cunoaște care sunt modalitățile de a aborda clienții care nu doresc să cumpere
Trainer seminar – Octavian Străuț
- Experiență în business de peste 22 ani;
- Activitate desfășurată în poziții de middle și top management – peste 10 ani;
- Antreprenor din 2009;
- Trainer certificat din 2008, livrare cursuri interne, inițiere workshop-uri interne, suport în organizarea conferințelor de vânzări, încă din anul 2000;
- Peste 1000 de ore livrate (Formator/Train the Trainers);
- Experiența vastă în lucrul cu oamenii, specialist în comunicare interumană;
- Expertiză în abordare telefonică profesională, Assessment Center, recrutare, selecție de personal și integrare organizațională (Certificat ca și Manager Resurse Umane) și Head Hunting, Negociere și Vânzări , Teambuilding și proiecte implementate pe Fonduri UE, din 2008.
Detalii administrative:
Data: Miercuri – 24 Octombrie 2018
Ora: 18.00 – 20.30
Loc de desfășurare: Extreme Training, Str. Ernest Juvara, Nr. 18, Sector 6, București